Sunday, December 17, 2023

L' "antisémite" docteur Kissinger et l'impunité : mépris du droit international, armes illégales, châtiment collectif, génocide... Israël a appris la leçon du maître incontesté.



Le département d'État américain (voir Josh Paul sur CNN - Democracy Now) et le secrétaire de la Défense ont beau dénoncer le génocide à Gaza et tirer l'oreille du président Biden quant à l'utilisation par Israël d'armes américaines pour commettre un génocide, reste que l'empire américain a impunément commis son lot des crimes de guerre et des crimes contre l'humanité à travers le monde. C'est en grande partie grâce au docteur Kissinger que les USA ont pu imposer leur hégémonie en totale impunité, accumulant les génocides et les châtiments collectifs contre les peuples et les individus qui osent défier la superpuissance américaine ou qui veulent simplement suivre un modèle différent (souvent plus ou moins socialiste) de la démocratie de marché défendue par l'Armée des USA. Biden dit qu'Israël est en train de perdre l'appui du monde entier qui voit très bien ce qui se passe... Biden: Israel Losing Int'l Support Over Gaza Bombings, Netanyahu Must 'Change' Biden Says Israel Losing Int'l Support Over Gaza Bombings, Netanyahu Must 'Change' 

U.S. President Joe Biden said on Tuesday that Israel is losing support over its "indiscriminate" bombing of Gaza and that Benjamin Netanyahu should change, exposing a new rift in relations with the Israeli prime minister.
Biden's remarks at a fundraising event for his 2024 re-election campaign were a further sign of growing U.S. concern at Israel's bombing in Gaza, in which thousands of Palestinian civilians have been killed.
"They're starting to lose that support," Biden said, referring to the international community's alarm at the bombing. (...)
At the fundraiser, Biden specifically mentioned Israel's far-right politician Itamar Ben-Gvir, who is Israel's national security minister, and said "this is the most conservative government in Israel's history."
According to the White House, Biden said on Netanyahu at the event that "He's a good friend, but I think he has to change and – with this government. This government in Israel is making it very difficult for him to move."(...)

L'ironie est qu'on pourrait dire la même chose au gouvernement américain: le monde entier voit très bien ce que l'hégémonie américaine apporte de mal dans le monde, ses mensonges et ses crimes sont documentés, le monde voit très bien l'impunité américaine de la bombe de Hiroshima et Nagasaki, le phosphore blanc et le napalm au Vietnam, la guerre en Irak, la guerre en Afghanistan, etc. Les pro-Américains confrontés à la sauvagerie du génocide des Palestiniens doivent prier pour ne pas être confrontés à leur propre contradiction.   

Fidèle à la tradition des relations us-israéliennes, Biden a voté au conseil de sécurité de l'ONU contre le cesser-le-feu à Gaza. Mais il en profite pour rappeler aux médias que le monde entier est en train de remettre en question son appui à Israël... Il ne veut clairement pas être blâmé en étant le premier président à dénoncer Israël clairement, il veut que ça vienne du reste du monde, que le reste du monde critique l'appui unilatéral à Israël, afin de justifier ses critiques envers le gouvernement Netanyahou. C'est pas stupide comme approche, c'est un peu passif agressif et indirect, car Israël est forcé d'assumer sa responsabilité comme un grand, pendant qu'il se révèle au monde entier sous son vrai jour, moralement affreux et inhumain.  Netanyahou ne peut pas récupérer la situation pour sa propre propagande de désinfo ; il préfèrerait que la tension monte entre les USA (Biden) et Israël pour avoir une raison d'attaquer Biden et ainsi monter aux Israéliens que les USA sont anti-Israël, exactement comme la gauche, les globalistes et l'ONU, et qu'il n'y a que lui qui peut leur tenir tête, les empêcher de détruire Israel. 

Analysis |Netanyahu Is Trying to Cast Biden as a Second Obama. It Won't Work With his polling figures nosediving, Benjamin Netanyahu has reopened the old playbook and is trying to present himself as the only one who can stand up to the Americans. U.S. President Joe Biden is too wily a politician to fall for the prime minister's tricks.

Obama, qui était ultra détesté par les sionistes, était beaucoup moins subtil que Biden: à la fin de son mandat il a fait voter une résolution à l'ONU contre la colonisation illégale israélienne.  Mais Netanyahou sait qu'au fond c'est un peu la même politique d'Obama vis-à-vis Israel qui se poursuit sous Biden, sous une différente forme. Biden complique la tâche de propagande-désinfo de Netanyahou en refusant de se distancier d'Israel et en insistant en conférence de presse que le problème c'est Netanyahou et son équipe d'ultras. Les qualifier de "conservateurs'" est le plus grand euphémisme qui soit. Biden prétendait, en faisant l'éloge d'Israël dans un discours, que c'est grâce à Israël que la sécurité des juifs du monde est assurée ; voilà qui apparaît tout à fait insensé, surtout dans le présent contexte, avec l'acte de terrorisme du Hamas qui a fait tant de morts, une tragédie de grande ampleur qui dans toute l'histoire récente post-deuxième Guerre mondiale ne s'est jamais produit ailleurs qu'en Israël, ironiquement. De toute évidence, et contrairement au discours de Biden, le projet sioniste qui consistait à assurer la sécurité des juifs en leur donnant un État-nation s'avère un lamentable fiasco, un échec retentissant. Israël s'avère un État raté, un État voyou: voilà qui devrait pousser les juifs du monde à remettre fondamentalement en question ce projet.  Does Israel Make Jews Safe? | TMR

Docteur Kissinger fut une bête médiatique, un playboy vedette de la télé, une célébrité richissime bien avant Trump ! Si Kissinger ne fait pas officiellement partie de ses modèles (ce sont Roy Cohn pour la Houtzpah et la ruse, et Norman Vincent Peale pour l'art du mensonge de la pensée positive et l'Évangile de la prospérité), reste qu'ils étaient bons amis !  Sur infowars, Roger Stone, qui a dirigé la campagne Trump, après Bannon, en 2016 et conseillé la campagne de 2020, a admis être ami avec Dr Kissinger.

Voilà tout d'abord de quoi faire réfléchir : le fait est que l'Alt-Right est remplie de gens du spectacle qui ont échoué dans leur profession et ont opéré un virage d'influenceurs et propagandistes politiques sur internet. Sont inclus dans cette liste: James O'Keefe (Project Veritas), Steve Bannon, Trump, Stephen Crowder, Ben Shapiro, on pourrait ajouter le producteur hollywoodien prolifique Steve Mnuchin nommé au Trésor par le président Trump. (Voir When Theater Kids go Bad) En France, il y a eu bien sûr la dissidence has been Dieudonné et Soral... Bref des individus sulfureux, escrocs issus ou proches du milieu des sectes, à l'anti-socialisme for suspect, qui prennent la pose du dissident-martyr de la liberté d'expression et font tout pour être les bouc émissaires, qu'on leur fasse porter le chapeau de la responsabilité de la montée de la critique envers Israël, alors qu'ils ne contribuent en fait qu'à répandre l'antisémitisme et à pourrir le débat, bref à nuire au maximum au véritable mouvement de solidarité des peuples face aux néo-colonisateurs impérialistes racistes génocidaires contemporains. S'ils n'existaient pas, Israël les auraient inventés, comme on disait déjà d'Alex Jones, comme quoi "s'il n'existait pas la CIA l'aurait inventé". D' ailleurs, “Any people who has been persecuted for two thousand years must be doing something wrong.” ("Un peuple persécuté pendant 2000 ans doit bien avoir fait quelque chose de mal"), ça n'était pas de Soral, c'était Kissinger ! (Voir plus bas l'article ‘If it were not for the accident of my birth, I would be antisemitic.’)

"Rogan TERRIFIED Communists Are Coming For His Money - TMR" Le prétendu héros de la liberté d'expression Joe Rogan, en entrevue avec un militaire, rappelle combien la guerre n'est pas une chose politiquement correcte. Il exprime, sans le nommer, l'impératif de Kissinger qui est de défendre militairement l'exportation de la "liberté de marché" à l'américaine, en massacrant ceux (surtout à gauche) qui s'y opposent ou tentent de faire chemin à part, refusant de déréguler leur économie et de vendre leurs gouvernements aux grandes compagnies (ce que souhaite le Fond monétaire international et les grandes banques). Pour Rogan, protéger "la liberté" implique qu'il faut au besoin bombarder, assassiner, envoyer des escadrons de la mort... Mais pour lui, taxer les milliardaires serait absolument infaisable et tyrannique. Comme s'il n'existait pas déjà dans tous les pays du monde ou presque, un système de taxation et de redistribution des richesses. Et dire que pour Rogan le grand problème de nos jours est qu'on ne peut plus rien dire, même en humour... Or le voilà pourtant en train d'appeler à tuer des communistes, créer des escadrons de la mort pour les assassiner !

Docteur Kissinger était moins un faucon de la guerre froide et de l'anti-communisme qu'un commandant de la superpuissance incontestée, de l'hégémonie et de la suprématie américaine capitaliste.

Ce qu'on voit se produire en Palestine en ce moment, le châtiment collectif des Palestiniens (soi-disant pour son appui au Hamas), ne diffère en rien de ce que Kissinger a pu faire, comme lorsqu'il a ordonné un coup d'État au Chili (l'assassinat d'Allende le 11 septembre 1973, remplacé par Pinochet) et comme mesures de représailles économiques pour punir le peuple chilien d'avoir élu un gouvernement socialiste... Rappelons l'influence des Chicago Boys proches du gouvernement de Pinochet, qui devaient défendre la théorie de Milton Friedman, intégriste du capitalisme monopolistique et la dérégulation totale de l'économie (libre-échange, non-contrôle des prix, réduction des dépenses de l'État en matière de santé et services sociaux, baisse des impôts aux riches et accroissement des disparités, etc.). Ce même projet revient de nos jours dans Project 2025, mis de l'avant par la Heritage Foundation (disponible sur leur site web) et annoncé comme faisant partie du programme présidentiel de Trump en 2024. Quand Trump disait qu'il serait un "dictateur seulement le premier jour de son mandat", il faisait probablement référence au document du Project 2025, qui s'annonce sur le site de Heritage Foundation, comme un plan à appliquer "le premier jour" de la nouvelle présidence (sans mentionner Trump). C'était, en tout cas, dès le premier jour de l'arrivée au pouvoir des juntes militaires que les dictateurs d'Amérique du Sud téléguidés par la Maison Blanche appliquaient leurs mesures les plus draconiennes, comme les disparitions de dissidents.
 
 
Republican Lawmaker Accuses Fellow House Republicans Of Trying To ‘Cripple Themselves’ C'est ce que je dis: on assiste au sabotage systématique à vitesse grand V du parti Républicain par tous les moyens, avec principalement le culte de l'obéissance au leader. Dans cet agenda de destruction, Trump n'est qu'un moyen, pas une fin.
(Lara Trump's) RNC Finds Sneaky Way To Pay Trump's Legal Bills (Biden Crime Family: Hunter & Joe Biden. Full stop. Trump Crime Family: Donald Trump, Donald Trump Jr, Eric Trump, Lara Trump, Ivanka Trump-Kushner, Jared Kushner, etc., etc.,etc.,etc.)

'This is not subtle corruption': Kushner investments set up conflicts if Trump returns to office

Right-Wing Civil War Raging Inside America's Courts
'TRUMP IS SMARTER THAN US': Michael Moore GOES OFF On 2024 Race Ses nombreux procès vont être reportés (à cause de ses appels) jusqu'après l'élection. Or une fois élu président, il ne peut plus être en procès ni emprisonné, car contre un président il faut un "impeachment " en règle et là ça risque de foirer... Brilllante stratégie de la part du digne héritier du fin stratège et psychopathe agressif Roy Cohn (ce dernier disait de Trump qu'il est l'homme le plus intelligent qu'il a jamais vu).

