jeudi 22 octobre 2015

Bibi l'a dit et ceux qui voient des complots partout sont d'accords: c'est toujours la faute des nazis! Pour les complotistes Israël est nazi, pour Bibi c'est la Palestine et les arabes musulmans qui sont nazis. Pour les complotistes Hitler a créé Israël grâce à la Shoah, pour Bibi la Palestine veut envoyer Israël aux fours dans une seconde Shoah...



 
Ce que sous-entend Bibi en attribuant aux Palestiniens l'idée d'exterminer les juifs : "les Palestiniens et les nazis sont sur la même ligne". Comparez avec:
 Alex Jones: Every time we look, they’re killing Jews. (Arabs)
Alex Jones: It's a Death Cult (Illuminati Nazis)
Santorum: It's a Death Cult (Islam and Iran)

Netanyahu: 'We have to fight terrorism, like we fought the Nazis'

Bibi a dit récemment une vérité, mais c'était pour raconter un gros mensonge désespéré... Il doit donc des excuses et aux Palestiniens et aux nazis.



Il a raison sur un point: les nazis se sont effectivement rapprochés du Grand Mufti de Jérusalem, qui était l'autorité spirituelle et politique de la Palestine à l'époque. (Liens que les conspirationnistes nient en insistant exagérément sur les liens nazis-sionistes, lesquels n'ont duré que trois ans, soit la durée de l'accord Haavara, de 1933 à 1936.)

Tout le monde hait les nazis, mais Bibi hait encore plus les Palestiniens que les nazis (car seuls les Palestiniens représentent encore une menace réelle). Bibi se réfère donc aux liens noués entre le Mufti et Hitler pour alimenter sa campagne de diabolisation des Palestiniens, pour assimiler le propalestinisme à une forme de nazisme. Car ce mouvement propalestinien gagne chaque année du terrain et donne des sueurs froides à Israël.

Cette nazification des Palestiniens dans le discours likoudnik-israélien n'est pas nouvelle, elle devient seulement de plus en plus évidente. On la trouvait déjà intégralement dans la campagne de propagande anti-islam et pro-Israël de Pamela Geller et Robert Spencer. Geller et Spencer sont derrière la campagne d'affichage sur les autobus d'une photo d'Hitler en compagnie du Grand Mutfi, censée prouver que la "solution finale" était une idée islamique et palestinienne mise en acte par les nazis:

 
Remarquez le logo de l'AFDI à droite.
Wikipedia: Stop Islamization of America (SIOA), also known as the American Freedom Defense Initiative, is a far-right[1] American organization that has been widely described as Islamophobic.[2][3][4][5][6][7][8] It describes itself as a "human rights organization dedicated to free speech, religious liberty and individual rights."[9] The Southern Poverty Law Center (SPLC) lists SIOA as a hate group.[10]
SIOA was founded in 2010 by its current leaders, Pamela Geller and author Robert Spencer, at the request of Anders Gravers Pedersen, the leader of Stop Islamisation of Europe, of which it is the American affiliate.[11] It is also known as the American Freedom Defense Initiative (AFDI).[11] It has launched ad campaigns in urban public transit systems, including one in New York City opposing Park51, a Muslim community center proposed for lower Manhattan near the World Trade Center site.[12]


RT-NYC judge lets through anti-Palestinian ad as ‘freedom of speech’  
Judge orders NY buses to run ‘Killing Jews’ ads
N.Y. transit authority must run ad that refers to killing Jews, judge rules
VIDEO - Anti-Muslim 'Killing Jews Is Worship' Ads Set To Go Up On NYC Buses, Subways
VIDEO - RT-USA : Une nouvelle campagne islamophobe sur les bus autorisée par la justiceD'autres affiches de la même organisation militante:

Ici, sans la moindre pudeur, sans la moindre subtilité, Geller fait de la pub pour Netanyahou:



Cela prouve, si l'on a besoin de preuve, que cette campagne de propagande menée par Geller et Spencer sert en fait les intérêts de Bibi et de son gouvernement likoudnik. Ce qui n'a rien de surprenant puisqu'ils partagent la même obsession anti-islam, anti-palestine et anti-nazis.
Geller influençait et correspondait via internet avec le tireur fou d'Oslo, Anders Breivik, fanatique d'ultra-droite anti-islam, anti-palestine, très anti-gauche. Il était même anti-nazi, comme Geert Wilders (avec qui le FN de Marine se relie de plus en plus). Ce qui n'a rien de surprenant puisque les sionistes, en particulier le Likoud de Bibi, se sont fait un devoir de nouer des liens avec l'extrême-droite de toute l'Europe, ce qui leur a permis de convertir toute l'extrême-droite européenne au fanatisme anti-Islam. Et c'est ainsi que l'extrême-droite est devenue la meilleure amie d'Israël.




Cette nazification des arabes musulmans revient dans le discours islamophobe de Marine Le Pen la sioniste qui doit comparaître en cour pour avoir comparé les prières de rue à l’occupation nazie:
« Prières de rue » : le procureur demande la relaxe de Marine Le Pen
Marine Le Pen jugée en octobre pour la première fois pour incitation à la haine raciale
Marine Le Pen prête à expulser les frontistes qui soutiendraient le boycott contre Israël
Le Pen fustige la « soumission » à l’Union européenne? Son bras droit est un serviteur d’Israël


Dans son discours Bibi accuse la gauche pro-palestinienne et islamophile d'être plus antijuive que les antijuifs nazis eux-mêmes, il l'accuse non seulement d'avoir été l'allié objectif du nazisme mais d'être à toute fin pratique son héritier spirituel. C'est sa théorie du complot de la "gauche antijuive pro-islamo-palestinienne", qui est aussi non seulement celle de Geller et de toute l'extrême-droite européenne d'aujourd'hui, mais aussi aussi celle des Goldnadel, des Zemmour et des Finkilekraut, qui jugent qu' "on a trop parlé de la Shoah au point que cela a contribué, paradoxalement, à la nazification d'Israël". (Ce n'est pas une citation exacte, mais presque*.)
* Certains sionistes d'avant-garde (Zemmour, Goldnadel, Finkielkraut, etc.) implorent les juifs et les médias de baisser le volume de la propagande shoatique étant donné que de plus en plus de gens endoctrinés à l'antiracisme militant commencent à voir des ressemblances entre le méchant nazi diabolique et l'État d'Israël d'aujourd'hui national-religieux d'ultra-droite raciste. (Attention à ne pas confondre national-socialisme et ultra-droite! Le national-socialisme était en fait, comme le fascisme, ni de gauche ni de droite! Le nazisme n'a jamais été un ultra-conservatisme! Même Finkie et Zemmour admettent que les nazis étaient plus proches de la gauche que de la droite. Ce qui est évident lorsqu'on pense que le parti nazi était un parti ouvrier, bien loin des partis de la droite aristocratique conservatrice désireuse de préserver ses privilèges de classe.) Maurice Bardèche: Qu'est-ce que le fascisme? - Maurice Bardèche: Comprendre le fascisme

En somme, Israël avoue par la bouche de Bibi qu'elle a bien moins à craindre de l'extrême-droite que de la gauche propalestinienne! Et cela même si traditionnellement la gauche a combattu et combat toujours le racisme normalement associé à l'extrême-droite, et même si l'extrême-droite est traditionnellement et est demeurée jusqu'à tout récemment antijuive! Israël admet par la bouche de Bibi que l'extrême-droite ne lui fait pas peur, puisqu'aujourd'hui elle reconnaît et combat la prétendue "menace islamique". Israël admet par la bouche de Bibi que l'ennemi qu'elle veut et doit éliminer pour assurer sa survie, ce n'est pas l'extrême-droite mais bien la gauche et sa branche radicale pro-palestinienne, pro-islam et antiraciste.

Israël est dirigé par un courant national-religieux d'ultra-droite, ce qui lui vaut des accusations de nazisme. C'est pourquoi Israël doit blâmer la victime: les Palestiniens. En tout et pour tout, Israël doit blâmer les Palestinens. Pour ce faire, ils doivent répandre l'idée que les Palestiniens sont pires que les nazis! Ils n'ont alors qu'à invoquer le fait que les Palestiniens ont été historiquement, pendant quelques années, alliés aux nazis, par suite des relations amicales entre Hitler et le Mufti.

Bibi savait certainement qu'il allait exciter la stupidité des internautes conspirationnistes, qui ont toujours tendance à associer Israël aux nazis... Bibi l'a fait exprès, il savait bien que ça allait faire réagir les foules. Il est peut-être fou mais pas stupide. Si c'était vrai que Bibi et Israël sont "super copains" avec Hitler et les nazis, il n'irait pas le clamer devant les caméras. Son discours prouve en bout de ligne qu'Israël a moins de problème avec l'extrême-droite qu'avec la gauche et l'extrême-gauche propalestinienne et islamolâtre. (Évidemment puisque l'extrême-droite est rendue anti-islam et anti-palestine.) Il tient à assimiler le propalestinisme (et non l'extrême-droite) au nazisme, car il y a de plus en plus de gens dans le monde entier qui commencent à voir des ressemblances entre Israël et les méchants nazis (enfin: la fiction du méchant nazi qui nous est imposée par Hollywood et l'histoire officielle). Tout cela est tellement confus dans l'esprit de la plupart des gens... Car Bibi sait bien qu'à l'ère d'Internet, chacun est poussé à s'enfoncer dans sa petite interprétation personnelle, et en retour chacun est toujours plus enclin à énoncer imprudemment les parallèles historiques les plus tirés par les cheveux, faisant fi de la réalité historique. À l'ère d'internet, les opinions de tous et chacun sont tellement éclatées et contradictoires qu'elles perdent leur force et ainsi leur pouvoir de changer les choses dans le monde réel.


Hitler wanted to expel the Jews, not exterminate them, at this time: Netanyahu (DOUBLE ARTICLE)



Israel’s Netanyahu Makes One of the Most Absurd Claims About the Holocaust. Blames the Palestinians for “Inspiring Hitler”
Netanyahu blames Jerusalem mufti for Holocaust, is accused of ‘absolving Hitler’ PM says he never intended to imply that in 1941 a Palestinian religious leader convinced the fuhrer to exterminate Jews; Israeli and Palestinian leaders castigate him for ‘shameful’ comment.
Netanyahu blames mufti of Jerusalem for Final Solution, prompting outcry
Israeli PM Benjamin Netanyahu criticized for saying Holocaust was mufti's idea, not Hitler's
Israel's Netanyahu stirs trouble by linking late Muslim leader to Holocaust
Benjamin Netanyahu blames Holocaust on Palestinian leader Haj Amin al-Husseini

Netanyahu Downplays Earlier Hitler-Mufti Comments During Press Conference With Merkel Prime minister rejects claims that his comments were similarly inflammatory to Abbas's; maintains that mufti called on Nazis to 'prevent Jews from fleeing Europe and support the Final Solution.'
Netanyahu denies absolving Hitler for Holocaust, says mufti 'wanted Jews dead'
Netanyahu Responds to Critics: Absurd to Ignore Mufti’s Role in Holocaust ‘I didn’t mean to absolve Hitler of responsibility, but to show that the father of the Palestinian nation wanted to destroy the Jews even without occupation,’ the PM said before leaving to Berlin.
Netanyahu : je n’avais pas l’intention « d’absoudre Hitler » pour la Shoah

Washington demande à Netanyahu de cesser la « rhétorique incendiaire »
White House pans Netanyahu’s ‘inflammatory’ mufti remarks
After Holocaust remark, White House warns Netanyahu against incitement

Don’t absolve us over Holocaust, Germany says after mufti claim
Germany refuses to accept Netanyahu’s claim Palestinian inspired Holocaust

Netanyahu tient-il son approche historique non-conformiste de son père ? "Non-conformiste"? Mega-LOL. En France un citoyen Lambda disant exactement les mêmes mots serait emprisonné subito presto... Un citoyen non-juif, cela s'entend. Car un Juif c'est plus qu'un citoyen lambda, c'est un avant-gardiste de la République.
In PM’s Holocaust allegation, echoes of his father’s maverick approach

'Netanyahu trivializing Holocaust by claiming mufti persuaded Hitler to kill Jews,' Herzog says

Opposition Blasts Netanyahu for ‘Distorting’ Holocaust History

Netanyahu's Shocking 'Blame the Mufti, Not Hitler' Remark Breaks Internet The prime minister's controversial Holocaust comments became one of those cases where it was challenging to come up with humor more absurd than the situation itself.
Israeli memes mock Netanyahu’s Hitler revisionism @__@
Hot off the Press; Netanyahu Is a History Revisionist
Why is Benjamin Netanyahu trying to whitewash Hitler?
Did Bibi Just Defend Hitler?
Apologies to the Fuhrer Netanyahu’s attempt to place the mufti at the center of the Israeli-Palestinian conflict shows just how bankrupt the extremists in Israel have become. It’s a declaration of all-out war on the Palestinian people. It’s ‘us or them.’
Why Benjamin Netanyahu's Defense of Hitler Is So Wrong — and Matters So Much

Yad Vashem’s Chief Historian on Hitler and the Mufti: Netanyahu Had It All Wrong
Netanyahu’s Holocaust distortion obscures Mufti’s collaboration, say historians

Centre Wiesenthal : « Le Grand Mufti de Jérusalem, un personnage clé de la Solution finale »
Serge Klarsfeld qualifie « d’absurdes » les propos de Netanyahu

Netanyahu's Revision of the Holocaust for Political Gain Is Inexcusable Those not well versed in history can be excused for cheap Holocaust analogies, but what can one say when the leader of the Jewish state relies on this tactic?

Top Analyses and Opinion About Netanyahu's Controversial Claims About Hitler and the Mufti Haaretz covers the uproar over the PM's comments that it was the Mufti who convinced Hitler to exterminate the Jews.

Propos sur la Shoah: ce qu’on apprend sur Netanyahu et l’absence d’horizon politique

VIDEO - Déclarations de Netanyahu : Hitler et la stratégie victimaire

There's a Method to Netanyahu's Hitler-Mufti Madness But bizarre Holocaust revisionism casts new doubt on past moves, including controversial Congress speech and odd silence at UN.

Netanyahu Is Not the First Israeli Politician to Distort the Holocaust for Selfish Ends Long before Netanyahu's Hitler-Mufti comments, David Ben-Gurion and Menachem Begin made extensive use of the Holocaust for political and propaganda purposes.

The 'Mufti Speech' Reveals Netanyahu's Twisted View of Zionism The Israeli prime minister and the organization he addressed are frozen in the pre-state past.

Netanyahu Has Found the Perfect Scapegoat for Israel's Woes Instead of explaining why he has shattered any chance of a peace agreement with the Palestinians, Benjamin Netanyahu prefers to blame them for everything – including the Holocaust.

In Mufti Speech, Netanyahu Showed His Obsessive Hatred of the Palestinians

Why U.S. Jews Are Giving Netanyahu a Pass on His Hitler-Mufti Remark  The Israeli PM's remark was secular Zionism’s worst nightmare. Yet rather than confront it, Jewish groups are praying it disappears. 

Netanyahu's Mufti myth 

Netanyahu's Hitler remarks: A blatant lie 

L’inusable grand mufti de Jérusalem - Retour sur un lieu commun de la propagande israélienne

L'apologie de Hitler par Netanyahu

Est ce bien l’ancien Mufti de Jérusalem, Hadj Amin al-Husseini qui a soufflé à Hitler l’idée de la solution finale ?

What Really Happened When the Mufti Met Hitler
Full official record: What the mufti said to Hitler The Arabs were Germany’s natural friends, Haj Amin al-Husseini told the Nazi leader in 1941, because they had the same enemies — namely the English, the Jews and the Communists.
Qui était le mufti Hadj Amin al-Husseini ?
Who was Mufti Haj Amin al-Husseini
Netanyahu, Husseini and the historians

« Cachez ce Mufti que je ne saurais voir ! » Comment la gauche israélienne et l'Europe réécrivent l'histoire du nationalisme arabo-palestinien

US neo-Nazis: Netanyahu is right about Hitler and the Jews

The Brilliance of Bibi’s Big Lie: A Dramatization 

"Why U.S. Jews Aren't Tearing Netanyahu Apart Over His Hitler-Mufti Bungle  The Israeli PM's remark was secular Zionism’s worst nightmare. Yet rather than confront it, Jewish groups are praying it disappears.

« Netanyahu et le Grand Mufti : fin de polémique » par Daniel Horowitz

Propos de Netanyahu sur la rencontre Hitler-Mufti : remettons les pendules à l’heure

Enduring Efforts to Cast Mufti as Key Nazi Included Netanyahu’s Own Father  Chicago professor dissects SS officer's dubious testimony and dubs decades-old campaign to inflate Muslim leader’s role as 'Holocaust abuse.'

I didn't mean to let Hitler off the hook for the Holocaust, Netanyahu says
 
Netanyahu: Nazis didn’t need mufti to perpetrate Holocaust 

Netanyahu Clarifies: Nazis, Not Mufti, Decided on Final Solution

Is the Israeli Prime Minister Insane? Adolf, Amin and Bibi

Netanyahu Retracts Assertion That Palestinian Inspired Holocaust

Bibi makes second attempt to undo Holocaust gaffe

A propos d’Hitler : panique et double jeu à Tel-Aviv par Investig'Action

Where is the left's Bibi?

Dear World, Don't Take the Bait: The Israeli Right Wing Is Trolling You  Deporting cats? Mufti madness? Marking left-wingers? Has the right-wing in Israel finally gone insane? Not exactly.

Bibi Netanyahu falsifies history–once again

When Netanyahu teaches us history  Op-ed: The prime minister may have issued a clarification on his mufti-Hitler comments, but as far as he is concerned he made no error. His exact intention is that we'll learn the history of the Holocaust by reciting and memorizing, without asking difficult questions.

DESILLUSION Nous avons considéré les propos de Nétanyahou avec retard, en nous doutant qu’ils furent largement condamnés, car même le premier ministre israélien doit se plier aux exigences de la cruelle loi mémorielle. Son accusation du grand mufti de Jérusalem ne tient pas, même s’il a intrigué contre les juifs en 1920, 1921 et 1929. Même s’il a rencontré Hitler en 1941, tandis qu’aucune trace de l’entretien n’a été conservée.(...)

NETANYAHOU REVISIONNISTE ? (...)L’objectif de Nétanyahou était de mobiliser les sionistes, car Israël combattrait son pire ennemi, l’Arabe musulman, cette lie de l’humanité selon Nordau. Mais il dispose peut-être d’informations secrètes, sur la remise en cause de la loi mémorielle dans plusieurs pays d’Europe, par exemple. Car il n’y en a qu’une en réalité, qui dépasse de loin toutes les autres, souvent déclarations d’intention. Aussi Nétanyahou a peut-être voulu prendre les devants.(...)


VIDEO - Marc-Edouard Nabe: « Netanyahu vient d’ouvrir un boulevard Faurisson à Tel-Aviv »

VIDEO - Moualek: La Dissidence et Netanyahou même combat la haine de l'arabo-musulman!
VIDEO - Moualek: Netanyahu nie les chambres à gaz
Mais attend Moumou... Toi aussi tu as des idées républicaines anti-islam. Ton admiration sans borne pour JMLP et pour Marianne laisse songeur...
VIDEO - LLP sur Le Pen: elle était bonne la soupe, papy Contradictions dans l'appui du musulman LLP envers J-M Le Pen (voir "Jean-Marie, Marine et les Juifs" de P-E Blanrue).
VIDEO - La place de l'islam en France: Ahmed Moualek et JMLP encore des contradictions...                                                                                                                       
VIDEO - Anti franc-maçon, anti-républicain, chrétien, musulman, et .... amoureux de Marianne

Bernard Lewis implies Mufti sought "Final Solution" in the 1930s

"NAZI JIHAD" : un documentaire de nature à criminaliser la résistance palestinienne.









Voici un excellent résumé de la montée au pouvoir de l'ultra-droite sioniste religieux en Israel:

"Dans l’état nouvellement apparu les kibboutzim ne sont plus que l’ombre d’eux mêmes, et les grandes villes sont devenues les centres de la civilization enviées et haïes par la périphérie. C’était la situation telle qu’elle se présentait jusqu’à il y a peu de temps. Mais c’est en train de changer rapidement. Au lendemain de la guerre des six jours de 1967 un nouveau phénomène typiquement israélien est en train d’apparaitre: ce sont les colonies construites dans les territoires nouvellement occupés de Palestine. Ceux qui les ont fondées étaient de jeunes «  nationalistes religieux ». A l’époque du Yishuv les religieux sionistes étaient assez méprisés. Ils n’étaient d’ailleurs qu’une toute petite minorité. D’une part ils étaient dépourvus de l’élan révolutionnaire qui animait les kibboutzim laïcs et socialistes. D’autre part les véritables Juifs orthodoxes n’étaient pas du tout sionistes et condamnaient même toute l’entreprise sioniste qui était à leurs yeux un péché contre la volonté de Dieu. ( N’était ce pas Dieu qui avait condamné les Juifs à vivre en exil, dispersés au milieu des nations comme punition de leurs péchés. ) Mais après la guerre de 1967 le groupe “nationaliste religieux” devint soudain une force d’action. La conquête du Mont du Temple à Jérusalem Est et de touts les autres sites bibliques les remplirent de ferveur religieuse. De minorité marginalisée ils devinrent une puissante force d’action.     Ils créèrent le mouvement des colons  et fondèrent plusieurs douzaines de nouvelles villes et villages dans la Cisjordanie occupée et à Jérusalem Est. Avec l’aide de tous les gouvernements de gauche comme de droite ils grandirent et prospérèrent. Pendant que, à gauche, le camp de la paix s’affaiblissait et périclitait, ils étendaient leurs ailes. Le parti “National-religieux” qui était une des forces politiques les plus modérées en Israel est devenu le parti “Jewish home” ultranationaliste, presque fasciste. Les colons sont devenus une force dominante dans le Likoud. Ils contrôlent le gouvernement. Avigdor Liberman, un colon, dirige un parti encore plus à droite, maintenant passé dans l’opposition. La star du « centre » Yair Lapid, a fondé son parti dans la colonie de Ariel et parle maintenant comme quelqu’un d’extrême droite. Yitzhal Herzog le chef du parti travailliste  essaye faiblement de les imiter. Tous maintenant ont adopté le langage des colons. Ils ne parlent plus de Cisjordanie mais utilisent les termes des colons, «  Judée et Samarie »."    (La Prusse des colons...)