En un certain sens, Trump aide la candidate présidentielle Nikki Haley en lui servant de paratonnerre et de bouc émissaire: car si c'est lui qui est présentement associé au Project 2025, c'est lui qui prend les coups et les critiques associées à ce projet. Et pendant ce temps, on n'attaque pas Haley à ce sujet, alors qu'en réalité c'est probablement elle qui imposera tous ces mesures draconiennes de dérégulation et de démolition contrôle de l'État administratif comprises dans le projet 2025. Même si Trump n'est pas élu, ce programme sera imposé de force par le nouveau mouvement et futur troisième parti politique américain NO LABELS (avec Joe Manchin comme candidat présidentiel potentiel), un troisième parti prétendument "indépendant" mais en apparence seulement, tel que Michael Collins Piper l'annonçait dès 2011, à l'époque du Tea Party, alors que les néocons et une Lady Evelyn de Rothschild, gravement déçus d'Obama, tentaient de trouver une alternative corporatiste aux deux partis institutionnels. Le faux populisme centriste de No Labels, avec sa rhétorique anti-establishment bidon, sert de façade à des intérêts corporatistes. Ils prétendent miser sur le simple bon sens des gens ordinaires pour amener des réformes de droite extrême économique pour la privatisation et l'amincissement progressif de l'État administratif et la dérégulation généralisée et l'austérité au nom de la dette.  
 
 
Présentement, le nouveau président argentin "anti-establishment" intégriste capitaliste (qui va faire écraser les mouvements sociaux et les manifestations par la police et l'armée), un favori de Viktor Orban président fièrement illibéral de Hongrie, s'aligne déjà directement sur ce programme, son élection est le fruit de décennies d'opérations militaires et d'assassinat du style de l'opération Condor, bref de la guerre américaine contre le socialisme en Amérique latine.
JAVIER MILEI IS A MASSIVE FAILURE
 
'Argentina's Moses': Inside Javier Milei's Odd Obsession With Judaism and Israel
 
 
Vivek Ramaswamy Out as VP, Still In with Trump and Flynn(...) Speaking just before Steve Bannon closed out the conference, Ramaswamy echoed Project 2025’s plans for a purge of the civil service. Ramaswamy vowed that “we” are going to “finally tame that bureaucracy, shut down that deep state” and “get in there and fire 75 percent of federal bureaucrats.”
MAGA’s Viktor Orbán Love Affair | Casey Michel | TMR

Dictator Ally (Orban) Snubs Biden For Trump (extrait de l'entrevue précédente avec Casey Michel)

How Viktor Orbán Conquered the Heritage Foundation Once the redoubt of Reaganism, the think tank has taken to promoting Trump’s favorite strongman. (L'auteur Casey Michel est l'invité de l'émission précédente sur Orban) Le général Flynn et Vivke Ramaswamy étaient là. Ils sont allé à Mar-A-Lago et à un événement de Heritage à Washington, mais Orban n'est pas allé à la Maison blanche et n'a pas rencontré le président Biden (chose qui ne se fait pas normalement). Fait penser à quand Obama était président, Bibi est allé au Congrès se faire ovationner par les Républicains un nombre record de fois, mais sans visiter Obama.

Hungary’s Orbán gives Trump an “illiberal” roadmap for American conservatives

Authoritarian Hungarian Prime Minister Viktor Orban Meets With US Christian Right Leaders Then, Orbán made a stop at Mar-a-Lago.

Project 2025 March 13 Update - Global Project Against Hate and Extremism Orbán’s ties to political extremists in the US  are well-established. He is a regular Conservative Political Action Conference (CPAC) keynote speaker. Budapest has even hosted CPAC annual meetings including their gathering in 2023 where Heritage Foundation leader Kevin Roberts said of Orbán,“I stand in awe.” For his part, Orbán stated the glaringly obvious, that Hungary is paving the way for authoritarianism in the United States, accurately describing his country as an “incubator where the conservative policies of the future are being tested.”

Trump's Messianic Message (Antichrist45)

Russell Vought - Wikipedia (La vidéo précédente de Antichrist45 fait référence à lui. Vought est impliqué dans le Project 2025 de Heritage Foundation, qui fait partie du programme de Trump. II promet d'injecer du Nationalisme Chrétien au gouvernement après l'élection de Trump.)
 Orban et le général Flynn étaient présent dans un événement des "artisans de paix" avec le milliardaire Vivek Ramaswamy et le président du think tank capitaliste sauvage Heritage Foundation. À la fin tous se sont rassemblés à Mar-A-Lago. Orban a snobbé la Maison blanche et Biden (un peu comme Bibi avait snobbé le président Obama pour aller se faire ovationner au Congrès).


Russ Vought, associé au Project 2025 de Heritage Foundation, disait récemment qu'il faut injecter le nationalisme chrétien dans le gouvernement des USA.

On voit que les représentants du capitalisme sauvage n'ont pas de problème avec le discours "contre les guerres sans fin", tant que cela permet de diaboliser la gauche. Il s'agit maintenant de retourner la guerre vers l'intérieur de la nation, aux frontières, et surtout contre les éléments jugés déviants au sein du peuple, comme la gauche. Le colonialisme n'a plus la cote, il s'agit maintenant de le retourner vers l'intérieur en rétablissant la hiérarchie et l' "ordre moral d'antan", fondé sur la masculinité (domination masculine), la famille (natalisme et racisme assumé), la morale traditionnelle et Dieu. La "menace migratoire", surtout arabo-musulmane, ainsi que la "'menace juive", incarnée par Soros, servent à s'unifier contre un ennemi commun, alors que cela revient concrètement à faire équipe avec cet État voyou et fasciste qu'est Israël ; Orban est en effet très proche de Bibi Netanyahou.

De ce point de vue, la gauche devient des fauteurs de guerre, avec sa promotion de la "lutte des classes". Connaissant le concept de "violence structurelle", la gauche est bien placée pour critiquer le fascisme en tant que colonialisme tourné vers l'intérieur, d'où l'intérêt de la diaboliser en l'associant à la guerre et à la déviance. Au lieu que les classes opprimées s'unissent contre la classe des oppresseurs, ce sont les classes proches du pouvoir qui mènent la lutte contre les déviants et les indésirables, avec l'aval des think tanks du capitalisme sauvage américain. C'est une tentative de faire reculer et renverser systématiquement toutes les avancées sociales de l'après Deuxième Guerre mondiale. Un grand recul, comme lors de l'emblématique 11 septembre 1973 au Chili avec l'assassinat d'Allende remplacé par un dictateur du Pentagone, ou comme le discours du 11 septembre 1990 de Bush père à l'ONU, célébrant le "New World Order", soit la défaite du communisme et victoire incontestée du capitalisme américain.

Ce mouvement néofasciste est le fer de lance d'un grand recul antisocial désiré par les think tanks du capitalisme sauvage américain, tels que Heritage, un grand recul présenté par ses amis dictateurs comme un retour à "la goire d'antan", redonnant au pays sa "grandeur perdue". Prétendre que les grandes banques d'aiment pas le nationalisme chrétien américain et le traditionalisme moral des néofascistes comme Orban, c'est ignorer le fait que les think tanks du capitalime sauvage comme Heritage les appuie concrètement.
 
RAPPEL:
 

Le système des anciens agents du renseignements qui poignardent les gouvernements et les États dans le dos en vendant leurs secrets à des grandes compagnies. Ce système pourri jusqu'à la moelle a carrément été inventé par Kissinger (voir Henry Kissinger Was A Hall of Fame Backstabber - TMR)
 
Kissinger n'a jamais répudié l'appui de Trump. Même Kushner ne l'a pas répudié lorsqu'il a été pris en possession de documents classés secrets qui avait volés. Kushner fut en quelque sorte l'équivalent de Kissinger pour l'administration Trump. "Why did President Trump take home top secret documents?  "This may be a paperwork issue" says senior aide @jaredkushner"
Les Saoudiens se vantent d’avoir « dans leur poche » Jared Kushner, à qui ils ont donné 2 milliards de dollars.

Henry Kissinger Is Worse Than You Thought | Nick Turse - TMR


Le secrétaire de la défense durant la guerre du Vietnam, Robert McNamara avait émis de dures critiques sur le rôle américain dans la destruction du Vietnam et du Cambodge, mais elles n'ont pas été entendues. Il a pris malgré cela le blâme entièrement sur lui. On se souvient à tort de Kissinger comme celui qui avait critiqué les erreurs de McNamara, alors que c'était Kissinger qui tenait les commandes et fabriquait les mensonges pour couvrir l'horreur en cours.
 
 
@_whitneywebb · The Council's 4th president suggested in 1969 that the US govt covertly place a “fertility control agent” in urban water supplies if voluntary birth control efforts in those areas failed.
@_whitneywebb · Nixon's Sec of State Henry Kissinger wrote NSSM-200, which argues that the population growth in developing countries is a threat to US national security and the US should covertly act to reduce their populations. It is still US govt policy PDF

Kissinger fait l’objet d’une grande fascination chez les conspirationnistes comme dans le grand public, or cette fascination est mêlée d’une grande confusion. Comment en effet pourrait-on connaître le fond de la vérité et tous les secrets de l‘homme dont le nom a été le plus étroitement lié au nouvel ordre mondial, reconnu pour ses opérations secrètes et reconnu surtout pour sa tendance à créer un écran de brouillard pour maintenir le secret ?

Avec les documents officiels de l’État israélien ("Jericho Wall") qui fuitent apparemment en ces temps de guerre à Gaza, nous voilà revenus au temps de l'après 11 septembre et ses discussions sur les "failles du renseignement"... Bref, ces documents sont à prendre avec un grain de sel, sachant que cet État pratique la méthode Kissinger… Cette technique consiste à tenir une double comptabilité pour mieux garder dans l’ombre ses véritables opérations, les vraies opérations secrètes n’étant jamais mises par écrit, faut-il le rappeler. Cette double comptabilité consiste à dévoiler au public une version officielle bidon pour mieux cacher la réalité, voire berner tout le monde au travers de pseudo révélations médiatiques (les médias sont tenus par la CIA, à ne pas oublier!) ou des « fuites » délibérées (la technique du "stovepipe", technique de psychologie inversée et de distraction par lequel on livre au public de fausses révélations tout en donnant en même temps l’impression de vouloir les cacher).

Autant il peut être respecté comme intellectuel du pouvoir américain par des gens comme Trump et son allié dirty trickster Roger Stone, autant certains répandent sur lui des théories ridicules faisant de lui un vulgaire agent de la Chine communiste (comme l'a fait Roger Stone en tentant de lui faire porter le chapeau des échecs de Nixon, que Stone adule et adore).

Travailler à établir la domination et la suprématie totale planétaire de la superpuissance américaine comme police mondiale de la plantation des Rothschild, c’est tout de même servir l’agenda Rothschild et non la grandeur de la République des USA. Servir la domination incontestée des USA sur le reste du monde sert l'Agenda Rothschild bien plus que servir le petit Israël, qui est un élément central mais seulement un élément, une pièce du puzzle du nouvel ordre mondial. La pièce maîtresse étant la domination américaine en tant que police mondiale et bras armé du nouvel ordre mondial, comme l’a démontré Michael Collins Piper (dans The High Priests of War et The New Babylon).

On peut être tenté de faire remonter ces pratiques au judaïsme, puisque l'ancien testament regorge d'exemples de crimes contre l'humanité commis au nom du Dieu Yahvé et puisque le gouvernement israélien actuel assimile ouvertement ses ennemis au légendaire Amalek, l'éternel anti-juif d'après la tradition juive. Or ce serait une erreur de voir une continuité entre ce qui se passe et l'ancien testament : ce qu'on voit en ce moment est le fruit d'un mouvement récent de réaction illibérale anti-moderne, théocratique et nationaliste-xénophobe, totalement contraire au courant du judaïsme des derniers siècles, qui est généralement ouvert au pluralisme, au cosmopolitisme, à l'international, de même que les sociétés modernes en général deviennent de plus en plus libérales. C'est l'influence des adorateurs de la puissance incontestée américaine, de sa superpuissance hégémonique, fondée sur une vision du monde religieuse et ouvertement messianique (voir le projet de nouvel ordre mondial de Woodrow Wilson et le messianisme reaganien influencé par le livre du frère maçon Manly P. Hall sur le destin secret de l'Amérique) qui a fait prendre au mouvement sioniste une tournure ouvertement apocalyptique, rêvant de la grande guerre raciale de la fin des temps. Cette notion fut empruntée d'abord par la frange radicale kahaniste aux prédicateurs évangéliques racistes ségrégationnistes américains et à la Mafia avec qui ils se sont associés dès le début du kahanisme. Même le noachisme auquel réfèrent les juifs sionistes extrémistes influents comme Ben Shapiro est un produit contemporain. Même sans noachisme, les nations du monde sont en train de retomber dans un culte du dieu national, qui n'était pas si problématique dans l'antiquité mais qui ne peut qu'avoir de graves conséquences de nos jours, où cette impulsion n'est plus à sa juste place.