"In the new state, the Kibbutzim have become a mere shadow of themselves, and the central cities have become the centers of civilization, envied and even hated by the periphery. That was the situation until recently. It is now changing rapidly.  On the morrow of the 1967 Six-Day War, a new Israeli phenomenon raised its head: the settlements in the newly occupied Palestinian territories. Their founders were "national-religious" youth.  During the days of the Yishuv, the religious Zionists were rather despised. They were a small minority. On the one hand, they were devoid of the revolutionary élan of the secular, socialist Kibbutzim. On the other hand, real orthodox Jews were not Zionists at all and condemned the whole Zionist enterprise as a sin against God. (Was it not God who had condemned the Jews to live in exile, dispersed among the nations, because of their sins?)  But after the conquests of 1967, the "national-religious" group suddenly became a moving force. The conquest of the Temple Mount in East Jerusalem and all the other biblical sites filled them with religious fervor. From being a marginal minority, they became a powerful driving force.  They created the settlers’ movement and set up many dozens of new towns and villages throughout the occupied West Bank and East Jerusalem. With the energetic help of all successive Israeli governments, both left and right, they grew and prospered. While the leftist "peace camp" degenerated and withered, they spread their wings.  The "national-religious" party, once one of the most moderate forces in Israeli politics, turned into the ultra-nationalist, almost fascist "Jewish Home" party. The settlers also became a dominant force in the Likud party. They now control the government. Avigdor Lieberman, a settler, leads an even more rightist party, in nominal opposition. The star of the "center", Yair Lapid, founded his party in the Ariel settlement and now talks like an extreme rightist. Yitzhak Herzog, the leader of the Labor Party, tries feebly to emulate them.  All of them now use settler-speak. They no longer talk of the West Bank, but use the settler language: "Judea and Samaria"." (The Settler's Prussia...)

If there is a revolution, it has been completed. The national-religious Jews are already here. "The new police chief, Roni Alsheich, completes a long series of senior appointments in politics, in the government, in the defense establishment and in the media of people who were raised in the Religious Zionism movement.  According to a media critic for Haaretz newspaper, Israel's leading media outlets are also being dominated by settler religious Jews. (...) The question which was asked only several years ago about the appointment of Yaakov Amidror as head of the National Security Council - how and will he pick up the phone on Shabbat - is no longer relevant. Because "everyone" has a religious background and telephone calls on Shabbat.  If there is a revolution, it's bigger than it seems at first sight by superficially looking at a person's head. It could also include the "disguised religious Jews": Yossi Cohen, the current head of the National Security Council, who may be appointed head of the Mossad; Eyal Yinon, the Knesset's legal advisor, who has been nominated for the position of attorney general, alongside Ran Nizri, Yishai Beer, Avichai Mandelblit and others; State Prosecutor Shai Nitzan; Herzi Halevi, head of the Military Intelligence Directorate; three regular division commanders; writers and intellectuals, journalists and editors. They all grew up in the Religious Zionism movement. (...) Those fighting for and against the status quo in religion and state relations come mainly from Religious Zionism. The margins of the law-breaking settlers such as the Hilltop Youth, and those fighting them in the Shin Bet's Jewish division, in the Civil Administration and in the State Prosecutor's Office. If there is a revolution, it has been completed. The army is already dominated in the ground ranks, the Shin Bet with its religious chief, Yoram Cohen, and his religious deputy who is set to become the police commissioner, the Prime Minister's Office is filled with people in skullcaps, and even the Likud - the ruling party - is controlled by them. It's not just Education Minister Naftali Bennett and the religious-Zionist party he rehabilitated, it's not just the "chardalim" (national haredim) who make noise, and not just the military preparatory programs which produce plenty of elite unit fighters and officers. Raise your heads, on the right and on the left, and you'll see them everywhere. It's not an intentional revolution, not a plan or a plot, but the forces of nature, physics for beginners: The rule says that wherever there is a void, others enter. There isn’t one Religious Zionism, there are a few - liberals and conservatives, moderates and hagglers, rightists and very few leftists. What they all have in common is their growth course. (...) Today's Religious Zionism is a product of an all-Israeli process, in which the Zionist left lost the collective. The togetherness with which it built and led the State. While the Zionist center, which became the biggest in the Israeli map, lost the ability to translate it into political power. Both are comprised of excellent people. They go to reserve service, pay taxes, care for the State's future. Together, they are failing - repeatedly - to do anything. At the same time, a process was created in which part of the secular right has turned from a Jabotinsky-style and Begin-style leadership into a Miri Regev-style leadership. The Zionist religious people entered this void: They make up only 12 percent of the population, but have a much greater influence. A historical reminder of the "labor settlement" (Hahityashvut Haovedet) upon the State's inception. (...)"


VIDEO - David Sheen: Connection Between Netanyahu and Lehava

VIDEO - David Sheen: Measuring Racism: Israeli Education

The Left must not adopt the Right's Holocaust discourse  Op-ed: In Netanyahu's nightmarish world, the Jewish people are always the victims fighting for their lives, and their rivals are Nazis. But not every threat is existential, and one can be a huge villain without being a Nazi.

Alain Finkielkraut se dit inquiet pour l’avenir d’Israël

Les nouveaux incendiaires de la République

Israel’s March of Madness. Towards an Ultra-nationalist, Racist, Religious Society

La désinformation dans la couverture médiatique européenne d’Israël Encore le complot des médias antijuifs! MEGA-LOL

Lynch Mob Murders Israel's Illusion of 'Moral Superiority' Contrasting 'us' and 'them' isn't just prejudice: It has become a way for right-wing governments to justify non-action on peace.

Netanyahu denies Palestinian claim that he agreed to settlement freeze

Des milliers d'Israéliens manifestent pour la paix avec les Palestiniens

Car Set Ablaze, Hebrew Graffiti Spray-painted in Suspected East Jerusalem Hate Crime  'Death to Arabs' sprayed next to burnt car in Tsur Baher; Police launch investigation.

800,000 Refugees Returning to Syria Thanks to Russia
VIDEO - Mark Glenn: US has no right to choose Syrian president
VIDEO - Mark Glenn: Refugee crisis is the end result of West-instigated wars in the Middle East
“Russian Warships Shut Down Israeli Air Force Access to Syria”
VIDEO - Mark Glenn: Failed US strategies in the Middle East

Yaalon: Israel’s disputes over Iran nuclear deal are over Échec retentissant pour le lobby juif international va-t-en-guerre. Enfin des bonnes nouvelles...


What you don’t know about Marco Rubio The GOP presidential candidate's main patron is a Jewish billionaire, he's hawkish on Israel and he has belonged to Mormon and Baptist churches despite being Catholic.

Rendez-nous Jimmy Carter !
Bring Back Jimmy Carter!

Donald Trump Offers To Personally Help Wounded Vet in Iowa (10-27-15)Il faut lui reconnaître son talent: savoir comment devenir populaire...
Trump: ‘Obama hates Israel, Jewish state safe with me’ Il va mettre une belle uenelle à tous ses fans qui croient que l'élection de Trump changera quelque chose adns le bon sens...

Donald Trump Says the U.S. Should Have Stolen Iraqis’ Oil After Destroying Their Country Le monde (surtout les libertariens) se pâme devant Trump qui dit que ç'aurait été mieux de ne pas tuer Saddam et Kadhafi, mais ils ignorent la quantité phénoménale de conneries qu'il vomit dans ses discours publics et dans les médias!
Donald Trump, Ben Carson Owe Success to Backlash Against Corruption Trump et Carson ont compris que leur stratégie doit être de récupérer cette écoeurantite aigue des électeurs américains vis-à-vis la corruption et le duopole du bipartisme Démocrate-Républicain.
Why Does Ben Carson Keep Talking About the Nazis?

How GOP bogeyman Sidney Blumenthal advised Clinton on Israel

Ross: US must move from distance to detente with Israel

‘America First Not Israel’: Detroit billboard urges US to restrict influence of Jewish Lobby EN RAPPEL. J'ADORE.

Are American Donors Helping To Fuel Jerusalem Tensions With Settler Push?
Struggling Israel supporter laments hardhearted Israelis and ‘hegemony of big donors’

VIDEO - (JOKE) Netanyahu Announces his US Presidential Bid  C'est une proposition d'Ann Coulter.

OBAMA: Israel must end its 50-year occupation
Netanyahu Will Meet With Obama From a Position of Weakness  Israel may learn the hard way that without a deep ideological pact with the U.S., it will not have a viable strategic alliance either.

VIDEO - Rappel: U.S. lawmakers forced to pledge of allegiance to Israel

Netanyahu Traps Israel in a World of False Images  The prime minister is actually saying this: The right didn't incite to Rabin’s murder, although he was murdered, and you in the left are inciting to my murder, even though you won't murder me.

Bibi Nation: Everyone Can Stop Fighting Over Israel's Soul, Netanyahu Has Won  Israel is now Bibi nation, wholly synonymous with Netanyahu: Bibi is Israel. Israel is Bibi.

Collective Punishment: Arabs in Israel Face the Sack Because They're Arabs  Israel's local authorities are scandalously adopting the fearmongering and racism of parents demanding they prevent Arab workers from working in their children's schools.

An Organized Barbarity Called 'Demolishing Terrorists’ Homes'  Insisting on due process in cases of demolition of terrorists' houses obscures the fact that this practice has across-the-board support.

Israeli Military Prohibits Male Palestinian Youths From Hebron's Jewish Settlement  Directive doesn't apply to area's residents, IDF says; Palestinians call for mass demonstration and prayers – including in Cave of the Patriarchs – in protest of 'Israel's policies of execution.'

VIDEO - Why Do Palestinian Children Throw Stones At The Israeli Forces?

Interdiction des couteaux en Israël!

Thirteen Year Old Terrorist Charged With Attempted Murder  An Israeli court charged 13-year-old Ahmed Mansara with attempted murder on Friday; Palestinian President Mahmoud Abbas said Mansara had been executed by Israel.

Palestinian baby dies (killed) from Israeli tear gas in West Bank home

ADL slams British MP for accusing Israel of fabricating terror attacks

ADL chief: Western media's pursuit of equivalence warps Israel reporting

Rabbi of Western Wall denounces UNESCO over holy sites vote

Les Palestiniens accusent Israël de « nettoyage ethnique » devant la CPI

How the Middle East Conflict Is Warping Judaism

Max Igan Assaulted and Beaten After Delivering Pro Palestinian Speech

Rabbi Arik Ascherman: What I Wish for the Settler Who Attacked Me With a Knife  In the moment my attacker nearly became my murderer, did he wonder why he was on a hilltop in the Occupied Territories, driven to violence because the Israeli army was protecting Palestinian farmers? 
Le rabbin Arik Ascherman attaqué au couteau par un colon sioniste parce qu’il aide les Palestiniens !

Temple Mount Extremists Making Inroads in Both Knesset and Israeli Government  Netanyahu is appalled at the possibility that Temple Mount activists will become part of the governing faction, but their agenda is already voiced by some ministers.
Jewish activists emboldened in struggle over volatile Temple Mount
How the Temple Mount Obsession Could Destroy Judaism


VIDEO - RABIN, THE LAST DAY (Amos Gitai, 2015, ENG SUB)
How the Rabin Assassination Exposed Two Israels  While one Israel lost a leader, the other spawned his killer.
How Yitzhak Rabin's Assassin Succeeded in Changing History
'Yigal Amir was willing to die in order to kill Rabin,' assassin's brother says

Un parlementaire anglais accusé d’antisémitisme pour avoir évoqué “l’argent juif” des Conservateurs

USA: une stagiaire de l'ambassade de France écartée après des propos antisémites

No takers as NY theater offers refunds for Waters Wiesenthal Center wants New Yorkers to give anti-Israel activist ‘the reception he deserves: an empty hall’, but nobody has asked for money back

FRANCE BANS BDS (because it is “anti-semitic”)
BDS calls for culinary boycott of Israel
Rowling appeases readers   British author tweets that she identified with the 'untold injustice and brutality' suffered by the Palestinian people.
J.K. Rowling: I understand appeal of BDS

Définition du révisionnisme 2.0 "Nier le lien du peuple juif avec la terre d’Israël"

VIDEO - L’islamophobe Philippe de Villiers fait pleurer une auditrice musulmane sur RMC
fdesouche: Philippe de Villiers : «La France va-t-elle devenir une République islamique ?» (MàJ)
"Philippe de Villiers se trompe quand il estime que la France va devenir une République islamique"
Les larmes d’une auditrice face à Philippe de Villiers: "Vous êtes un imposteur"
Pas besoin d'avoir une intuition fulgurante pour comprendre très vite qu'on peut pas faire confiance à ce type et que rien de bon ne peut venir de son camp droitiste! Car dès qu'ils disent une vérité c'est toujours pour nous passer une arnaque!

Bernie Sanders hugs Muslim student, vows to fight racism as Jew
Is a Progressive -Libertarian Movement Possible in the USA?

Ménard: "Je n'ai rien contre le kebab, mais ce n'est pas la France" (Bien sûr, Bob, moi non plus je n'ai rien contre le burger, le spaghetti, la pizza, mais ce n'est pas la France.)

This is Netanyahu’s horror: “An open unleashing of raw racism that has always been a part of Israeli society”
Netanyahu: “We Will Forever Live By The Sword”, Indefinitely Control All Palestinian Territory
Netanyahu: ‘We need to control all of the territory for the foreseeable future’
PM rebukes deputy FM for dreaming of Israeli flag on Temple Mount Netanyahu clarifies yet again that status quo at religious site remains; Hotovely says she was expressing private opinion.
Zealots and Fools Should Not Oversee Jerusalem Holy Sites  Only objective secularists can safeguard the holiness attributed to these sites, to preserve the holiness of humankind, and prevent bloodshed. 
The Innocent Settlers in Netanyahu’s Warped Mind  Actually, that group is the strongest, cruelest, most important, most determined and most dangerous power controlling the occupied territories. 

Esplanade : Netanyahu rappelle son gouvernement à l'ordre après des propos incendiaires
Netanyahu blasts Israeli media for downplaying journalist’s ‘incitement’ against him

Netanyahou envisage de retirer aux arabes de Jérusalem-Est le confortable statut de résident
The Danger of Revoking East Jerusalem Residency  Revocation of residency poses a dual threat not just to the residents of the East Jerusalem neighborhoods but to all citizens of the state.

The Real Blackout Throughout Israel Can't Be Blamed on Israel Electric  While parts of Israel suffered a two-day blackout, Gazans have been living with minimal electricity for years.

The disgrace of Jewish extremism C'est un juif qui parle évidemment. De notre point de vue non-juif c'est pas une disgrâce, c'est juste la conséquence logique de leurs croyances débiles, attardées, barbares, dépassées depuis des millénaires...

Women’s Liberation: Violence and Palestinian Women in the Third Intifada  Women make good terrorists: They don’t conform to Israel’s traditional security profiles, arouse less suspicion, and their actions can attract more international media attention. 

Netanyahu Marks Rabin Murder With Nightmare Prophecy Israel's Future Still, I have to force myself to remember that nothing is forever. Even Netanyahu.
Rivlin vows he’ll never free Rabin’s killer On 20th anniversary of assassination, president warns against ‘destructive potential of political violence’
Twenty years on, what would have happened had Rabin lived?

Over 300 British academics pledge boycott of Israel Days after J. K. Rowling and 150 authors call for dialogue with Jewish state, scholars publish ad decrying ‘illegal occupation’
UK : 343 universitaires s’engagent pour le boycott d’Israël
BDS movement to top chefs: Don't feed apartheid
Meet the ‘lifelong Zionists’ who called for an Israel boycott in the Washington Post
Anti-Israel Activism Criminalized in the Land of Charlie Hebdo and “Free Speech“

Israël: une ONG poursuit Facebook pour ne pas avoir bloqué des pages incitant à la violence contre les juifs
20,000 Israelis sue Facebook for ignoring Palestinian incitement

VIDEO - ‘We refuse to be enemies’: Israeli cafe offers 50% discount if Jews and Arabs dine together

Jews Demand Strict Campus Anti-Semitism Rules at California Forum

C'est l'islamisme et non les « colonies » en Judée-Samarie qui cause ces assassinats par Gilles William Goldnadel
Pour ces débiles sionistes, la Palestine est une cause islamiste avant tout.

Netanyahu Mulls Revoking Residency of Palestinians Beyond E. Jerusalem Separation Barrier  The prime minister raised the possibility at a recent security cabinet meeting; ministers note the 'dramatic political implications' of the measure. 

Netanyahu’s Latest Ethnic Cleansing Scheme: Forcibly Displacing East Jerusalem Arab Residents

God’s Chosen People? — Guest Column by Stephen Lendman

Checkpoints stir Palestinian anger in East Jerusalem

VIDEO - Rabbin attaqué au couteau par un colon juif

The pornography of terror on Israeli media

57 Palestinians, Including 13 Children And A Pregnant Woman, Killed This Month

VIDEO - Caught on Camera: Israel’s extrajudicial killings

New Israeli execution of school girl in West Bank (Video) Nos médias parlent des exécutions, mais seulement quand elles sont le fait des "fous d'Allah" et autres "sales arabes".

Lieux saints de Jérusalem: l'Unesco condamne l'agression d'Israël

'We didn’t realize how much Rabin was hated'
Rabin's daughter: Israel did not learn from my father's murder
Bill Clinton to Speak at Rally in Tel Aviv Marking Yitzhak Rabin Assassination
20 Years After Rabin, Extremists Still Legitimize Violence in Israel  How would Rabin have dealt with the challenge of the extremism that still burns within Israeli society—the same extremism that struck him down?
The Rabin Assassination: When Judaism Failed  The religious and cultural failure that led to the Rabin assassination continues to threaten Israeli sovereignty and democracy today.
Rivlin vows he’ll never free Rabin’s killer On 20th anniversary of assassination, president warns against ‘destructive potential of political violence’

Israel’s descent into unmasked, right wing extremism: A new generation rises to fight occupation, settler-colonialism, apartheid

Boycott des produits israéliens : une décision de la Cour de cassation inquiétante pour la liberté d’expression

Pink Floyd’s Roger Waters: ‘I Won’t Waste One Breath on A**hole Howard Stern’

MSNBC Opts To Apologize After Airing Map Of Disappearing Palestine

VIDEO - Une Israélienne parle: "de toute façon, là où vivent les Palestiniens c'est chez nous!"

VIDEO - Extremists zionists of settlers encourage israeli occupation forces to arrest and assault of a disabled palestinian child at the Occupied City of Hebron 23/10/2015
 
VIDEO - Scène de violence gratuite contre un cuisinier palestinien

VIDEO - Jewish extremist attacks Israeli activist with knife

L'ex-Premier ministre israélien Ehud Barak poursuivi en justice aux Etats-Unis

Israel Minister Ayelet Shaked Wants To Imprison Young Palestinian Children

« Il n’y aura jamais d’Etat palestinien » disent-ils. Si ça n’est pas une provocation !

The Subhumans Among Us  The Palestinian body has become fair game. The prisons are full of them. Their release is our downfall. 

The lynching and the cover-up

Most religious Zionists want Arabs out of Israel, study finds

Israel's Government, Army and Police Must Calm Down This Wild West Atmosphere  The fear of terror attacks is difficult enough for civilians to cope with; it must not be exacerbated by the horror of unrestrained shooting.

VIDEO - Guénolé, du concret: "La France doit reconnaître l'Etat palestinien !"

Pro-Israel Americans demand $80m aid cuts for Palestine

Pro-Palestinian New Yorker’s Dwarf Pro-Israeli Gathering

Israël dénonce le vote "honteux" de l'Unesco sur les lieux saints musulmans à Jérusalem

Les mistaravim où comment les soldats israéliens infiltrent les Palestiniens

Number of Israelis visiting mental health clinics goes up by 100%

Femmes palestiniennes empêchant les forces israéliennes d'entrer dans la Mosquée Al-Aqsa

Pink Floyd's Roger Waters rips Howard Stern after Israel comments

Manifestation anti-AFP de la Ligue de défense juive : un journaliste pris à partie
BuzzFeed journalist attacked by far-right Jewish extremists (terrorists) in Paris
Le journaliste David Perrotin de BuzzFeed pris à partie lors d’une manifestation de la LDJ
La LDJ violente un journaliste en plein Paris, mais le gouvernement ne bouge pas
Far-right French Jews Assault BuzzFeed Journalist  Armed with batons, dozens of violent Jewish activists who had gathered to protest the news agency’s Israel coverage, assaulted David Perrotin.

Islamophobie : Caroline Fourest condamnée pour diffamation

The Israeli Assassination With the Most Political Relevance Today  Rehavam Ze'evi was murdered by an Arab, so everything is clear and simple. Yitzhak Rabin was murdered by a Jew, and that doesn't suit us or the times.
Make Rabin's memorial a national holiday

Palestinian Woman Kicked in Head as Jewish Mob Debates Whether to Kill Her

Palestinian girl shot and kidnapped by IOF for “approaching settlement”

Judge: Find man who kicked subdued 'terrorist' Judge instructs police to find Israeli filmed kicking mentally ill woman while she was subdued after she attacked a Jew.

Description of Man Killed by Soldiers in Jerusalem Contradicts Initial Reports Simcha Hodatov, the yeshiva student who was killed after being mistaken for a terrorist, was portrayed as an introverted, normal person.

Soldiers Kill Jewish Man After “Mistaking His Nationality," Palestinian Killed In Separate Incident

Opération anti-terroriste : un Israélien juif abattu par erreur à Jérusalem

Terror Attacks Impacting Jerusalem Bars and Nightlife Arrêtez vous allez me faire pleurer...

Jewish terror suspect to be charged with aggravated assault

VIDEO - Israel does not want you to see

L'ex-Premier ministre israélien Ehud Barak poursuivi en justice aux Etats-Unis

Anthropologists slam Israeli treatment of Palestinians, weigh boycott

Jewish House Lawmakers Agree: UNESCO Temple Mount charges against Israel are lies
Draft Arab UNESCO resolution on al-Aqsa compound sparks Israeli outrage
L’UNESCO condamne ‘l’agression’ israélienne sur le mont du Temple
Le Congrès juif mondial condamne la résolution de l’UNESCO
Israël dénonce le vote "honteux" de l'Unesco sur les lieux saints musulmans à Jérusalem

Israeli Lawmaker–‘100,000 Arabs could die in next war’

Controversial Arab-Israeli MK Zoabi to speak on Israeli racism at Dutch Kristallnacht event

Bennett: Arabs Must Understand Palestinian State Era Is Over

Infamous Israeli Minister Wants to Imprison 13-Year-Old

VIDEO - Beck: America Was ‘Established For The Establishment Of Israel’

UK – Government consulted Jewish security group to draw up anti-extremism strategy

Ex-BBC chairman Lord Grade attacks corporation over Israel coverage

Settlers forcibly evict Palestinian families from Silwan homes

Israël: un mur de béton isole un quartier palestinien à Jérusalem-Est

Israel’s system of segregated roads: where your number plate dictates which road you can drive on

Israel’s Leaders Are Fulfilling Their Zionist Ideology I disagree with my friend on a lot of things, but we agree that whether a Palestinian is a collaborator or an ISIS member, most Israelis will stick to their dogma.

Are UN Workers Stoking Hatred of Israelis?

Not just BDS: Why it's hard to bring singers to Israel

VIDEO - Vidéo facebook pour la campagne BDS (avec Naomi Klein, Roger Waters, etc.)

Hypothesis: Cappuccino Israelis will be radicalized against apartheid

Israeli brutalities caught on camera

Israel, its media coverage, and the anatomy of a pathological society

VIDEO - WAR CRIMES: AN EXACT SCIENCE (MUST WATCH)

VIDEO - Israël : Un soldat tué, 11 blessés, 5 dans un état grave. Un Érythréen tué par erreur car noir. (version longue)

Police start probe into lynch 'The security officer yelled terrorist, and we didn’t think twice. If he was a terrorist - people would be thanking me,' says participant in mob.