The Vileness of Donald J. Trump | Antichrist45

Donald Trump's Easter Message | Antichrist45

Trump Claims He's 'The Chosen One' In Unhinged Easter Tirade
Trump Compares His Struggles To Those Of Jesus Right Before Easter (La quantité d'exemples de ce genre est phénoménale!)

Trump's Messianic Message | Antichrist45

Avant Trump, Ronald Reagan, lui aussi lié à la mafia, prétendait être choisi par Dieu pour combattre "l'empire du mal" soviétique, tentant de rallier les évangéliques chrétiens à sa cause, celle d'un capitalisme sauvage monopolistique prônant la dérégulation et le démantèlement des mesures de sécurité sociale, sous le slogan "Make America Great Again". Croire que Trump travaille pour le Christ ou pour Dieu, qu'il est le seul à pouvoir empêcher une troisième guerre mondiale, cela n'est qu'une version plus récente mais tout aussi sectaire que le plus bas télévangélisme reaganien, avec son évangile de la prospérité et son délire apocalyptique messianique, un piège spirituel plus grave encore que le nouvel ordre mondial qu’il prétend combattre, comme le fut autrefois le faux messie Sabbatai Zevi, le messie du "salut par le péché".  Ce fondamentalisme chrétien adorateur de la puissance états-unienne est en grande partie responsable de l'antisémitisme qui sévit au sein du conspirationnisme: créer l'illusion que les juifs contrôlent le monde moderne libéral leur est avantageux, pour pouvoir se mettre eux mêmes en valeur dans le rôle des héros chrétiens, martyrs du camp du bien confrontés à l'empire du mal... Dans ce délire, les juifs nationalistes sont vus comme les juifs vertueux, alors que les juifs ouverts au monde, au libéralisme, à l'humanisme, au cosmopolitisme, voire au socialisme sont vus comme les mauvais juifs diaboliques. En accord avec ce sionisme chrétien américain politique et apocalyptique, on ne trouve pas la tradition juive comme telle, mais plutôt le courant récent du monarchisme messianique, obsédé par le pouvoir politique, légitimant à la fois le suprématisme et le génocide, et basé sur la manière de voir du Rebbe, le Messie en personne selon les Chabad Loubavitch, une des sectes les plus rétrogrades et problématiques du judaïsme contemporain.

Kari Lake's Campaign Chairman, Floyd Brown, Is A Seven Mountains Dominionist

A New Guide to the Theology That Drives Trump’s Dominionist Prophets and Apostles

MAGA Messaging: Alex Jones, Michael Flynn, Roger Stone Warn of Anti-Trump ‘Racial Uprising’ and ‘Subversion’

 Trump Promises Peace on Earth

'THE GUY WITH 4 INDICTMENTS?': Dem MOCKS Republican Wanting 'Law & Order' President

Meet the far-right extremist plotting Trump's second term

A45 - Liberals Living in Never Never Land (Ils ne comprennent pas qu'en trainant Trump devant les tribunaux ils ne font que renforcer son grand récit de "martyr", puisque tout ce qui arrive à Trump est nécessairement "la faute de la gauche" du point de vue trumpien.)
 

Dans le contexte actuel d'une grande guerre mondiale en préparation, avec Israël qui pousse à la guerre contre l'Iran et les USA qui frappent la Syrie, Trump trouvera un terrain fertile pour ses promesses de toujours d'être le seul à pouvoir négocier la paix et empêcher une guerre mondiale nucléaire. Certains sionistes chrétiens voient déjà les accords de Trump (Abraham Accord) comme un signe de la fin des temps imminente, un renouvellement et une réitération de l'alliance abrahamique. Donald Trump and the Covenant with Many | Antichrist 45 Mais c'est à cause de Trump si l'accord iranien a été révoqué, ainsi c'est encore sa faute si on est proche d'une guerre avec l'Iran pour Israël., Et sans son fameux accord d'Abraham bidon excluant les Palestiniens, sans le transfer de l'ambassade américaine à jérusalem, le Hamas n'aurait pas autant de raisons d'attaquer Israël aussi sauvagement qu'il l'a fait en octobre dernier. 

Bibi a d'ailleurs présenté devant l’Onu, quelques semaines avant les attentats du 7 octobre, une carte du Moyen-Orient dans laquelle se trouve uniquement Israel, au lieu des territoires de Palestine, Gaza et la Cisjordanie qui devraient s’y trouver. C’est une véritable provocation, qui a certainement joué un rôle dans  l’esprit des conspirateurs du 7 octobre. 

 
 
De plus, la preuve est faite et de plus en plus claire que le gouvernement israélien savait plusieurs semaines d’avance que les attentats du Hamas allaient se produire, ce qui porte un rude coup à toute leur propagande et à leur image aux yeux du reste du monde. 

Les nouvelles guerres de conquête israéliennes post-7 octobre 2023 sont motivées par le rêve de « Grand Israel ». Mais c’est probablement davantage de la fuite en avant qu’un projet réalisable et raisonnable...  

L'Iran (nouvel "empire du mal" pour reprendre l'expression reaganienne) est un rival majeur, en terme d'influence, de l'Arabie Saoudite et d'Israël au Moyen-Orient. Flashback, deux jours après l'attaque du 7 octobre: Netanyahu is drawing the US into war with Iran. The Israeli prime minister’s persistent obsession with the Islamic Republic may finally drag the US into another disastrous regional war. 9 Oct 2023

L'ancien PM Bennett a publié dans un journal américain un appel à faire la guerre à l'Iran pour Israël. Il révèle en même temps des actes de guerre autorisés par son administration contre l'Iran.

The U.S. and Israel Need to Take Iran On Directly. Make the ayatollahs pay for sowing chaos through their Hamas, Hezbollah and Houthi proxies. By Naftali Bennett Dec. 28, 2023

Bennett reveals details of two direct strikes on Iran in 2022 while he was PM. In Wall Street Journal op-ed, he calls for Israel and US to take on Tehran directly, ‘make it pay’ for sowing chaos via Mideast proxies: ‘Evil empire of Iran must be brought down’

Israel attacked Iran in 2022, ex-PM Naftali Bennett admits. Bennett, who was Israeli prime minister from 13 June 2021 to 30 June 2022, admitted Israel was behind attacking an Iranian base and the assassination of a senior IRGC commander.

Bennett reveals he authorized Israeli attacks on Iran twice while prime minister

Bennett says Israel attacked Iran in 2022, assassinated senior official. In an editorial, former prime minister says instructed security agencies to carry out attacks after Iran attempted terror strike on Israelis in Turkey and fired UAVs at Israel; calls on U.S. to take action against the predominate spreaders of terrorism

Former Israeli Prime Minister Naftali Bennett Publishes Classified Information On Iran Attack In Wall Street Journal




Quelques pistes de réflexion, à méditer... Israël a pu être une sorte de pacte par lequel les juifs se sont vus octroyer le droit de pratiquer le colonialisme et de se prendre pour des privilégiés au même titre que les privilégiés des sociétés occidentales, cela en contradiction avec la marche libérale du monde qui était alors en voie de décolonisation définitive. Une manière de pousser les juifs à droite durant la période clé de la guerre froide et de la lutte au communisme. Israël acquiert ainsi le droit de se créer un doppelganger du nationalisme européen.  Les nazis étant en quelque sorte un doppelganger du colonialisme de base. Les juifs obtenaient ainsi le moyen étatique et militaire de s’aider eux-mêmes, d’agir par eux-mêmes, de sorte qu’ils cessent de demander sans cesse aux USA de les aider et d’interférer pour eux. Les USA pouvaient ainsi pacifier et étouffer la voix des juifs occidentaux d'après guerre, qui était alors majoritairement socialiste si elle n’était pas communiste, et qui aurait sinon été tentée de critiquer en masse les excès anti-communistes de l'empire américain. Les juifs fatigués du communisme et de l’internationalisme pouvaient opter pour le séparatisme et la ségrégation, en trouvant en Israel une patrie. C'est la théorie de Caroline Rooney appelée "doppelganger politics", qui explique la politique israélienne. Notion reprise par Naomi Klein (auteur de No Logo et The Shock Doctrine) dans son nouveau livre Doppelganger (voir l'article associé en PDF "Israel, Palestine and the Doppelganger Effect" et l'entrevue pour TMR Navigating the Mirror World ) Elle a perçu comme moi la déshumanisation qui allait dans les deux directions durant la pandémie, alors que les uns accusaient les autres d'être inhumains : qu'ils soient pro-vax ou qu'ils soient antivax, même discours déshumanisant poussant à la haine et la destruction de la société. Autrement dit, on est remplacé par notre doppelganger, c'est ça le vrai "grand remplacement" qui se produit en ce moment.

Naomi Klein on following her ‘doppelganger’ down the conspiracy rabbit hole – and why millions of people have entered an alternative political reality | Naomi Klein | The Guardian

Book Review: ‘Doppelganger,’ by Naomi Klein - The New York Times

In Doppelganger, Naomi Klein says the world is broken: conspiracy theorists 'get the facts wrong but often get the feelings right'

Naomi Klein’s Quest to Understand Her Double | The Nation

Doppelganger: A Trip Into the Mirror World by Naomi Klein review – a case of mistaken identity | Naomi Klein | The Guardian

In ‘Doppelganger,’ Naomi Klein investigates her twin and uncovers a shadow world | America Magazine

Naomi Klein on Israel’s “Doppelganger Politics”
 
How did conspiracy theories become mainstream? | Naomi Klein
Naomi Klein on RFK Jr. and conspiracy culture #doppelganger #misinformation
 
 
What's driving far-right popularity? Naomi Klein speaks to Sky News
 

Klein a raison de souligner que l'antisémitisme a servi plusieurs fois dans l'histoire à nuire au socialisme et à toute coalition de gauche, à diviser les juifs et les non-juifs qui auraient pu s'unir dans un projet socialiste. Bref la réalité n'est pas tant que "les juifs sont derrière le communisme" c'est plutôt que le meilleur moyen pour les anti-communistes de nuire au développement d'un mouvement socialiste ou communiste, c'est de répandre l'antisémitisme et ainsi diviser la société et le mouvement socialiste de l'intérieur entre juifs et non-juifs, et renforcer en même temps les organisations fascistes qui s'y opposent. On pourrait rajouter que l'antisémitisme doppelganger sert à détruire le socialisme  un peu de la même façon que le gouvernement et l'armée britanniques ont fait des PsyOps anti-socialistes, comme en créant des incidents en série de type "panique satanique " pour nuire à l’IRA, faisant croire que des églises catholiques appuyant l’IRA pratiquaient des messes noirs sataniques.

Quant au trumpisme, il s'agit clairement d'un doppelganger du conspirationisme de base, un conspirationnisme dévoyé servant l'élite qu'il croit combattre. C'est typique des opérations de désinformation inventées par les Britanniques et développées dans leur longue histoire de lutte colonialiste contre les peuples en lutte pour leur libération nationale sur un modèle républicain. Les services secrets britanniques ont beaucoup raffiné leurs techniques pour polluer et intoxiquer les mouvements de libération nationale à tendance républicaine ou socialiste, notamment en mélangeant les saines aspirations nationales ou socialistes avec des idées réactionnaires et haineuses des plus repoussantes (comme E&R?).