Israeli bus station attack: IDF soldier killed, police mistakenly shoot dead foreigner

Otherwise Occupied Every Palestinian Understands the Despair That Drives a Person to Stab Israelis Those who choose to launch knife attacks are concentrating on the most brutal symbols of the occupation: soldiers and

Why Israel's Unwritten 'Shoot to Kill' Policy Is So Dangerous Since September this year, death has been the fate of most knife-wielding Palestinians. Is this the result of 'excessive force', and what are the consequences for Israel itself?

When Israelis Kill Innocents for the Crime of Looking Arab

VIDEO - Le lobby israélien mobilise ses troupes en France: Bernard-Henri Lévy menace les Européens On croirait entendre Bibi juste avant les attentats de Paris de janvier 2015...

Israël accuse Paris de vouloir "récompenser le terrorisme". À quand des casques bleus en Palestine ?

Selon France 2, il n'y a pas d'antisémitisme en France' C'est ainsi que les juifs de juif.org rapportent le propos du journaliste, pourtant le reportage ne nie pas la hausse des incidents antisémites en France au cours des dernières années... On voit le niveau d'honnêteté intellectuelle de ces gens...

VIDEO - France2 : 10h dans Paris avec une kippa Une vidéo mise en ligne par un journaliste israélien le montre marchant dans Paris avec une kippa. Crachats, insultes… et plus de 5 millions de "vues" sur les sites de partage vidéo. Est-ce la réalité pour tous les juifs de France ? Pour "Envoyé spécial" diffusé jeudi 15 octobre à 20h55, Thierry Vincent a lui aussi mis une kippa et arpenté les rues de plusieurs villes françaises... (Bref, c'était une opération de propagande sioniste produite par des ultra sionistes israéliens d'un journal de Sheldon Adelson, ami et financier de Bibi Netanyahou.)

Est-il dangereux de porter une kippa dans la rue en France ? NON !!!

‘France advancing plan to deploy international observers at Jerusalem’s Temple Mount’

Israel says will not accept international presence in east Jerusalem

Israel and U.S. Cooperating Against French Bid for Int’l Presence on Temple Mount

Jerusalem furious at French bid for observers on Temple Mount

Israel seeks to thwart French initiative on Temple Mount Security Council proposal condemning Israeli actions requires consensus of all 15 members; Israel says proposal rewards Palestinian terror

Mont du Temple : la France poignarde les victimes israéliennes à l’ONU

Netanyahu Rebukes BBC Journalist: ‘Are We Living on the Same Planet?’ (VIDEO)

Israel’s Friday Bloodbath. Washington absolves Israel of Blame

Rabbis: Killing Palestinian resistance fighters ‘a religious duty’

Hate-Mongering Israeli Rabbis Call Killing Palestinians “a Religious Duty”

LEST WE FORGET: Paul Eisen: Judaism is NOT religion of peace

Lest We Forget–Judaism is NOT a ‘religion of peace’

Yair Lapid's Shoot-to-kill Policy
 Makes for a Sorry Ethics Code If fear has addled the former finance minister to the point where he can’t maintain human decency, he should remove himself from the public arena.

Zionist Settlers Storm Al-Aqsa, Attack Villages near Hebron

Knowing What Will Happen to Their Families Doesn't Deter Palestinian Attackers Three Jabal Mukkaber residents knew their homes and families' lives would be destroyed, yet they still went on a killing spree in Jerusalem last Tuesday.

VIDEO - Israeli police kick and beat journalist

Selected Articles: Ethnic Cleansing and Zionist Supremacy in Israel

Dermer: Linking settlements to terror wave ‘very foolish’ Ambassador takes dig at Kerry statements but emphasizes renewed US-Israel partnership following Iran deal acrimony.
Il faudrait surtout pas faire ce lien... trop pertinent! trop juste!

L’ost-racisme juif, par Lotfi Hadjiat (sur l'islamophobie)

Lauryn Hill appears in video equating treatment of US blacks and Palestinians

Le Bloc identitaire et son choc des civilisations

Israël connaît le terrorisme, pas le « PADAMALGAM » Article de merde... On voit que les médias alternatifs sont pire encore que les grands médias, car ils relaient le discours de l'ultra droite sioniste, qui est encore trop extrême pour les médias de masse! L'article félicite les israéliens d'appeler "terroristes" les Palestiniens qui tuent des Israéliens, alors qu'en France on appelle à clamer les esprits en mettant en garde contre toute forme d'amalgame...

Israeli Towns Move to Ban Arab Workers From Schools Some local authorities are trying to remove all Arab workers, while others are targeting cleaning and maintentance workers.

Ce samedi des membres du betar (munis de gants et de casques) ont tenté de perturber le rassemblement de soutien à la résistance palestinienne.

Germany's Jews living in fear of thousands of Muslim refugees raised to be anti semitic MANY German Jews are now living in fear of the hundreds of thousands of Muslim refugees coming into the country because "they have absorbed anti-Semitism from their mother's milk".

"Le journal de Béziers [où Robert Ménard est maire] dénonce les racailles anti-israéliennes de l'opposition communiste"

VIDEO - Un ancien soldat israélien parle des crimes dont il a été témoin.

VIDEO - Israeli soldiers VS children

When Obama turned his back Op-ed: The president could have put pressure on Israel and the Palestinians to stop the circle of violence but he chose not to do that.

State Department forced to retract statement suggesting Israel incites violence

U.S. ‘excessive force’ comment touches nerve in Israel

Following attacks by Palestinian teens on Israelis, #IsraelKillsTheKids trending on Twitter

Du porc sur le corps d’un terroriste... Israel Will Not Return the Bodies of Palestinians Trafic d'organes?

Court Extends Detention of Jewish Teen Who Attacked Arabs Suspect’s attorney says teenager suffers from psychiatric problems.

Settlers injure 4 Palestinians with rocks, set fire to land in Nablus

Washington: European anti-Israel sentiment crossed the line into anti-Semitism LOL

VIDEO - BLACK PALESTINIAN SOLIDARITY: “WHEN I SEE THEM I SEE US”

VIDEO - Why Is Jerusalem Always On Edge?

The epic photo that’s thrilling Palestine supporters worldwide

Families given 72 hours to evacuate homes before punitive demolitions

Israël a arrêté 800 Palestiniens depuis début octobre, selon un responable palestinien

Stephen Lendman: “1300 Palestinians Shot Already This Month By Fascist Racist Israel”

We Warned You,’ Say Israeli Arab Leaders at Large Rally Sakhnin’s mayor, Mazen Ghnaim, who is also the acting head of the Higher Arab Monitoring Committee, said at the rally: “We warned ahead of time and we said ‘stop the extremists,’ but no one listened. The Palestinian people went out to protect its rights and for independence and liberation from the occupation.

Israel's Sleeping Beauties Have Awoken From Their Deathly Silence Israelis didn't know about the Palestinians' suffering beyond the dark mountains a half an hour away. For the most part, they didn’t want to know.

This isn't an intifada, this is what binational Israel looks like

'An Israeli Sniper Shot Me' A 13-year-old boy from a refugee camp next to Bethlehem was killed by an IDF soldier for no apparent reason. The army's response: 'It was a mistake.'

Israeli Settlers: Are They ‘Civilians’ or Legitimate Military Targets?

Jewish Journalists: Bar Jews from Temple Mount Prominent mainstream media journalists blame Temple activist Yehuda Glick for the latest terror spate.

Reconciliation Demands the Temple Mount Be Closed to Jews Prayer is not what's in the mind of extremist rabbis who encourage their flock to visit the Temple Mount.

Netanyahu flip-flops on Jewish-only Temple Mount ban PM's adoption of security panel's advice draws criticism from right-wing; says directive applies to Jews and Arabs alike.

Diaboliser les Palestiniens et effrayer les Occidentaux : la propagande du Crif

VIDEO - RAPPEL: 60 députés Franco-Israéliens à l'assemblée nationale d'après Meyer Habib

Democratic Candidates’ Drastic Disconnect From Israel Ann Coulter herself would have been thrilled that not one Democratic candidate had anything to say about or in support of Israel. How the Democrats have changed.

Why Was Israel Missing From the Democratic Debate
 
In Democratic debate, Israel barely bears mention Candidates duke it out on domestic issues, Clinton comes under fire for interventionist stance, support for Iraq War

Jeremiah Wright, l’ancien pasteur d’Obama affirme qu’Israël est un « État d’apartheid »

Carson: ‘Never Again’ means standing with Israel

Dennis Ross book exposes bitter divides in Obama administration on Israel Insider’s account, published on day of Democratic presidential debate, details internal rifts over UN vetoes, settlements, shows Clinton sidelined, Rice a naysayer

US State Department unclear on Israeli intentions for Temple Mount

How Much Must We Hate the Enemy? In 1948 IDF officers debated the appropriateness of stoking bitter hatred of the Egyptians, as embodied in the 'battle pages' by poet Abba Kovner, who wrote: 'In the stream we will march. In the stream of our invaders' blood.'

Netanyahu Must Stop the Incitement Against Israel's Arab Citizens Prime minister and his ministers would do well to act to calm things down and adopt a different policy, which regards Arabs as equal citizens, not a fifth column undermining the state.

As Unrest Grows in Israel and Palestine, Netanyahu Seeks Scapegoats

Blame This Intifada on Facebook The very social media driving the Palestinian-Israeli violence could wind up being the fatal weakness of the Third Intifada: It is a tool of the very young, and very unorganized.

Why Occupation-denial’ Impedes Israel’s War on Terror By ignoring the disenfranchisement of the Palestinians, Netanyahu escapes the need to explain why he’s done nothing to dilute its poison.

Amira Hass: « Les Palestiniens se battent pour leur vie, Israël se bat pour l’occupation »

After Years of Calm, Fear Is Dividing Jerusalem Citizens of Israel's capital - both Jews and Arabs - are suffering a loss of their sense of security of a severity unseen since the second intifada.

Terror Shakes New Immigrants Who Came to Israel to Flee anti-Semitism

WATCH: Settlers hurl burning tires, boulders at Palestinians Hundreds of settlers launch dozens of attacks against Palestinians across the West Bank, in the wake of two Palestinian attacks that left four Israelis dead. Rights groups demand the army intervene to protect Palestinians from settler violence.

La face B de l’occupation : quand les colons terrorisent les Palestiniens de Cisjordanie (vidéo)

Internet Incitement Against Arabs in Israel on the Rise

VIDEO - Un israélien traite de fils de p... un enfant palestinien gisant dans son sang (12 octobre 2015)
 
Following attacks by Palestinian teens on Israelis, #IsraelKillsTheKids trending on Twitter

Lest We Forget–Judaism in Action ed note–a young Palestinian boy gunned down by Jewish terrorists in broad daylight, acting in accordance with the teachings of their Torah, to wit–

VIDEO - Des israeliens mettent de la viande de porc sur le visage de palestiniens morts.

Israeli settler praised for throwing pork on body of Palestinian

VIDEO - RYDAWSON: Racist Jew stabs a Jew mistaking him for an Arab

Détruire les maisons des terroristes palestiniens « ne suffit pas ! » selon des experts israéliens

Les Palestiniens veulent saisir la CPI sur les exécutions extrajudiciaires d'Israël

Une observatrice de Human Rights Watch blessée par les forces israéliennes

Parent demands expulsion of Arab girl from kindergarten A Whatsapp group for parents at a Beer Sheva kindergarten descended into racism, with one parent demanding that an Arab Bedouin girl be expelled. His justification: “Scum must be isolated.”