Henry Kissinger wasn’t bad for Israel — he helped save it Kissinger was a skilled statesman whose diplomatic strategy helped Israel in fundamental ways

Haaretz a révélé plus tôt cette année l'implication d'agents israéliens  dans le chaos politique qui s'empare du monde. Rien d'étonnant à ce que des agents israéliens du chaos soient tellement actifs: la création de l'État israélien lui-même étant elle-même un facteur important de chaos et de déstabilisation, pouvant conduire à une grande guerre. C'est ce que révélait dans un livre publié en 1975 (The Arabs, de Thomas Kiernan), un analyste au service de Kissinger qui professait l'essentiel de sa pensée, si ce n'est son plan. Les conditions du chaos a été mises en place par la création d'Israël.


Michael Collins Piper explique dans The High Priests of War (2004, p.114-116):


A MUCH BIGGER GAME BEING PLAYED?

As far back as 1975, top imperialist policy makers such as Henry Kissinger were viewing a potential Middle East war as the means by which an imperial world hegemon could be set in place.

In fact, the scenario seems to suggest that the whole Arab-Israeli conflict over Palestine was instigated—from the beginning—for the very purpose of sparking a global war.

This eye-opening scenario was presented in the stunning final (and probably little-read) paragraphs of a now long-forgotten 1975 book, The Arabs: Their History, Aims and Challenge to the Industrialized World by American pro-Zionist writer, Thomas Kiernan.

Although Kiernan did not name the top policy maker who outlined this amazing geopolitical scheme, Kiernan did describe the individual asserting this worldview as “a senior American State Department official who has played a central role in the mediatory efforts of Henry Kissinger during the past two years.”

This description, of course, could include Kissinger himself and, if truth be told, the speaker was probably Kissinger. If not, the speaker certainly reflected Kissinger’s thinking as a key player in Kissinger’s global machinations.

Responding to a question by Kiernan as to whether the Middle East conflict could be resolved without world war, the speaker (perhaps Kissinger) asserted:

The evolution of events in the Middle East during this century can be likened to the construction, if you can imagine it, of an inverted pyramid.

The capstone, which in the case of such a pyramid turns out to be its base, was formed out of the inevitable conflict between foreign Zionists’ need and ambition on the one hand, and local Arab pride and aspiration on the other.(132)

Note that the speaker admits that the conflict resulting from the insertion of the Zionist state into Arab territory in Palestine was “inevitable.”

There have been those who have said, for a generation, that this was the whole purpose of the provocative establishment of Israel in the first place.

The speaker continued:

As the pyramid grew, the stones in each of its successively widening tiers had added to them further elements—the passions and needs of other foreign interests, the passions and aspirations of other national groups within the Arab world. Each succeeding tier sucked more of the world into it. Now the pyramid is finished. And there it stands, incongruously balanced on its point, its four sides reaching up and out into every corner of the world.(133)

In other words, the crisis in the Middle East began drawing in the rest of the nations of the world—similar, precisely, to what is now happening with the ongoing struggle today between the United States and traditional allies such as France and Germany, not to mention the opposition of Russia and China, over the issue of war with Iraq—an outgrowth of the Israel-Palestine conflict itself. The scenario painted continues:

We all know that it is impossible for a pyramid to stand freely in such an upside-down manner. So far, it has been supported on its four corners by the rest of the world.

Although it has precariously tipped now and then, it has managed to remain more or less upright. But the effort to keep it upright has imposed greater and greater tension on those who support it.

Tension is resolved in two ways, our psychologists tell us. One way is through outburst. The other is through withdrawal. The fight-or-flee mechanism which is part of every human being’s reaction system.

Now, you tell me. Will it be resolved peacefully? Or will it take a world war to bring about a resolution?

If my analogy is correct, there can be no question of the ultimate outcome.(134)

In other words, a world war must result as a consequence of the Israeli-Arab conflict. The scenario proceeds:

One way or the other—whether one side or the other relaxes its support of the pyramid and withdraws, or whether one side or the other chooses to eradicate its tension through outburst—the pyramid will lose its balance and come tumbling down.

Either way, the resolution of the situation will come out of the dust and rubble of the collapsed pyramid. The Israeli-Arab conflict, the very thing that started it all, will be forgotten.(135)

Again, note the suggestion that the Israeli-Arab conflict is indeed central to the world war described in this frightening outline. The scenario concluded:

East and West will be left to pick over the remains like buzzards dining on carrion. That is, if there still is an East and West.(136)

Note the closing words: “if there still is an East and West.” What nations will be allied as “the East” and which as “the West”?

Are new alignments emerging—taking the place of the traditional Cold War era of “USA vs. USSR”?

Is the Arab world—along with the rest of mankind—simply a pawn in a much larger game in which the neo-conservatives are only tools themselves?

The final outcome of the drive for a world empire—dictated by American military might in the hands of a select few, a clique of hard-line neo-conservative war-hawks, the “high priests of war”—remains to be seen. However, based on what we have witnessed thus far, much blood has been shed and will continue to flow.  (…)


Mais, cela pourrait en surprendre plus d'un: Kissinger était considéré antisémite !




Une fascination tient les populistes et conspirationnistes dans la confusion au sujet de l'association d'Israel avec des antisémites notoires. Le fait est que contrairement à ce qu'on pourrait être tenté de croire, Israël s’accommode très bien de certains révisionnistes et antisémites ! Le premier ministre Bibi Netanyahou lui-même fait du révisionnisme sans cesse : l’idée à l'origine de l’holocauste des juifs viendrait selon lui du grand mufti de Jérusalem, donc de Palestine bien sûr. 
 
Israël s'accommode aussi très bien des conspirationnistes: en effet le conspirationnisme à la Sandy Hook (qui revient à nier une tuerie  en invoquant un trucage avec des acteurs professionnels) est pratiquement jumeau du conspirationnisme de "Pallywood", qui est mis de l'avant par l'administration Netanyahou alors qu'il n'est qu'une énième version de la célèbre affaire Al-Dura. Dans cette affaire bien connue et documentée, des désinformateurs israéliens et pro-israéliens se sont mis à nier la réalité du massacre en réinterprétant les images à leur guise afin de produire l’impression d’avoir décrypté un message de désinformation mensongère pro-palestinienne.

 
 


 
Du côté des conspirationnistes amateurs et des judéocritiques xénophobes les plus embrumés, on excuse aisément un agitateur antisémite et défenseur de la théorie du grand remplacement comme Elon Musk du fait qu'il appuie Israël tout en étant anti-woke, comme si tout ce qui importe est d'être anti-woke, quitte au besoin à exprimer son soutien à Israël (au diable les Palestiniens!) pour éviter l'accusation d'antisémitisme. Or c'est exactement ce qui est stratégiquement recherché par Israël: celui-ci cherche à s'allier aux antisémites et même aux révisionnistes (ex: Viktor Orban) contre leurs ennemis communs (gauchistes, arabes, immigrants, etc.), y compris contre les juifs qui nuisent à Israel, c'est-à-dire les juifs de tendance socialiste, surtout américains et occidentaux. C'est une réalité stratégique pour Israël dans sa lutte contre l'antisionisme, puisque le mouvement antisioniste militant est avant tout le fait d'une grande part des juifs américains. Les juifs américains composent même la majorité di mouvement antisioniste... Ces juifs américains "traîtres" parce que "trop assimilés", la clique Netanyahou de même que le mouvement de droite extrême religieuse nationaliste en Israël les accusent de vouloir détruire Israël et de prôner le génocide des juifs.
 
'We may lose US' if American Jews continue backing BDS, says Israel's diaspora minister Nachman Shai said if American Jews continue to support the BDS and BLM movements, it could cause Israel to lose US support
 
 

Quelques incidents "antisémites" de Kissinger:

The former secretary of state was remarkable for his longevity — his policy record was another matter

Extrait:
 
"While accepting honors from Jewish organizations, Kissinger has also behaved and spoken in ways that estranged some of his fellow Jews.

In 1985, he publicly supported President Ronald Reagan’s wreath-laying ceremony at a military cemetery in Bitburg, West Germany where members of the Waffen-SS are buried. Kissinger opposed the idea of a United States Holocaust Memorial Museum, because such an institution next to the National Mall in Washington, D.C., might create “too high a profile” for American Jews and “reignite antisemitism.”

Among his statements, one from March 1973 caused a stir when it was published in 2010. Taped in conversation with Richard Nixon soon after a meeting with Israeli Prime Minister Golda Meir, Kissinger disdained the notion of pressuring the USSR about persecuted Soviet Jews, saying: “The emigration of Jews from the Soviet Union is not an objective of American foreign policy, and if they put Jews into gas chambers in the Soviet Union, it is not an American concern. Maybe a humanitarian concern.”

In 2011, hitherto secret U.S. State Department documents from late 1972 were likewise published, revealing that Kissinger was irked by the concern expressed by American Jews about the fate of Soviet Jewry, calling the former “self-serving…bastards.”

Walter Isaacson explains that at a contemporaneous meeting of the Washington Special Actions Group, a government crisis task force, Kissinger grumbled, “If it were not for the accident of my birth, I would be antisemitic.” He added: “Any people who has been persecuted for two thousand years must be doing something wrong.”

During a Vietnam War-era chat from October 1973 with Brent Scowcroft, Deputy Assistant to the President for National Security Affairs, Kissinger found American Jews and Israelis “as obnoxious as the Vietnamese.”

In another transcribed telephone conversation from November 1973, Kissinger declared: “I’m going to be the first Jew accused of antisemitism.” This sally reflects obliviousness to the longstanding concept of Jewish self-hatred described by cultural historian Sander Gilman and analyzed in Theodor Herzl’s “The Jewish State” (1896).

Kissinger also mocked those who defended Jews, especially Israelis. One such target was presidential adviser Daniel Patrick Moynihan, whose pro-Israel stance evoked this comment from Kissinger: “We are conducting foreign policy. … This is not a synagogue.” "



Espérons que des infos supplémentaires sortiront un jour, bientôt peut-être, sur les liens du docteur Kissinger avec l'auteur et opérateur des services de renseignement, docteur Steve Pieczenik, qui a non seulement travaillé pour le bureau de Kissinger et le département d'État américain (où il œuvra notamment à l’assassinat d’Aldo Moro), mais qui a aussi, plus tard, lancé la mode du pizzagate un peu avant l'élection de 2016.  Le bobard des arrestations massives des agents de l'État profond, vous vous souvenez ?  Ensuite Erik Prince répéta ce thème conspi (en conférence pour Breitbart) en y ajoutant un peu de bobards sur Hillary Clinton, comme quoi son laptop serait rempli d'images d'abus d'enfants. Sans ces bobards d'Erik Prince et de Steve Pieczenik (relayés par Alex Jones), Trump aurait probablement perdu face à Hillary... Est-ce là la réalité de la prétendue "ingérence russe" dans la victoire électorale de Trump, via Pieczenik et Prince comme intermédiaires d'Israël ? C'est du moins ce que suggère le témoignage de Roger Stone dans cette affaire, lorsqu'il fut soumis à un interrogatoire pour ses liens avec Wikileaks durant la campagne présidentielle de Trump qu'il gérait en 2016. Rien qu'en voyant à qui le POTUS Donald Trump s'en est pris le plus violemment dans ses discours et ses sanctions -- c'est-à-dire l'Iran et le Vénézuela -- on comprend aisément pourquoi Israël a pu vouloir un Donald Trump comme président américain. Un président supposément anti-guerre sans fin, mais qui était en droite ligne avec les néocons et les sionistes et qui poussait concrètement à la guerre contre la Chine, la Corée du Nord l'Iran, le Vénézuela, la Bolivie (un projet de changement de régime approuvé par Elon Musk), et plus récemment contre le Mexique et Cuba... Sans parler de ses supporteurs Qanoniens et des influenceurs-commentateurs MAGA qui se contredisent sans cesse pour embrouiller tout le monde: par exemple pendant qu'ils s'occupent d'un côté à le blanchir en le présentant comme le président-qui-n'a-pas-déclenché-de-guerre-sans-fin, d'un autre côté ils se font le porte-voix des discours les plus haineux et agressivement va-t-en-guerre qui soient contre la Chine communiste ("CCP"), le Vénézuela, Cuba, et autres nations à tendance socialiste ou républicaines ouvertement opposées à Israël comme l'Iran.


Kissinger a donc peut-être quelque chose à voir avec la création de Qanon, avec son versant anti-communiste et anti-Iran très prononcé... Pieczenik qui a pratiquement initié le mouvement Qanon a déjà travaillé directement pour Kissinger au département d'État américain, dans le cadre de la guerre au communisme (ex: assassinat d'Aldo Moro).  Piecznik fut psychiatre pour la CIA, proche du Mossad, issu de la diaspora juive mais convaincu par sa tradition familiale directement liée, exactement comme Bibi Netanyahou, aux sionistes extrémistes Menachem Begin et Vladimir Jabotinski.  Il se vante couramment d'avoir participé à plein d'opérations américaines secrètes contre des gouvernements socialistes. Homme de l'État profond, Pieczenik est co-auteur du légendaire Tom Clancy, fut l'un des premiers à lancer la théorie que "la tuerie de Sandy Hook n'a pas eu lieu", et c'est lui qui a convaincu Alex Jones de cette théorie, pour laquelle il fut condamné en cour. Pieczenik a donné naissance (dans une vidéo postée une semaine avant l'élection de 2016) au récit du pizzagate qui a muté plus tard en QAnon.

Jerome Corsi, un associé du dirty trickster et agitateur Roger Stone, se vante de ses connexions avec le Mossad. Il était au coeur de la naissance de Qanon, avant de s'en distancier pour son "antisémitisme"... Michael Collins Piper a écrit  moult articles sur son appartenance au mouvement Birther et anti-Obama (le traitant de "musulman"), en lien avec sa défense d'Israel qui était selon lui injustement traité par Obama.



 
Ces deux citations tirées du livre Operation Mindfuck de Robert Guffey résument vraisembablement le mieux le fin mot de l'histoire, la raison d'être et la finalité de QAnon, le constat à faire maintenant qu'on a le recul nécessaire. C'était fort problablement pour rehausser la popularité de Trump à l'automne 2017 alors qu'il battait presque des records d'impopularité:

"From its very beginning, QAnon was intended to be Trump’s Plan B (Plan Q?). If it looked like Trump would lose the 2020 election, this goofy-cum-deadly Plan 9 from Outer Space version of a coup d’état was to be activated, the seeds of which had been planted as early as October of 2017 when Q first began dumping “information” on 4chan." (Operation Mindfuck, 2022, Introduction p.7)

"(...) I hadn't been in close contact with him since the last presidential election and the birth of QAnon, who emerged from internet obscurity in November of 2017.  This was, coincidentally, the same time period when Trump's approval ratings had reached a "near-record low." (The full effect of QAnon on Trump's approval ratings since November of 2017 has not been studied in any substantial way.)" (Operation Mindfuck, 2022, Chap. 1, p.23) Reprise intégrale de son article publié sur le site Salon: SOURCE
 
 Plus de Robert Guffey:
Guffey note comme moi que Qanon semble cacher et inverser la réalité des liens unissant ses héros politiques aux réseaux réels de trafic pédophilique. Il ne dit pas explicitement que les Mormons sont très impliqués dans la mode QAnon via les influenceurs (surtout le film Sound of Freedom et son héros Tim Ballard), alors même que les Mormons sont eux-mêmes accusés sérieusement de gérer à partir de l'Utah (un État sous leur contrôle) des réseaux de traite de personne et d'enfants, impliquant des hauts responsables de l'Église mormonne. Mais il mentionne le fait que des politiciens de droite religieuse ont autrefois caché leur propre déchéance morale et leurs propres actes contrevenant à la Constitution en rendant leur public hystérique avec la fameuse "panique satanique" (voir plus bas).  Il ne mentionne toutefois pas l'Église catholique qui est pourtant une évidence... Le plus gros réseau de protection de pédophile au monde, c'est l'Église catholique et de plus, on a depuis longtemps droit à quantité de matériel de "panique satanique" typique dans les milieux catholiques niais, manipulés par des escrocs (comme Léo Taxil qui fabriquait carrément des faux documents repris ensuite par des dupes catholiques).

Il rappelle que le peu de crédibilité que Qanon a obtenu est lié en grande partie à l'endossement du mythe de Q par un authentique militaire du renseignement militaire : Paul E. Valleley, qui fut le coauteur de feu Michael Aquino, sataniste notoire impliqué dans un scandale de réseaux pédophiliques. Tous deux ont travaillé dans la guerre psychologique, ils ont même écrit un des premiers importants essais destinés à populariser l'idée de guerre de l'esprit pour dépasser les limites de la guerre psychologique, en remplaçant ses opérateurs par des quidams convaincus et motivés (que Flynn appelle "Digital Warriors", conformément à sa théorie de la "guerre de cinquième génération"). 
 
BOMBSHELL: TRUMP EXPOSED IN SECRET EPSTEIN TAPES
UH OH... (sur l'enregistrement d'Epstein qui révèle ses connaissances intimes de l'administration Trump! Ce qui implique que Trump et lui étaient encore très proches même lorsqu'il est entré à la Maison blanche. Pas étonnant que Epstein soit impliqué dans l'écosystème de la droite ultra: c'est pas un mystère qu'il finançait un influenceur d'ultra-droite comme Jean-F. Gariépy! comme l'indiquait la page d'accueil du site web de Jeff Epstein...)
 
Listen To The Jeffrey Epstein Tapes: ‘I Was Donald Trump’s Closest Friend’ THE PREDATOR AND THE PRESIDENT Explosive tapes recorded by author Michael Wolff show Epstein claiming Trump liked to “f---” his friends’ wives and first slept with Melania on the “Lolita Express.”

EXPOSED: INSANE Trump Epstein Story You Have To See To Believe (Epstein: "I Was Trump's closest friend". Ça a duré même lorsqu'il était à la Maison blanche, entouré de gens de la droite débile. La preuve définitive que le délire Qanon relevait de la plus pure projection!)

SHOCKING: Trump-Epstein Tapes RELEASED (Trump communiquait avec et consultait Epstein durant sa présidence!!!!!!!! Il existe des photos de lui avec des filles mineures mais les photos n'ont jamais été révélées par le FBI qui les a récupérées en 2019, comme l'indique Farron Cousins dans la vidéo sur les enregistrements d'Epstein avec le journaliste Michael Wolff. Trump était président en 2019, est-ce pourquoi le FBI n'a pas révélé ces photos?)

Jeffrey Epstein se serait confié sur sa relation avec Donald Trump pendant « une centaine d’heures » d’enregistrements Un journaliste américain affirme dans son podcast détenir de longs enregistrements dans lesquels le financier, accusé de trafic sexuel de mineures, reviendrait sur sa relation « profonde et de longue date » avec l’ex-président. Il a révélé un extrait de ces audios.

Jeffrey Epstein details close relationship with Trump in newly released tapes Recordings from 2017 reveal Epstein talking for some ‘100 hours’ about the ex-president, journalist Michael Wolff says

Congressman Cohen Expresses Concern at Suggestion Jeffrey Epstein had Compromising Photographs of Trump Congressman Steve Cohen Raised the issue in questions to FBI Director in July MEMPHIS – Congressman Steve Cohen (TN-9), a senior member of the Judiciary Committee, today expressed concern that the pedophile financier Jeffrey Epstein reportedly had compromising photographs of Donald Trump with topless young women and showed them to book author Michael Wolff. News of the photographs was reported Thursday evening in The Daily Beast, along with Trump campaign denunciations of the story.

In audio clip from 2017, Jeffrey Epstein said he was once Trump's 'closest friend'

Trump’s Horrific Friendship With Jeffrey Epstein Revealed in New Audio A damning, newly released recording exposes just how close Donald Trump was to Jeffrey Epstein.

"Une relation profonde": de nouveaux audios détaillent les liens qu'entretenaient Trump et Epstein

 
Et le héros de QAnon, Donald Trump, était lié personnellement à Epstein bien plus que ne l'a été Bill Clinton, mais les Qanoniens présentent au contraire Trump comme le grand et unique héros anti-Epstein en identifiant sans cesse à tort Clinton comme celui qui était véritablement proche d'Epstein. Donc, en résumé, Valleley (pro-Qanon) est lié à Aquino, alors que Trump (héros de Qanon) est lié à Epstein, rappelle Guffey. Et on veut nous faire croire que Qanon sert vraiment à combattre les réseaux d'esclavage pédophilique ? Tout indique au contraire que Qanon est lié à des gens et des groupes eux-mêmes impliqués dans ce genre de crimes. Qui plus est, les Qanoniens n'ont apparemment jamais réussi à arrêter un quelconque réseau pédophilique organisé, et pire encore, ils ont juste rendu la tâche beaucoup plus difficile pour tous ceux qui font réellement ce travail (voir la citation fournie par Guffey, l'article Trump Said QAnon ‘Fights’ Pedophilia. But The Group Has Made It Harder To Protect Kids).

Operation Mindfuck (Introduction p.24):
In the November 2014 issue of Fortean Times, I published an article entitled “Attack of the Poisonous Mushroom Growth!” in which I analyzed how the absurd moral panic sparked by American horror comic books was exploited strategically by right-wing politicians of the 1940s and 1950s to distract the attention of John Q. Citizen far away from a slew of unconstitutional acts being perpetrated by those same politicians. This tidal wave of moral panic emerged from a genuine desire to “save the children.” A similar strategy is at work today.
Ardent Q-heads insist that one of their main goals is liberating children from  abuse, despite the fact that I could not find a single documented instance of a QAnon follower rescuing a child from the clutches of sexual predators. Indeed, the exact opposite has happened. In her October 15, 2020 FiveThirtyEight article entitled Trump Said QAnon ‘Fights’ Pedophilia. But The Group Has Made It Harder To Protect Kids,” journalist Kaleigh Rogers reports:

Over the summer, Q followers began using #savethechildren to spread [their] conspiracy theory, and it worked. From Aug. 9 through Aug. 15, more than 12,000 public Facebook posts used the hashtag, according to the social media tracking tool CrowdTangle. The rest of the year, the hashtag tended to garner fewer than 200 posts per week.
But most of the content shared using #savethechildren was based on a Q-fueled and completely warped picture of what child trafficking looks like in this country. And that has made life difficult for the people who actually do antitrafficking work.(...)
 
 
Aquino Said That He Became Interested in Satanism While Serving in Vietnam In August 1998, a Washington Post profile on Aquino said that he made his first inroads into satanism in the 1970s while he was stationed in Vietnam.
 
L'héritier présumé de Trump au Congrès est Matt Gaetz, c'est un Qanonien qui ironiquement sous enquête pour trafic sexuel de mineures et pour avoir participé à des soirées orgiaues de sexe et de drogue dans la salle du Congrès.
 
Uh-Oh! Investigators Have Matt Gaetz's SECRET Texts
Kevin McCarthy Returns To Capitol Hill To Talk About Matt Gaetz's Sex Life
 
DOJ Is 'Stonewalling' Ethics Probe Into Matt Gaetz
 
DOJ Accused Of Stonewalling Republican Investigation Into Matt Gaetz
 
Gaetz Gets HILARIOUSLY Mocked For Claiming He's 'Never Been Accused Of Wrongdoing.'
New Report Confirms That Matt Gaetz Is A Giant Scumbag
Kevin McCarthy Reveals Shocking Details About Matt Gaetz's Behavior Il affirme ces choses exceptionnellement choquantes (sexe avec une mineure et pas seulement l'enquête sur ce qui s'est passé) donnant ainsi à Gaetz une parfaite occasion de le traîner en cour pour diffamation. S'il n'y a pas de poursuite, c'est pratiquement un aveu de culpabilité de sa part, c'est évidemment parce qu'il ne veut pas avoir permettre que les preuves soit présentées en cour.

'SCUMBAGS!': Republican Calls Gaetz P*dophile & Drug Addict As GOP Civil War EXPLODES

Republican SLAMS 'Scumbag' Matt Gaetz

Gaetz GRILLED Over Going To Drug-Fueled Sex Party In 2017

GOP Rep. Goes SCORCHED EARTH on Far-Right Colleagues, Claims Gaetz ‘Paid Minors To Have Sex With Him At Drug Parties’. Rep. Tony Gonzales (R-TX) stunned CNN’s Dana Bash on State of the Union Sunday with a scorched earth rant on far-Right House members.