NY Times amends article questioning Jewish temples’ existence on Temple Mount Piece corrected to ask where exactly on the site the temples were located, not whether they were there at all, as originally suggested

Embedded journalism: Ynet reporter on night out with violent Jewish supremacists WATCH: Our Jerusalem correspondent stumbles upon a narrowly averted attack of Arab workers at a convenience store by far-right activists.

U.S. Anthropologists' Association Recommends Some Sanctions Against Israeli Academia After 1,100 anthropologists signed petition calling for boycott last year, AAA task force presents several options for action.

Settler Group Wins Right to Run Jerusalem Archaeology Park After Appeal Court rules against state, allows Elad to operate site adjacent to West Wall.

Contre la «pensée Finkielkraut» Le révolutionnaire ne croit plus au progrès. Seulement à la décadence.

«Arabes de France» = «antisémites» dès la naissance ? Le bras droit de Valls ne condamne pas
Une « répliques » de trop À la 28e minute, Georges Bensoussan, souhaitant étayer son hypothèse d'un antisémitisme généralisé des populations dites « musulmanes » en France, prononce ces mots : « Aujourd'hui nous sommes en présence d'un autre peuple au sein de la nation française, qui fait régresser un certain nombre de valeurs démocratiques qui nous ont portés. (...). Il n'y aura pas d'intégration tant qu'on ne se sera pas débarrassé de cet antisémitisme atavique qui est tu, comme un secret. Il se trouve qu’un sociologue algérien, Smaïn Laacher, d’un très grand courage, vient de dire dans le film qui passera sur France 3 : "C’est une honte que de maintenir ce tabou, à savoir que dans les familles arabes, en France, et tout le monde le sait mais personne ne veut le dire, l’antisémitisme, on le tète avec le lait de la mère". »

Le Bloc identitaire : à droite toute, par Mouad Salhi pour Investig'Action

Attaque dans une école en Suède: le tueur était un sympathisant d'extrême droite Des médias ont commencé à dresser le portrait d'un jeune homme violemment hostile à l'islam et à l'immigration...

‘Washington Post’ publishes Elliott Abrams’ diatribe against Palestinians without rejoinder

AIPAC Pressured Democratic Think Tank to Host Netanyahu, Leaked Emails Reveal

Michelle Obama's Qatar trip marred by host's ties to anti-Semitic sheikh

Netanyahu’s craziness is calculated, to drive out Palestinians
Le froid s’intensifie entre Netanyahu et l’armée israélienne Un général de Tsahal dénonce une stratégie de provocation envers les Palestiniens

Are Palestinians Murderers From Birth or an Incited Herd? For Israel, They're Both  If there is no one to talk to, why is the Jerusalem municipality sending local Palestinian parents a letter about how to shield their children from ‘incitement’?

'Right' Man for the Job: Israeli Tea Party Type as National Explainer  Netanyahu's appointment of Ran Baratz shouldn't surprise anyone.

Qaraqe’: “Imprisoned Children Subject To Systematic Violations, Cruel And Unusual Punishment”

Michael Oren takes on 'boycotting' author Oz for shunning Foreign Ministry events

La police israélienne menace des Palestiniens de les gazer « jusqu’à ce qu’ils meurent »

Israel Rejects Claim It Harvests Organs From Slain Palestinians as ‘Anti-Semitic’ Lie Il y a pourtant des preuves...
Palestine’s UN envoy: Israel harvesting slain Palestinians’ organs
AP : Israël prélève des organes des Palestiniens morts

En France on peut manifester contre tout, sauf contre Israël, par Glenn Greenwald

In rare move, state to indict former IDF soldiers in killing of Palestinian minor

President's wife put under guard  Due to possible incitement against President Rivlin on social media, a personal security detail has been assigned to his wife Nechama. (...)  Hagai Amir, brother of Yitzhak Rabin's assassin Yigal Amir, was arrested last week on suspicion of incitement against Rivlin. "Rivlin is a sycophantic politican," Amir said in a Facebook post.

A “Jewish Homeland” is One Thing: “Genocide” Is Another

Hotovely to Spanish FM: Labeling settlement goods ‘rewards terror’
La Knesset pourrait voter une loi, imposant l'étiquetage des produits des pays européens qui boycottent Israël.
Le boycott c'est bon juste quand ça fait leur affaire... juste quand c'est pour attaquer les "ennemis" d'Israël. Si c'est contre eux, alors c'est mal.
L’appel au boycott d’Israël officiellement interdit en France

AUDIO - Hubert Védrine : "Rien ne semble pouvoir arrêter l’évolution d’Israël vers l’extrême droite"

Why did Amnesty say one thing in English and another in Hebrew?

Munich mayor snubs Israel's request to cancel city-funded anti-Semitic BDS event

Un professeur israélien conspué dans une université du Minnesota

When Anti-Israel Activist Blasts Renoir, Media Sits Up and Takes Notice

No Holds Barred: Roger Waters’ unnatural preoccupation with Jews (must read)



Neocons want you to stop calling them Neocons, claiming anti-semitism. How stupid to you think we are, Neocons?
L'hybris néoconservatrice est pire que la némésis terroriste.
'Radical Islam' Is for the GOP in 2016 What 'Axis of Evil' Was in 2003  What the Middle East needs is not an intensified cold war between the forces of light and darkness, but compromises that help end civil wars.

Rubio pledges Israel trip would be first presidential visit abroad
VIDEO - Sen. Ted Cruz Booed Off Stage Re: his position on the special relationship between Israel and the US.
White Nationalist Trump Robo-Call: “We don’t need Muslims”
Conservative elite, sounding a bit panicked, says Trump will destroy GOP

Netanyahu Plots Revenge On Barack Obama At The United Nations
Obama’s Secret Post-Presidency Plan Reportedly Uncovered- Netanyahu Plots Immediate Sabotage


Israël : le nouveau patron du Mossad donne la priorité à la lutte contre l’Iran



Palestinien brûlé vif : la prison à vie requise contre 2 Israéliens
Israeli prosecutors urge life sentences for killers of Palestinian teen


VIDEO - The Gatekeepers - Enquête sur le Shin Beth [Arte Reportage]
À ne pas manquer! Excellent reportage, qui comprend l'extrait envoyé récemment "Le mouvement clandestin juif voulait détruire le dôme du rocher" Plus d'infos: Israel, le mouvement clandestin juif et le Mont du Temple


Israel tortures Palestinian children & keeps them in outdoor cages in winter

Man gets suspended term for dousing firebrand MK with beverage Right-wing activist poured drink on head of controversial lawmaker Hanin Zoabi during a political rally in March.


Video: Israeli sniper praised for shooting Palestinian protestors


American Jews' Concern for Israeli Democracy Ends at '67 Borders  Anti-NGO law sparks protest because it infringes on a democracy that exists. In the West Bank, there is no democracy.



Why Israel has Silenced the 1948 Story of Nazareth’s Survival. The Only Palestinian City that was not Ethnically Cleansed


Israel sued in Washington over attack on Gaza-bound US ship


Pour Israël, la ministre des Affaires étrangères suédoise soutient le terrorisme et la violence

Sweden urges ‘thorough’ investigation into Israel’s killing of Palestinians
Hotovely says Swedish FM not welcome in Israel after 'extrajudicial killing' comments
Hotovely : Les officiels suédois ne sont pas les bienvenus en Israël
La ministre suédoise des Affaires étrangères interdite de séjour en Israël
Israel blasts Swedish FM for 'supporting terrorism, encouraging violence'

Israel to bar Sweden from any role in future diplomatic process with Palestinians

Palestinians praise Swedish FM's 'brave humanitarian stance' against Israel

Israel Slams Swedish FM for 'Delusional' Call to Probe 'Extrajudicial Killings' of Palestinians  Israel's Foreign Ministry says Margot Wallstrom's call for investigation 'irresponsible and delusional,' adding that she is 'giving support to terror and thus encouraging violence.'

Minister Steinitz Calls Swedish FM 'anti-Semitic'  Steinitz slams Swedish call to investigate Israel for treatment of Palestinians; Deputy Foreign Minister Hotovely says 'Israel is closing its gates to official visits from Sweden'; Senior official says no such decision has been made.

Israel Reprimands Swedish Envoy Over FM's Call for Probe Into Killings of Palestinians  Foreign Ministry summons ambassador after Margot Wallstrom called for investigation to determine if Israel was guilty of extrajudicial killings of Palestinians during recent wave of violence.
PM: Swedish FM’s remarks on response to Palestinian attackers are outrageous
Netanyahu on Swedish FM's remarks: Outrageous, immoral, unjust, wrong and stupid

Minister Steinitz Calls Swedish FM 'anti-Semitic'  Steinitz slams Swedish call to investigate Israel for treatment of Palestinians; Deputy Foreign Minister Hotovely says 'Israel is closing its gates to official visits from Sweden'; Senior official says no such decision has been made.

Ireland and Sweden have “Abandoned Israel”…


Netanyahu to Brazil: Settler leader only ambassador we’ll offer

Why Israel's Government of Inciters Can't Win  The battle now is a battle for democracy, and therefore we will defeat you. That’s how it is everywhere in the world and that’s how it is here.


Knesset Transparency C'tee: Gov't unknowingly funding 'price tag' activities  Funds transferred by different ministries to Samaria and Binyamin local councils used to fund NGOs encouraging Jewish terror activities against IDF soldiers, Israeli citizens, Palestinians, says c'tee chairwoman Shaffir.

Israeli Attorney General Gives Netanyahu Cover to Leak Information at Will  Netanyahu is fond of calling for hearings and investigations of leaks, as long as the leaks came from others, especially from others in his cabinet.


Shaked to U.S.: Israel Is a Strong Democracy, Do Not Intervene in Our Legislation

Shaked tells US not to worry about NGO bill US ambassador underlines concern over new legislation, urges justice minister to ‘protect free expression and peaceful dissent’
Left-wing Canadian Zionist groups decry Israeli ‘NGO bill’

NGO law: US ambassador meets Israel justice minister to voice ‘concerns’
A Creative Answer to Israel's McCarthyist Bill  The proposed law targeting NGOs with left-wing agendas provides an opportunity to breathe new life into political philanthropy in Israel, by widening the base of donors.
Israel’s NGO Law Inspired by Non-democratic Regimes, Certainly Not by the U.S.  Ayelet Shaked’s proposed bill is no pale imitation of any U.S. law, as the justice minister has tried to suggest. Instead it transparently supports discrimination against human rights activism in Israel.

Anti-democratic? Moi? Why Israel Ignores America's NGO Bill Warning  Israelis and American officials are going through the motions: Israel transgresses, the U.S. expresses concern. And on and on and on we go.



Bennett: Both Duma Murderers and Radical Left Deny Israel's Legitimacy  'The radical left promotes the boycott of Israel and then goes and says that the world is boycotting us because of the right,' the minister says.



A BDS victory - US church pension board blacklists Israeli banks
U.S. Church Puts Five Israeli Banks on Investment Blacklist
American Historical Association Rejects anti-Israel Resolution  This is the second year in a row the motion failed to pass.

BACKSTORY: Jews have faced BDS movement before Toujours les nazis...

Humanitarian Worker Deported From Israel for ‘trying to change Israel and make it free of racism’

Etiquetage de l'UE: un projet de loi de représailles gelé Ils sont tout fiers de pouvoir dire qu'ils ont laissé tomber la vengeance pour une fois... Quel humanisme!



JDL protesters disrupt U of T ‘Palestinian resistance’ event


A Flagship of Israeli Journalism Joins the Ranks of False Propaganda  The investigative TV program ‘Uvda’ should be ashamed of the report it aired which depicted human rights activists as dangerous, while ignoring the occupation.