'I Come To The House Floor This Evening To Expose A Cover-Up': Matt Gaetz (Encore Forbes qui fait la promotion de néoconnards débiles, qu'ils mettent en vedette dans le titre, comme Matt Gaetz pseudo QAnonien sous enquête pour sexe avec une mineure)
Matt Gaetz Ousted McCarthy Because He 'Slept With 17-Year Old'
 
House Republicans Obtain Star Witness That End Matt Gaetz's Career
Ethics committee makes rare statement about Gaetz investigation

It's OVER For Rep Matt Gaetz Le comité d'éthique fait un rare commentaire sur son cas, de trafic de mineurs pour des fins sexuelles. Il aurait participé à des soirées orgiaques de sexe et drogue dans la salle du Congrès, rien de moins. Il semble avoir été protégé en haut lieu, au ministère de la Justice. C'est un Q-Anonien...)
 
BREAKING: Witness Says Matt Gaetz Paid Her For Sex
 
OUCH! Matt Gaetz Slammed As Groomer In Scathing New Florida Ad Campaign
 
GOP CIVIL WAR: Kevin McCarthy FLAMES Matt Gaetz As A Pedo!
Kevin McCarthy s'est fait virer comme un malpropre par une petite coalition de harceleurs menée par Mat Gaetz, véritable fou furieux. McCarthy a carrément déclaré devant public (ce qui est rare!) que Gaetz a mené cette campagne de destitution contre lui parce que Gaetz tentait de bloquer une enquête contre lui pour des crimes sexuels impliquant des mineures...  C'est pas nouveau, on le savait mais ce qui est nouveau c'est qu'il en parle publiquement et ouvertement. Avant c'était par allusion et pas devant un public qui l'écoute...

L'ancien confident proche de Matt Gaetz, Joel Greenberg fait 11 ans de prison à la suite de sa coopération dans l'enquête concernant Matt Gaetz. Gaetz est sous enquête pour "trafic sexuel" de mineures (pour avoir payé pour du sexe et avoir eu du sexe avec une mineure).

Mat Gaetz est pourtant l'héritier présumé de Trump au GOP, ex aequo peut-être avec Marjorie Taylor Greene, une folle incroyable. Cette dernière a engagé Milo Yiannopoulos pour faire ses communications il y a quelques années, ça a donné des incidents mémorables, des pub qui appelaient au meurtre des gauchistes avec des armes d'assaut, comme on tire sur les cochons sauvages en hélicoptère. Milo est maintenant déchu de sa célébrité Alt-Right (ou Alt-Lite) depuis qu'il a fait ouvertement la promotion de la pédophilie... Et ce sont ces gens là qui représentent Qanon dans le parti républicain au Congrès ??? Qanon qui est censé être la grande épopée du sauvetage héroïque des enfants victimes des réseaux de trafic sexuel de même que le grand démantèlement de ces réseaux par le héros tout-puissant Président Trump (cet escroc notoire connecté à Jeff Epstein!)

--FLASHBACK: QAnon Thinks Matt Gaetz Being Investigated for Sex Trafficking Is All Part of the Plan

--FLASHBACK: Joel Greenberg, Former Gaetz Confidant, Sentenced to 11 Years in Prison

--FLASHBACK: Joel Greenberg sentenced to 11 years after cooperating with federal probe into Matt Gaetz
 
Dans The Shock Doctrine, Naomi Klein identifie le think tank Heritage Foundation comme grosso modo le "ground zero" de la philosophie de la célèbre école de Chicago basée sur la pensée de l'économiste Milton Friedman, autrement dit la philosophie du laisser-faire économique , alias "reagonomics", qu'on a appelé successivement "néo-libéralisme", "mondialisation" ("globalization") et plus tard "néo-conservatisme", ainsi que se désignaient eux-mêmes les thinks tanks du friedmanisme plus pur et dur, tels que le Heritage Foundation ou Cato Institute. Il est à tout le moins surprenant de constater que Heritage Foundation fait la promotion officielle du Qanonien Jim Caviezel et du film dont il est l'acteur principal et héros de l'histoire The Sound of Freedom. Heritage Foundation a même organisé une discussion officielle et publique à cet effet, filmée et rendue disponible sur leur chaîne officielle Youtube. Sound of Freedom: Full Discussion with Jim Caviezel & Tim Ballard on Human Trafficking - Heritage Foundation Channel youtube.com/watch?v=zg4jXKA4DjY

Youtube recomande ce contenu, preuve que les médias internet comme Youtube ne censurent pas le contenu de droite mais qu'il en fait la promotion. Comme l'indique une nouvelle étude:  Algorithm Study Reveals YouTube's Push Of Right-Wing & Religious Content
 
N'oublions pas que cet exalté Jim Caviezel (qui jouait Jésus dans le film de Mel Gibson) fait la promotion de la théorie intégrale de Qanon, sans compromis, sans la moindre retenue, avec l'adrénochrome et tout ! Il prétend par exemple, toujours sans preuve, qu'il y aurait une grande usine d'adrénochrome en Ukraine.
 
 

Comme le faisait remarquer un membre des premières nations d'Amérique, la théorie du complot fantasmée de Qanon et la peur d'un soi-disant grand remplacement ressemblent à ce que les premières nations ont réellement subi de la part des blancs, ces mêmes blancs qui véhiculent les théories délirantes et effrayantes de Qanon et du grand remplacement. Projection freudienne?
 
 "I'm struck by the similarity of right-wing conspiracy theories to actual policies towards Indigenous peoples.

+ 'replacement theory' - Manifest Destiny
+ QAnon (mass institutionalized child abuse) - boarding and residential schools
+ 'plandemic' - smallpox, alcohol, bioterrorism

It's all so Freudian. The fear that it will happen to them stems from an implicit admission that they did it to others.

As though the Black, Brown and Indigenous downtrodden are just as hateful as they are and are going to turn around and do to them what they did to us." (Twitter)

 
(Vu sous cet angle, Trump le héros de Qanon apparaît comme rien de plus qu'un émule de John A MacDonald, ancien premier ministre canadien, aimé des racistes et considéré par plusieurs comme le Père de la confédération canadienne.)
 
La théorie caricaturale "Qanon" (les enlèvements d'enfants trafiqués par des super-riches dans des réseaux et des bases souterraines) fait également écho aux disparitions des enfants de militants de gauche en Amérique du Sud et ailleurs, enlevés dans le cadre de la lutte contre la gauche politique menée par les USA et les juntes fascistes financées et formées par les USA. Il existe des documentaires à ce sujet, on peut également en savoir un peu plus en lisant The Shock Doctrine de Naomi Klein. QAnon occulte cependant le fait que c'était la gauche et leurs familles qui étaient visées, Qanon construit une fiction en bricolant avec des fragments épars de vérité. QAnon tente de nous faire croire que les victimes sont de droite et que les responsables sont de gauche, alors que la réalité est rigoureusement inverse, d'où la popularité de QAnon dans les corps policiers et militaires, des milieux fascisants et anti-gauche au possible. Les milliardaires, super-riches y gagnent également du fait que l' idée même est ridiculisée par une théorie caricaturale utilisable comme homme de paille pour cacher le peu de vérité déformée que contient la théorie. Le constat résumé dans le tweet ci-dessus, mettant en parallèle la théorie du complot QAnon (son supposé "réseau souterrain de trafic d'enfants par l'élite super-riche") avec ce qui est réellement arrivé aux autochtones d'Amérique dans les écoles religieuses et les pensionnats (l'Église catholique supervisait le plus grand réseau international de protection de pédophiles au monde!), peut ainsi être mis à jour au regard de l'histoire récente si l'on y ajoute les disparitions d'enfants de militants de gauche (pas seulement en Amérique du Sud) comme moyen de faire fléchir un mouvement politique de libération nationale d'inspiration socialiste. La mise à jour s'ajoute au génocide autochtone qui est déjà en cours, en ajoutant une nouvelle forme de violence coloniale génocidaire, puisque le colonialisme prend davantage de nos jours une forme économique, comme les sanctions et les blocus (à ce titre ce que fait Israel à Gaza actuellement est d'un anachronisme évident et fait presque figure d'exception, à comparer aux méthodes de sanctions économiques préconisées actuellement à l'Ouest). 

Il y a tout un pan du conspirationnisme internet sous l'influence des Mormons, à qui se relient par exemple Glenn Beck (sioniste et ami de Netanyahou) et Tim Ballard (Operation underground railroad, qui a inspiré le héros du film Sound of Freedom joué par l'acteur Jim Caviezel, Qanonien notoire, dénonciateur de "l'adrénochrome ukranien"). Ils récupèrent et dévoient le terme abolitionnisme, en l'utilisant en référence à leur lutte acharnée contre l'esclavage sexuel des enfants trafiqués. Ils réitèrent le récit Qanonien pour mieux effacer la réalité de l'esclavage des Noirs aux USA, pour réécrire l'histoire de l'abolitionnisme aux USA. Un peu comme le mouvement antivax et anti-passeport vaccinal des dernières années n'hésitait pas à dévoyer la mémoire du ségrégationnisme aux USA, les nouveaux influenceurs mormons qanoniens semblent occupés à effacer méthodiquement l'histoire de destruction des Premières nations d'Amérique et des Noirs, en l'enterrant sous leur fausse histoire qanonienne remplie de projection freudienne parfaitement compatible avec la peur d'un "grand remplacement" qui tenaille l'extrême-droite.


Encore plus d'indications à l'effet que le Qanonisme fanatique, obsédé par le trafic sexuel des enfants *aux frontières* sert à mettre au centre du débat la "crise migratoire", qui est un point de propagande préféré des trumpiens, pouvant être exploité pour galvaniser les miliciens-vigiles et distraire les gens des vrais problèmes, autrement dit braquer les projecteurs sur un spectacle pour mieux garder dans l'ombre, en coulisses, tout ce que l'équipe Trump fait vraiment (ex: le friedmanisme du Project 2025). Le friedmanisme du Projet 2025 veut réduire le rôle de l'État à la police et l'armée, or quoi de mieux, si l'on envisage sérieusement de réduire l'État à son rôle sécuritaire (police et armée), que de concentrer l'attention et propager l'obsession du contrôle des frontières ?

New MAGA Militia Has Armed Psycho Right-Wing Influencers (On dirait qu'on nous prépare à une grande révolte des milices, par exemple si Trump n'est pas élu...)

World socialist website:
The logic of the Republican anti-migrant demagogy is clearest in the statements of outright fascists, such as retired General Michael Flynn, once Trump’s national security adviser and a leading propagandist for his “stolen election” lies. In an op-ed published in The Western Journal, Flynn argued that “military-age men are pouring over the border from countries that despise our nation” and that the US Supreme Court justices ruled in favor of the Biden administration to “facilitate the invasion of the nation” for a “reconquista of the Southwest United States by Mexico.”


Le récent article du General Michael Flynn cité plus haut:
January 25, 2024  Texas Is Entitled to Use Military Force to Repel the Border Invasion
https://7bnf5.r.ag.d.sendibm3.com/mk/mr/sh/1t6AVsd2XFnIGIVzotMcM9iXxRznS0/hPBufAnz4D2j


Et le général Flynn ne manquera pas d'argent pour mener à bien cette psyop et embarquer de plus en plus le trumpisme dans la propagande de la "crise migratoire", avec ses épouvantables "caravans", etc. Une nouvelle étape dans le délire trumpien sur le point d'être franchie sur un arrière-plan de campagne présidentielle: NONPROFIT LED BY FLYNN SAW FUNDRAISING SKYROCKET



Le général Flynn est toujours mis en vedette dans le mouvement trumpien, par exemple sur le site d'Alain Soral E&R.

Quand Flynn se retire dans l'ombre (voir l'article de 2017) on voit apparaître en même temps des nouveaux mouvements de droite crypto-trumpiens, comme quand des parents excités et fanatisés sur les réseaux sociaux se sont mis à envahir les commissions scolaires américaines en les bombardant d'accusations impliquant des drag queens pro-LGBTQ, la "théorie critique sur la race", etc. (voir l'article de 2022).  En résumé, ces excités au discours libertariens qui se comportent en autoritariens sont les idiots utiles d'un agenda théocratique (droite chrétienne) qui est piloté par de grandes compagnies privées qui ont intérêt à broyer et avaler le système d'éducation publique (comme plusieur analystes de gauche l'ont souligné, comme Naomi Klein).


Michael Flynn, General Chaos.
What the removal of Flynn as the national-security adviser reveals about Donald Trump’s White House.   By Nicholas Schmidl   February 18 2017
    He had been one of Trump’s earliest supporters, a vociferous booster on television, on Twitter, and, most memorably, from the stage of the Republican National Convention. Strident views and a penchant for conspiracy theories often embroiled him in controversy—in a hacked e-mail from last summer, former Secretary of State Colin Powell called him “right-wing nutty”—but Trump rewarded Flynn’s loyalty by making him his national-security adviser. Now, after months of unrelenting scrutiny, Flynn seemed to believe that he could find a measure of obscurity in the West Wing, steps away from Trump and the Oval Office. “I want to go back to having an out-of-sight role,” he told me.
    (...) "We need you to charge the machine gun nest," the retired 3-star Army general told the conspiracy theorists. "Maybe I'm just asking you to dig a little bit deeper there or hold this side of the line, or form up cause we’re gonna counter-attack over here, and that counter-attack is, we’re gonna go after school boards," Flynn said. (...)


Heritage Foundation appuie également la fondatrice de LibsofTikTok qui confronte ici AOC:
Confronting AOC with Libs of TikTok Over Big Lie (CRAZY ENDING)

LisofTikTok répand avant tout la haine sous prétexte d'être anti-woke. La fondatrice de LibsofTiktok est une Chabad Loubavitch, l'une des pires sectes juives qui soit... Le plus ironique est qu'elle dénonce l'autoritarisme woke et sa mentalité sectaire (projection freudienne?). Encore un exemple de Heritage Foundation qui appuie l'ultra-droite, comme lorsqu'ils ont tenu la conférence de Jim Caviezel et Tim Ballard au sujet de Sound of Freedom. La campagne de RonDeSantis appuyait également LibsofTikTok.  Le trio AOC, Ilhan Omar et Rachida Tlaib, sont appelées "The Squad", elles sont les plus anti-guerre du camp Démocrate.  RFK Jr traite les deux dernières d'antisémites, au grand bonheur de son grand ami et allié politique le rabbin orthodoxe Shmuley BoTeach, un autre débile de la secte Loubavitch, spécialisé dans l'assassinat politique (character assassination).




 
Plus sur le cas Elon Musk, l'homuncule antisémite meilleur ami d'Israël :


Dans son entretien pour le NY Times, Musk sous-entend que les manifestations pour la Palestine seraient en réalité (selon lui) des manifestations pro-Hamas appelant (selon lui) au meurtre des Juifs ? Puis, il soutient que le fond de son propos, lorsqu'il défendait clairement sur les réseaux sociaux la théorie du complot juif du grand remplacement, était en fait qu'il n'est pas judicieux pour des Juifs de financer des groupes humanitaires qui (supposément) appuient le Hamas et appellent (supposément) au meurtre des Juifs ? 
 

Elon Musk arborant fièrement une plaque militaire de Tsahal, un cadeau du gouvernement israélien qu'il a visité récemment après le début de l'opération militaire à Gaza.

Elon Musk Says He’d Like to Help Rebuild Gaza in X (Twitter) Chat With Netanyahu - Bloomberg

Musk apologizes for comment seen as anti-Semitic but accuses fleeing advertisers of 'blackmail'

Elon Musk visits Israel, meets Netanyahu in wake of antisemitic post | CNN Business

Elon Musk visits scene of kibbutz massacre with Benjamin Netanyahu | Israel | The Guardian

In Netanyahu’s Israel, Elon Musk’s Antisemitism Is Kosher

Elon Musk visits Israel with claims of a Starlink satellite deal in the works | Fortune

Elon Musk Wields Starlink in Israel to Curb Uproar Over Antisemitism - BNN Bloomberg

Musk Visits Netanyahu In Israel: Here’s What Led To It
 
Israel’s Repulsive Embrace of Elon Musk Is a Cynical Betrayal of Jews, Dead and Alive Welcoming such a toxic mogul with open arms and taking him around sites of a massacre that has been belittled, demeaned and denied on his watch should be a stain on Netanyahu’s legacy
 
Opinion | Why Netanyahu Loves Antisemites Like Elon Musk So Much By cosying up to the world’s most prominent Jew-haters while denouncing his critics, Netanyahu is betraying Jews wholesale. Musk is only the latest, dangerous example, but welcoming him to Israel in the middle of the Gaza war is particularly odious

Elon Musk Calls Antisemitic Post on X ‘The Actual Truth’ | TIME

Elon Musk Tours Israel With Netanyahu After Antisemitic Post

Non X factor: Musk, Netanyahu ignore anti-Semitic discourse on X | Ctech

Elon Musk visits Israel and Benjamin Netanyahu: Antisemitism has never stopped Bibi from covering for allies.

Musk regrets controversial post but won't bow to advertiser 'blackmail'

On Twitter, free speech for Nazis, censorship for Musk critics – The Forward

NYU professor locked out of Twitter account after declining Musk meeting

Une grande part de la dérive de l'Occident vient du fait que les médias, y compris les médias sociaux, ne sont pas libres alors que la population est convaincue d'être libre. Par exemple des médias sociaux comme Twitter/X bannissent désormais les slogans pro-Palestine tels que "Du fleuve à la Mer, la Palestine sera libre" ("From the River to the Sea, Palestine Will be Free"). Le mot "décolonisez" ("décolonize") est lui aussi bannit pour faire plaisir aux sionistes (faut-il s'étonner du fait qu'un blanc d'Afrique du Sud, anciennement sous régime d'Apartheid, considère la décolonisation comme un slogan haineux, à l'instar de l'ADL?). C'est ainsi que Elon Musk a retourné l'ADL complètement en sa faveur, après que cette organisation l'ait accusé d'antisémitisme pour sa promotion de la théorie du complot juif du grand remplacement. Musk bannit donc l'expression de sympathie envers un peuple qu'Israël tente activement d'exterminer, mais il restera malgré tout un héros de la liberté d'expression aux yeux de plusieurs parce qu'il défend maintenant la réalité du Pizzagate (théorie pourtant discréditée et délirante) en citant le titre d'un faux article du New York Post. L'accolade de l'ADL n'empêchera pas la fuite des commanditaires, devenue inévitable suite aux errements de Musk, et créant le prétexte parfait pour faire passer Twitter/X en mode payant...

Rappelons que tout de suite après avoir été critiqué pour avoir défendu la théorie du complot juif du grand remplacement, il est tout de suite allé rendre visite à son ami Netanyahou pour se faire blanchir. Il suggéra alors qu'il voudrait bien aider à rebâtir Gaza (ce qui signifie aider le projet israélien de reconstruction de Gaza, qu'on pourrait comparer à la reconstruction de l'Irak par les USA). De nombreux titres de grands médias suggèrent que l'antisémitisme de Musk est certifié casher par Israël. Ce qui signifie nécessairement que la théorie du complot du grand remplacement ne dérange pas Israël (sinon pourquoi Zemmour la diffuseraient-elle?), les deux analyses pro-israéliennes et anti-grand remplacement communient ensemble dans le blâme de la gauche (une gauche fortement influencée par de nombreux Juifs américains et occidentaux) et la haine des arabes musulmans. 

Comment appuyer Musk sans ressentir une très forte dissonance cognitive par rapport à notre appui au peuple palestinien qu'Israël est en train d'éradiquer ? Comment en vouloir aux commanditaires de ne pas être à l'aise avec la théorie du complot juif du grand remplacement, comment croire que Musk n'est pas lui-même responsable de la démolition contrôlée de Twitter/X, comme s'il était en train d'accéder à la demande de Ghislaine Maxwell lui demandant personnellement, dans un cocktail mondain de l'élite milliardaire dont ils font partie, s'il est possible selon lui de détruire Internet une fois pour toute ?

Tout le monde peut voir en fait que c'est Musk qui détruit Twitter/X et non les commanditaires, contrairement à ce que dit Musk. Il ne s'agit pas de chantage ici, il ne semble pas comprendre le sens de ce mot.
 
Le message injurieux de Musk ("F-ck you!") n'est pas sans rappeler le fameux signe d'injure que Churchill faisait aux médias (avec le majeur et l'index en forme de V, forme ancienne et démodée du "doigt d'honneur"). Churchill est probablement un modèle pour Musk, étant comme lui un défenseur fier et décomplexé du colonialisme...
 
C'est rempli de nostalgie pour l'Apartheid de sa patrie d'Afrique du Sud qu'il est venu baiser le sol de l'Apartheid contemporain fier et décomplexé, tout de suite après avoir banni pour toujours de Twitter/X les slogans pro-Palestine ainsi que le terme "décoloniser" ("decolonize"). L’ADL l’a même félicité officiellement pour avoir banni de Twitter/X ces expressions de solidarité pro-Palestine. On a vite compris qu'Israël ne lui tient nullement rigueur de ses propos sur la théorie du complot juif du grand remplacement.
 
Un sudafricain blanc (raciste pro-Apartheid) attaque la décolonisation... et qui le lendemain bannit les slogans pro-Palestine sur Twitter avec une ovation debout de l'ADL... quelle surprise. (Pour rappel: l'Apartheid. Point commun de son amitié avec Bibi? Ce n'est sûrement pas un hasard si Netanyahou l'a embauché comme expert en intelligence artificielle, c'est certainement pour justifier que Musk travaille directement pour Israël.
 
Musk et d'autres partisans d'Israël semblent essayer de nous convaincre que l'Apartheid et le colonialisme fiers et décomplexés, comme autrefois dans sa patrie d'Afrique du Sud, serait la forme d'opposition la plus radicale aux "globalistes" et au "nouvel ordre mondial" ! Le wokisme étant contre l'Apartheid, le racisme suprématiste, le colonialisme et le génocide, alors être pro-Apartheid et pro-raciste colonialiste génocidaire c'est, suivant cette logique, s'opposer au nouvel ordre mondial de la manière la plus radicale. En fait Musk est loin d'être le seul milliardaire à penser ainsi et à tenter de faire croire au peuple que le nouvel ordre mondial serait en contradiction directe avec le super-racisme, l'Apartheid, le colonialisme et le génocide israéliens. Peter Thiel en est un autre exemple célèbre et clairement affiché, déjà abordé ici même sur ce blog.
 
Comme ses amis milliardaires, Musk admet ne pas croire que les syndicats permettent d'attirer de futurs employés et garder les employés en poste en améliorant leur situation, en augmentant leur paye etc. C’est un pattern typique des milliardaires, qui ont très peur en ce moment en voyant le taux de syndicalisation augmenter aux USA, et en voyant la guerre des syndicats d’écrivains de télé face aux gros producteurs riches. Il est là le grand réveil réel : la syndicalisation ne peut plus être freinée aux USA, les milliardaires ne voient plus d’autres espoir que de briser la société en la tuant par overdose d’opioides, en fanatisant l’extrême droite pour pousser une partie de la population contre une autre, en poussant l’ensemble de la population à être terrorisée face à l’extrême-droite au point qu’elle en finira inévitablement par y amalgamer l'ensemble des conspirationnistes. C’est de cette façon que les conspirationnistes sont mis en danger : ils servent d’otages entre les mains des milliardaires qui veulent faire reculer la syndicalisation et la montée de la gauche (ils ont remarqué que l’anti-vampirisme marxiste est en voie de leur mettre la main au collet, que les paradis fiscaux seront bientôt éventés et mis en lumière).  Ils s’arrangent  pour attaquer des deux côtés à la fois : d’un côté en poussant l’extrême-droite contre ces avancées de la gauche et de l’autre côté en poussant la population à stigmatiser les conspirationnistes, voyant que l’extrême-droite a épousé certaines idées conspirationnistes extrêmes.
 
Où sont nos héros de la liberté d'expression, pourfendeurs de la culture woke de l'annulation lorsqu'Israël est critiqué ? Ils sont dans le camp de la censure totale en accusant de terrorisme les diseurs de vérité qui choquent... 
 