VIDEO: Left-wing group invokes Rabin to warn of rightist 'incitement'

Israel Terrorist Leader Gopstein Once Again Calls for Torching Jerusalem Churches

juif.org - "propagande anti-israélienne" d'AFP qualifiant le nouveau ministre de l'Intérieur, Arye Deri, de "repris de justice"
Israel’s Evasion of Moral Responsibility Former Israeli Interior Minister Arye Dery was jailed for taking bribes and is now returning to the exact same government ministry where he committed his felony. It’s kosher – but it stinks.

Arabs Made to Play Monkeys in an Israeli Circus  During the manhunt for the gunman behind the Tel Aviv shooting, Israel's Arab citizens were shown their place.

Jew who stabbed Arab gets less than two years C'est donc pas considéré comme une tentative de meurtre... À moins qu'Israel donne juste 2 ans de prison pour tentative de meurtre? Ça serait surprenant.

Israel Must Stop With the 'Good Arab' Generalizations  The settlements contain people who see the Israeli government as an enemy and the prime minister as a traitor - just like in the Arab community.



Alan Rickman, l'acteur-réalisateur qui avait donné une «puissante claque à l'État d'Israël»

Israël : une chaîne de supermarché accusée d'avoir discriminé une employée fréquentant un arabe

Israeli supermarket chain harasses employees who date Arabs, ex-manager claims
 
Netanyahu’s Ban on the “Islamic Movement” in Israel


Jean-François Copé, de retour, prône un concordat Etat-islam

Chauprade : « Contre l’islamisation de la France, je lance aujourd’hui le mouvement des Français libres, le parti des forces vives. »

Les massacres sont-ils plus intéressants lorsqu’ils sont commis par des "musulmans"?
VIDEO - Un extraordinaire débat « complotiste » sur l’affaire Merah chez Schneidermann
La "guerre des civilisations" démontée par Raphaël Liogier
Raphaël Liogier a deux nouvelles pour nous. L’une est bonne: La guerre des civilisations n’aura pas lieu. L’autre est mauvaise: l’Europe souffre depuis soixante ans d’un Complexe de Suez dont l’aggravation actuelle cause «le vrai déclin français et du continent». Avec les deux ouvrages portant ces titres (et avec Le mythe de l’islamisation. Essai sur une obsession collective, qui ressort en poche avec une nouvelle postface post-13 novembre), le sociologue et philosophe, professeur à l’Institut d’études politiques d’Aix-en-Provence et directeur de l’Observatoire du religieux, remonte le courant des croyances générales, en s’appuyant sur un travail empirique et sur l’épreuve des faits.

Finkielkraut « Prix de la soumission: Je propose la maire de Cologne »
La dissidence s'est fait avoir : son pseudo anti-judaïsme l'a conduit dans le même camp que Finkie! La dissidence est rendue sur la même ligne que Finkie, la seule différence est que la dissidence se croit antijuive ou antisioniste... Comble de la stupidité: travailler pour son ennemi en croyant le combattre.



Sur ce blog:

L'avant-garde juifiste opère-t-elle un virage stratégique? Des néoconservateurs révolutionnaires, plus Français que les Français, suggèrent de délaisser la culpabilisation shoatique en espérant gagner les non-juifs à leur cause anti-Islam et anti-Arabe. Pour récupérer le discours complotiste et nationaliste, faire des nationalistes et des complotistes des alliés, il suffit de leur dire ce qu'ils veulent entendre et de cesser de les considérer comme la menace prioritaire, ainsi sera assurée la victoire sur le complot musulman contre l'Occident, seule véritable menace et source unique du "nouvel antisémitisme". Est-ce le début d'une petite révolution néoconservatrice en France? Guerre de survie juive oblige?

Les médias juifs doivent des excuses à la France: le journaliste qui nous a fait le coup du "10 heures dans Paris avec une kippa" est un militant sioniste travaillant pour un journal appartenant à Sheldon Adelson, le milliardaire juif magnat des médias en Israël, proche supporteur de la ligne de droite dure nationale-religieuse de Bibi Netanyahou et financier du parti républicain des États-Unis

Médias juifs antijuifs? Netanyahou rappelle au Mossad qu'Israël est voué à devenir une superpuissance mondiale, révélant que le sionisme est un projet mondialiste et pas que nationaliste. Le PM Yitzhak Rabin, assassiné par un extrémiste juif de la mouvance kahaniste, qualifiait de "cancer" la colonisation illégale israélienne et mettait en garde contre l' "Apartheid". Tout cela est admis dans les médias juifs israéliens.

Pendant que Corbyn le socialiste pro-palestinien nouvellement élu à la tête du Parti Travailliste anglais se fait trucider dans les grands médias anti-antisémites néolibéraux bien-pensants, de plus en plus de dissidents nationalistes américains (même les antijuifs) tombent dans le piège de la nouvelle droite sioniste et deviennent leurs idiots utiles les plus efficaces: le pitre John Friend endosse Donald Trump et Ann Coulter, deux chèvres de Judas qui mènent le peuple américain à l'abattoir en s'attaquant en apparence à la rectitude politique antiraciste, alors qu'ils servent en fait à rendre respectable le racisme israélien. Car Israël a depuis longtemps rejoint le camp de l'ultra-droite de Jabotinski et Kahane...

La désinformation en marche: Pourquoi il faut rompre avec l'anticommunisme dépassé. (Aurait-on oublié que le concept de "nouvel ordre mondial" célèbre expressément la fin du communisme?) Contre le droitisme retardataire des milieux conspirationnistes.

Conspiracy-watch nous fait de la pub!

Bébé palestinien brûlé vif par des colons israéliens: Israël forcée de dénoncer le terrorisme juif, tente hypocritement de nous faire oublier le massacre de milliers de civils palestiniens, incluant femmes et enfants, commis par l'armée israélienne dans les dernières décennies. Des politiciens israéliens condamnant le racisme et le terrorisme juif menacés de mort par des juifs extrémistes.

David Brog, le nouveau leader juif anti-BDS choisi par le milliardaire juif Sheldon Adelson, est le directeur de l'organisation sioniste chrétienne du télévangéliste John Hagee: Christians United For Israel

Dans la série des terroristes juifs dont vous n'avez jamais entendu parler... L'organisation terroriste juive Honenu, qui prétend "défendre les Israéliens face aux agressions arabes", a-t-elle mis le feu à l'Église de la Multiplication à Jérusalem? Des suspects interpelés. Imaginez si c'étaient des arabes palestiniens ou des musulmans! Pendant ce temps, la United Church of Christ aux États-Unis rejoint le mouvement de boycott d'Israël

The Bell Curve (1994): bestseller du suprématisme juif

Les sionistes ont quasiment achevé la civilisation chrétienne européenne - ne les laissons pas détruire la religion musulmane et les peuples arabes!

Waffen SS: La diversité positive

"There Will Be A Hot Time In The Old Town Tonight!" Un projet de film de Michael Collins Piper, en réponse à l'abject "Inglourious Basterds" de Tarantino

Médias juifs antijuifs? Selon Enderlin (France 2 à Jérusalem), cible favorite des extrémistes juifs, Israël tombe aux mains d'extrémistes juifs religieux alliés à la droite radicale pendant que la gauche plie bagage... Israël veut devenir une superpuissance pour conquérir le monde. Le documentaire de Charles Enderlin "Au nom du Temple", basé sur son livre, maintenant disponible sur youtube

Pire que la menace iranienne: la menace du boycott anti-Israël! Après la réunion secrète d'urgence organisée par le milliardaire juif Sheldon Adelson (parrain des Républicains) sur la menace que BDS représente pour les juifs, les puissants milliardaires juifs Adelson et Haim Saban (parrain des Démocrates) mettent en garde contre le "tsunami d'antisémitisme" qui suivra inévitablement la montée du mouvement BDS

Pendant que le gouvernement canadien de Stephen Harper envisage une loi protégeant l'État juif contre les méchants boycotteurs, le milliardaire Sheldon Adelson, soi-disant "juif le plus riche du monde", magnat des casinos connecté au crime organisé, parraine la formation du nouveau gouvernement de Netanyahou comme il parraine (et contrôle) le parti républicain états-unien. Le nouveau gouvernement Netanyahou et le parti républicain d'Adelson sont à ce point identiques - judéomaniaques et anti-arabes, contre l'Iran, la Palestine et l'Irak - qu'on jurerait qu'ils ont été séparés à la naissance... L'Israélienne qui incitait publiquement à "tuer les mères des Palestiniens" est nommée ministre de la justice. Le ministre israélien qui avouait publiquement n'avoir "aucun problème à tuer des Arabes" devient ministre de l'éducation.Hormis les médias juifs ou pro-palestiniens, personne ne parle du rapport américain déclassifié en février dernier confirmant l'existence du nucléaire israélien

La France a-t-elle été punie par des fanatiques à cause de caricatures scandaleuses hautement médiatisées et en réplique à la présence de l’armée française en Irak? Ou bien a-t-elle été punie plutôt par des fanatiques pro-israéliens pour ses positions pro-Palestine à l’Onu, afin d’en faire un exemple, montrant au monde entier ce qui arrive à ceux qui refusent de se battre aux côtés d’Israël contre le Hamas et l’ « Islam militant »? Quand Israël perd en crédibilité ou se trouve isolé sur la scène internationale, il redouble d’effort dans le but d’entraîner le « monde libre » en croisade contre l’Islam. Israël perd la guerre de l’info mais gagne du terrain dans la guerre de la désinfo.

La France antijuive? L'Europe antijuive? La gauche antijuive? Des hommes politiques français réagissent aux pressions des organisations juives. Roland Dumas : "Les États-Unis et Israël commandent la politique étrangère française." Jean Glavany au "porte-parole du Likoud" Meyer Habib : "Parfois je me demande si vous êtes du Parlement français ou du Parlement israélien." 339 députés français traités de nazis par des manifestants de la LDJ pour avoir voté une motion symbolique en reconnaissance d'un État palestinien. La mosquée d'Al-Aqsa régulièrement assaillie par des hordes de colons israéliens en colère sous protection policière israélienne, attisant la violence des deux côtés. Israël au fond n'a pas peur d'une Troisième Intifada, il la souhaite.

Médias antijuifs? En 2010, un ancien directeur de la CIA à Paris, Charles G. Cogan, professeur à l'université Harvard et pro-gaulliste, dénonçait sur les ondes de France24 la forte campagne de propagande anti-arabe et anti-islam menée par l'état d'Israël et relayée par la communauté juive aux États-Unis

Médias antijuifs? Sur les ondes de C-Span2, l'ex-agent du Mossad Victor Ostrovsky lève le voile sur l'influence du Mossad dans la politique étatsunienne

Hollywood tue des arabes: le film 'American Sniper' remporte un succès monstre aux États-Unis. L'exceptionnalisme américain et son ombre... Remettons les mots à l'endroit, utilisons-les correctement: voici le véritable anti-sémitisme en action: le massacre des Arabes en tant que masse indifférenciée des "méchants"

Dans la série des terroristes juifs dont vous n'avez jamais entendu parler: L'incendie criminel contre une école bilingue arabe-hébreu en ville sainte, un attentat politique du groupe extrémiste juif Lehava. Aucune accusation de crime haineux? Et ils retrouvent leur liberté même si leur leader a dit qu'ils n'arrêteront jamais de terroriser les Palestiniens et combattre le métissage

Les milliardaires juifs et magnats des médias Haim Saban (Démocrate) et Sheldon Adelson (Républicain) en compétition pour le titre du plus grand juif fauteur de guerres mondiales, insistent qu'il faut bombarder l'Iran

La télé antijuive? Des organisations juives condamnent et tentent de faire interdire une série télé d'un réalisateur juif britannique des plus respecté, qui se demande comment Israël a pu réussir en si peu de temps à s'aliéner le monde entier. Rien n'avait préparé le réalisateur aux attaques vitrioliques du "lobby sioniste" qui allaient déferler sur lui... Toujours pas vu à la télé états-unienne.

Médiats juifs anti-juifs? Le milliardaire juif ultrasioniste Sheldon Adelson est "tout droit sorti des pages des Protocoles des sages de Sion" selon Uri Avnery, ancien membre de la Knesset et correspondant dans de nombreux médiats israéliens

Un sénateur a déclaré en 2002 devant le Congrès états-unien que les attaques du 11 septembre étaient une punition divine visant les États-Unis pour avoir été trop durs et exigeants envers Israël. Il critiquait l'administration Bush qu'Israël trouvait trop proche des pétromonarchies arabes et qui posait à Israël des "conditions inacceptables", comme le rappelait l'ancien général du renseignement pakistanais Hamid Gul, récemment décédé, qui dénonçait le Mossad et la CIA comme véritables auteurs du 11 septembre. Certains demandent: le 11 septembre était-il une "surprise de septembre" israélienne pour Bush? Le mouvement pour la vérité du 11 septembre est une imposture! En posant ex cathedra le dogme de l'"Inside Job" il a défini les paramètres du débat: ou bien vous croyez la version gouvernementale ("officielle"), ou bien vous dites que c'était un complot de l'État américain ("Inside job", un concept de Jared Israel), mais surtout ne dites jamais que c'est Israël! "BLAMEZ BUSH, CHENEY OU UN VAGUE "ÉTAT PROFOND", MAIS SURTOUT NE BLAMEZ JAMAIS ISRAËL! TOUT LE MONDE SAUF ISRAËL!"

Rappel de l'été dernier à Gaza

Ce n'est pas la première fois que l'opération de désinfo d'Alex Jones diffuse la propagande des néocons

Vers une collaboration entre Occidentaux et peuples colonisés basée sur l'antiracisme et l'anti-impérialisme, solution finale à l'emprise des loges et leur démocratie de marché

Dans ses mémoires intitulées "Diary of a Foreign Minister", l'ancien ministre australien des affaires étrangères, Bob Carr, dénonce la domination malsaine du lobby juif sioniste international sur les affaires étrangères

Rupert Murdoch dénonce la "guerre contre les Juifs"

Israël considère les organisations de défense des droits humains comme des "agents étrangers"

Le sionisme contre l'ONU

Un autre grand comique juif, Sheldon Adelson, qui s'autoproclame "le juif le plus riche du monde", appelle à bombarder l'Iran avec du nucléaire, donnant ainsi raison à Jack Straw

Un sinistre canadien dénonce le complot onusien-médiatique contre Israël

L'homme qui se prétend "le juif le plus riche du monde", Sheldon Adelson, donnera "tout ce qu'il faudra" pour empêcher une réélection d'Obama

"Tout le monde est antijuif -- à part les sionistes." Plus israélien que les Israéliens, Harper resserre les liens de famille (pour ne pas dire incestueux) entre les États colonialistes et tentaculaires du Canada et d'Israël. Même les médiats juifs israéliens (comme le Jerusalem Post) sont restés bouche-bée de voir Harper s'abaisser à ce point, ne trouvant pas l'ombre d'une critique à formuler à l'endroit des politiques israéliennes

À quand une purge mondiale des individus considérés anti-juifs? Assassinats extrajudiciaires et menaces de mort d'Israël contre ses ennemis perçus ; l'Iran dit avoir reçu une enveloppe portant le sceau d'Israël contenant des insectes morts accompagnés d'une lettre menaçant les "ennemis d'Israël" d'extermination au moyen d'armes biologiques (virus)

Médias juifs anti-juifs? La chaîne NBC révèle qu'un Israélien sur deux souhaiterait qu'une lettre contenant le virus Ebola soit envoyée au président Obama pour son anniversaire

Il y a vingt ans, l'attentat terroriste du loubavitch kahaniste Baruch Goldstein à Hébron montrait la fête de Pourim sous son vrai jour

Soulignons la semaine internationale de l'Apartheid israélien | Un documentaire dérangeant demande: Israel qui vit de ses ventes d'armes (testées sur des Palestiniens) a-t-il intérêt à faire la paix avec ses voisins? Qu'en pense le producteur hollywoodien ex-agent du Mossad et plus grand trafiquant d'armes israélien Arnon Milchan?

Médiats juifs antijuifs? La chaîne CBS rapporte que l'administration Obama a demandé à Israël de bien vouloir cesser d'assassiner les scientifiques iraniens

Encyclopédies antijuives? Menachem Begin, un terroriste exemplaire, selon Larousse.fr. La série télé "Homeland" antijuive? Elle compare Menachem Begin à un vulgaire terroriste taliban!

Médias juifs antijuifs? Le Jerusalem Post confirme qu'Israël savait que le USS Liberty était américain

Les médias "antijuifs" et autres théories du complot... Mise au point de Guillaume Weill-Raynal et de Marc-Édouard Nabe

Des rabbins jugent que le cancer de l'antijuif Jimmy Carter est une punition divine pour ses péchés contre Israël et les juifs

Le jeu des devinettes: qui a dit "Si je suis réélu, je vais foutre les Juifs"?

Les grandes fortunes familiales qui contrôlent la finance et les affaires (trombinoscope)

Humour juif? Complots partout? Selon le rabbin Antelman, le mondialisme oligarchique est un "complot communiste illuminati pour détruire les Juifs et le judaïsme"

Maîtres du monde, maîtres de l'humour: Netanyahou accuse le New York Times et Haaretz de donner le ton de la campagne anti-Israël à travers le monde

Selon Frank J. Gaffney (PNAC), les Frères Musulmans ont infiltré et contrôlent l’administration Obama

Dans ses mémoires intitulées "Diary of a Foreign Minister", l'ancien ministre australien des affaires étrangères, Bob Carr, dénonce la domination malsaine du lobby juif sioniste international sur les affaires étrangères

Un "new Israel" au Texas? Pourquoi pas?

Willam Kristol, fauteur de guerre juif, roi du PNAC néocon, appelle à "défier l'idole de la fatigue de guerre" en se préparant et en se mobilisant pour la guerre

Le réseau criminalisé Netanyahou-Adelson-Romney

L'homme le plus puissant à Washington DC, le juif orthodoxe Eric Cantor, (bien que récemment détrôné) accuse les États-Unis de tarder à réagir à la menace iranienne comme ils ont tardé à réagir à la "menace nazie" et failli à éviter l'Holocauste des juifs...

Un milliardaire à la tête de l'empire médiatique de Rupert Murdoch (NewsCorp) met en garde contre la "nuit de cristal" qui vient par la gauche: le mouvement Occupy, parce qu'il s'en prend au 1% des plus riches du monde, lui rappelle "les persécutions nazies envers les juifs"

L'accord iranien est "Munich" et "Obama est Chamberlain", selon l'Organisation sioniste américaine (ZOA). Netanyahou s'époumonne désespérément, hurle au complot américano-iranien contre Israël; Obama l'invite à prendre une petite pause-santé. Netanyahou: fou dangereux qui pourrait envisager un deuxième 11 septembre nucléaire contre les États-Unis...

Pendant que les internationalistes du Congrès juif mondial attaquent les partis d'extrême-droite européens, Israël n'a aucune crainte de s'allier à eux pour combattre ensemble un prétendu péril musulman... La Palestine n'étant qu'une "cause islamiste à peine voilée"!

11 septembre 2014, l'Islam à nouveau diabolisé, la victime toujours blâmée... Indignation sélective et interventionnisme à géométrie variable: tous ces politiciens qui crient au meurtre maintenant sont restés muets cet été lors du carnage israélien à Gaza. Les crimes de guerre occidentaux sont la cause réelle de la formation de l'État islamique; nos médias leur ont fait une pub du tonnerre, rien de mieux pour accroître les rangs de l'EI! Al-Qaida ne faisait plus peur, il fallait donc qu'un nouveau méchant de service prenne sa place... Serons-nous bernés encore une fois?

ENCORE UNE FOIS... Pire qu'en 2012, la dépopulation de la Palestine va bon train... Châtiments collectifs contre les Palestiniens: conséquence de la culture de haine en Israël et de sa dissimulation par le puissant lobby pro-israélien international. Israel sera-t-il récompensé du Nobel de la paix? Le parrain Netanyahou "prévient" les Français que les terroristes vont frapper chez eux s'ils continuent à tolérer les manifestations "pro-Hamas"... Jimmy Carter, considéré antijuif pour son livre PALESTINE--PEACE NOT APARTHEID (qui a scandalisé la communauté juive pour avoir omis d'y mentionner la divine Shoah!!), accuse Israël de ne pas reconnaître le Hamas comme un acteur politique légitime.

Le sanglant sacrifice rituel de Pourim 2012: la pire attaque contre Gaza depuis Plomb Durci

En association avec B'nai Brith Canada, le Jewish Tribune se porte à la défense de Pamela Geller et de son combat contre l'Islam, blâme la police pour l'annulation de son cirque de haine commandité par la LDJ dans une synagogue de Toronto, Canada

Les réseaux sionistes et leur campagne de propagande haineuse anti-Islam

Les plus importants pourvoyeurs de haine anti-Islam aux USA appartiennent à quelle communauté, selon vous?

Netanyahou: "Nous vaincrons l'Islam militant"

La tragédie d'Oslo éclaire les liens entre les nationalistes européens et les sionistes

Le Prof Kevin McDonald et Geert Wilders dans le même lit ; Himmler n'aurait pas toléré

Netanyahou (2001): "Les États-Unis ne se mettront pas dans notre chemin, on peut facilement les faire bouger"

11 septembre et tout le reste: c'était pas les musulmans!

Einstein considérait l'Irgun, la Stern gang, et les PM Israéliens Menahem Begin et Yitzhak Shamir comme des criminels terroristes

Yitzhak Shamir, le terroriste devenu président d'Israël qui joua un rôle central dans la conspiration contre JFK


La Judée déclare la guerre à l'Allemagne 

The Jewish War of Survival

Jabotinsky avait planifié l'assassinat d'Hitler et de hauts dirigeants du IIIe Reich

Wikileaks révèle que Bilderberg craint le nationalisme... mais Infowars s'entête à répéter que Bilderberg a été fondé par des nazis!

Bush, Rockefeller, Rothschild et Hitler

Les nazis ont fait la vie dure aux Rothschild, confisqué leurs avoirs

Du mythe des nazis pro-Israël et de ceux qui voient des complots partout

Adolf le Grand diffamé par des "nationalistes" -- Y a-t-il un autre homme dans l'histoire, à part peut-être Jésus, qui ait été à ce point calomnié?

Mise au point sur la désinfo qui circule sur Hitler, les nazis, le nouvel ordre mondial, Bilderberg, etc.

Le jeu des comparaisons: l'islamisme radical est-il plus proche du "nazisme" ou des "Inglourious Basterds"?

De l'incohérence d'attribuer à Adolf Hitler et à l'Holocauste la paternité de l'État juif en Palestine: la "mémoire de l'Holocauste" n'a pris d'assaut la psyché américaine que dans les années 1960-70, dans la foulée du procès Eichmann et des guerres israéliennes. Les Sionistes les plus influents de l'époque ont eu grand peur que l'extermination des juifs d'Europe sonne le glas du sionisme. Quel intérêt peut-il y avoir à systématiquement assimiler le sionisme aux nazis? À faire croire que c'est toujours la faute aux nazis? Et à qui cela profite-t-il?

Assassinat de JFK: c'était pas des nazis!

Tuerie de Columbine: c'étaient pas des nazis

11 septembre: les détails techniques ne sont que des détails, il importe bien plus de savoir qui sont les ultimes responsables et pourquoi ils l'ont fait. Et c'était pas les nazis!




Et ça c'est pas un fantasme complotiste?