L'exemple du gouverneur de Floride et candidat présidentiel républicain Ron DeSantis : DeSantis Accuses College Students Of Terrorism - TMR

Il ne resterait plus personne dans la sphère politique américaine si tous les anti-Palestiniens étaient exclus pour leur haine, comme le suggère le wokisme. C'est bien la preuve que c'est le sionisme et l'anti-palestinisme qui domine sur le wokisme et non l'inverse. Le fait que l'AIPAC fait la guerre aux personnes de couleur qui tentent d'entrer en politique en constitue une preuve supplémentaire. Pour les néocons, les peuples blancs devraient prendre parti nécessairement pour Israël parce que ce serait soi-disant le seul et unique pays "blanc" du Moyen-orient, et selon des néocons comme Goldnadel, c'est la faute au wokisme si les blancs ne soutiennent pas Israël pour sa blancheur. Mais la réalité prouve le contraire, les pays blancs n'appuient pas automatiquement Israel et ce n'est pas la faute du wokisme. Si de nombreux pays européens condamnent Israel c'est pour ses innombrables actions illégales et sa propagande mensongère déshumanisante et indigne.

Quand vient le temps de critiquer Israël, alors tout d'un coup les Charlie ne sont plus Charlie... Les dénonciateurs de la culture de l'annulation ("cancel culture") deviennent subitement et contre toute attente les plus fervents défenseurs de la culture de l'annulation. Puisque ce serait supposément "antisémite" ! Ou plutôt : ils sont Charlie dans la haine aveugle anti-Palestiniens, anti-musulmans et anti-Arabes (oubliant les chrétiens de Palestine), lorsque la candidate présidentielle Nikki Haley ou l'ex-candidate propagandiste sectaire Tulsi Gabbard (qui travaille dans une unité militaire de PsyOps) appellent à "finir le boulot" en Palestine.  
 
 
 
 
 
Nikki Haley to 'Post': UN antisemitism led to October 7 massacre, by Nikki Haley L'ancienne ambassadrice à l'Onu sous Trump nous explique que l'antisémitisme onusien est à l'origine de l'attentat du 7 octobre. Elle est évidemment la candidate présidentielle américaine préférée des néocons, sionistes et Israéliens. On n'est pas près de se rapprocher de la paix avec ce genre de candidate. Elle publie cet article à l'approche de Noël, en essayant de faire passer ce genre d'idées qu'elle défend comme le seul moyen d'arriver à la paix...
 
Nikki Haley Humiliates Herself Again (pourquoi le recrutement militaire est si bas: "c'est à cause des cours sur l'inclusion" qui "enlèvent la fierté d'être américain et de se battre pour une juste cause comme après le 11 septembre".)

Nikki Haley has emerged as the favorite for Jewish Republican donors looking for a viable alternative to Trump

SHOCK: Nikki Haley NEARLY TIES TRUMP In New Hampshire Il y a un an et demi, sur ce blog, on prédisait une sorte de guerre civile larvée non pas entre la gauche et la droite mais plutôt à l'intérieur de la droite républicaine, opposant le camp trumpien à tous ceux à droite qui l'auraient "trahi" en rejoignant DeSantis ou Haley.  Quantité d'électeurs ordinaires de droite, qui rejettent Trump et l'antisémitisme MAGA, rejoindraient ainsi un camp fièrement  néocon pro-sioniste. DeSantis et Haley étant vendus à Israel, il serait à prévoir qu'une telle guerre civile accompagnée de terrorisme MAGA serait alimentée par l'idée antisémite voulant que "les néocons et les juifs d'Israël ont volé à Trump son élection".
 
Trump's VP Race Gets Weirder And More Pathetic (Tulsi Gabbard)
Tulsi Gabbard All But Begs To Be Trump's VP

Vivek Ramaswamy Out as VP, Still In with Trump and Flynn(...) Speaking just before Steve Bannon closed out the conference, Ramaswamy echoed Project 2025’s plans for a purge of the civil service. Ramaswamy vowed that “we” are going to “finally tame that bureaucracy, shut down that deep state” and “get in there and fire 75 percent of federal bureaucrats.”
 
Heritage Foundation Tops $150 Million As It Prepares to ‘Take the Reins of Government’ and ‘Institutionalize Trumpism’
Heritage Foundation’s Snarky and Revealing Defense of Project 2025  | Project 2025, a scheme led by the Heritage Foundation to “take the reins of government” after former President Donald Trump or another MAGA Republican becomes president, is backed by more than 100 right-wing organizations. The project’s harmful agenda and destructive operational plans have generated significant critical media coverage, to which Heritage has responded with snarky commentary that confirms the organization’s identity as a propaganda arm for the MAGA movement. Project 2025 is a detailed policy agenda and action plan meant to advance two different long-term goals. One is a libertarian-leaning effort to gut federal agencies from within and limit their ability to regulate corporate behavior and protect the climate. The other is an openly authoritarian plan to empower the president to dismantle checks and balances, impose his will on the executive branch, use federal agencies to punish his critics and enemies, and deploy the power of the government to enforce the religious right’s “traditional” views on abortion, family, sexuality, and gender.
 
Plus de détails sur la candidate présidentielle Nikki Haley et l'ex-candidate Tulsi Gabbard sur ce blog.
 
Billionaire Donors Back Haley To Topple Trump - TROF - Wall Street Bank Giant Goes All In On War Pimp Nikki Haley - TROF Pour le spectacle des prochaines élections US, on prévoyait jusqu'ici un  duo des fous De Santis et Nikki Haley. Mais le détestable De Santis n'est pas sorti vainqueur de son duel avec le très populaire et divertissant dingo prédicateur sectaire Donald Trump. Il se pourrait bien que ce spectacle soit annulé et remplacé par un duel de fous entre la candidate néocon de la guerre et du génocide ("Finish them! Finish them!") Nikki Haley Versus Donald Trump la colombe anti-guerre mais aussi "tough businessman" (qui a lui-même nommé Haley comme ambassadrice à l'ONU durant sa présidence. Cet ONU que les néocons accusent d'antisémitisme et veulent remplacer par une Ligue des Démocraties, qui correspond davantage à leur fantasme d'un club plus sélectif qui exclurait toutes les nations qui, par exemple, ne sont pas amies d'Israël).
 
Mais pourquoi Israël, comme le monde militaire en général, fait-il la promotion de l'Alt-Right xénophobe, anti-femmes, anti-LGBTQ, obsédée par l'idée que les plus grands problèmes de notre temps seraient l'immigration, la théorie critique sur la race (critical race theory) et le wokisme ? D'abord parce que sa guerre au wokisme est avant tout une guerre contre le monde universitaire qui documente inlassablement et étudie minutieusement leurs actions et spécialement leurs méfaits et leur propagande de désinformation mensongère. Il est plus difficile qu'autrefois de garder le contrôle de l'information et du journalisme, c'est pourquoi il ne suffit pas d'assassiner les journalistes, il faut aussi tenter de discréditer les universités comme bastions du wokisme, voire de l'antisémitisme. Et ce sont à partir des universités, des centres de savoir et de son influence sur les think tanks (réservoirs d'idées) que débutera un mouvement de marginalisation progressive d'Israël, semblable à la marginalisation qui sévit à l'Ouest contre la Russie.
 
Il y a longtemps que les "libéraux" et les intellectuels universitaires américains ont un problème avec l'appui inconditionnel et aveugle à Israël et son approvisionnement quasi illimité en armes et en financement. C'est à ce sursaut éthique que répond la propagande sioniste et néocon depuis des décennies, notamment en accusant les universités les plus libérales d'être antisémites, d'adorer les terroristes et les dictatures théocratiques musulmanes. Le discours anti-wokisme actuel n'est que la forme la plus récente, à peine camouflée, de cette guerre de propagande pro-israélien et pro-néocon. On entend exactement le même discours "contre l'islamogauchisme pro-terroriste" depuis très longtemps du côté des néocons et des défenseurs aveugles d'Israël, spécialement depuis le 11 septembre. Maintenant que l'anti-wokisme s'est répandu un peu partout, les médias israéliens commencent à dire plus clairement le fond de leur pensée et à afficher fièrement leur anti-wokisme, par exemple dans la vidéo "Israeli Media MOCKS Woke Liberals Supporting Hamas", disponible sur youtube, dans laquelle des comédiens israéliens incarnent des caricaturent d'universitaires américains wokes antisionistes et pro-Hamas. On retrouve ici les mêmes arguments qu'on aurait pu lire dans un magazine néocon des années 80 comme Weekly Standard, Commentary, etc., ou dans des médias inconditionnellement pro-israéliens. 
 
Le wokisme remet en question le colonialisme. Les USA et Israël sont des États coloniaux dont la fondation repose sur le refoulement d'une population autochtone.  Comme les colonialistes se sentent marginalisés par la critique woke, les USA et Israël se sentent marginalisés par la critique woke. Israël et les USA ne partagent pas rien qu'une politique étrangère mais aussi une identité profonde. Cela se manifeste dans la "destinée manifeste" de "l'exceptionnalisme américain". À cet égard, Israël est vu comme une meilleure version des USA, Israël étant davantage ancrée dans la religion fondamentaliste que les USA. L'appui inconditionnel des USA envers Israël permet à tous d'éviter certaines remises en questions fondamentales, telles que le traitement des autochtones par les forces coloniales ségrégationnistes. Israël et les USA ont tous deux intérêt à cacher et nier cette réalité, ils communient dans une identité de substitution et de ségrégation de la population autochtone par les forces coloniales, bref ce sont en réalité les USA et Israël qui commettent un "grand remplacement" et un Apartheid de leurs populations autochtones respectives.  
 

 
 



Un élu de l'UE contredit Netanyahou en insistant que la destruction de Gaza est déjà "pire que les bombardements alliés contre les villes civiles allemandes durant la Deuxième Guerre mondiale"... Voilà qui remet les choses dans leur juste perspective.
 

 
EU's top diplomat: Gaza destruction may be worse, proportionally, than in WWII Germany
 
Josep Borrell: Gaza destruction worse than in WWII Germany
 
Borrell : Les destructions à Gaza "comparables, voire supérieures" à celles en Allemagne durant la 2ᵉ Guerre mondiale
 
Borrell: La destruction de Gaza proportionnellement "plus importante" que celle de l'Allemagne en 39-45
 
La destruction de Gaza est «plus ou moins» celle de l'Allemagne lors de la Seconde Guerre mondiale, selon Josep Borrell
 
Destruction in Gaza 'comparable, if not higher,' to WWII Germany, says EU foreign policy chief
 
Gaza destruction worse than in WWII Germany, EU's top diplomat says
 
Israel says Gaza war is like WWII. Experts say it’s ‘justifying brutality’
 
Destruction In Gaza May Be Worse Than Germany in WWII, EU's Borrell Claims
 
BREAKING: BORRELL CLAIMS GAZA DESTRUCTION DWARFS WWII DESTRUCTION OF GERMANY, IRAN THREATENS ISRAEL; ISRAEL SHOT & BULLDOZED PREGNANT WOMEN; WAPO DEBUNKS HAMAS TUNNELS
 How the Activist Left Turned Against Israel

Yonit Levi sur X : ""Columbia Untisemity": Israel's No. 1 Satire program mocks the support for Hamas on college campuses @mulisegev @Eretz_Nehederet https://t.co/v3BogKbS5y" / X

Covert Academic Boycott Against Israel: 'U.S. Institutions Won't Have Israelis' Covert Academic

Boycott Against Israel: 'U.S. Institutions Won't Have Israeli Researchers'

America's Elite Universities Don't Value Israeli and Jewish Lives

New York Mayor Blames Professors for Hateful Atmosphere Against Jews on City Campuses

Rutgers University suspends Students for Justice in Palestine amid further campus uproar over Israel

How US universities went from ivory towers to bastions of antisemitism
 
U.S. Campus Wars | A Despicable Campaign to Exploit Antisemitism, Suppress pro-Palestinian Voices
 
Boycotted, Canceled, Isolated: Will Israel Become the New Russia Due to the War in Gaza?
 
The Combat Antisemitism Movement removed its video on "woke antisemitism". Sunday after several coalition partners complained. News Major Jewish groups leave coalition after video slams ‘woke antisemitism’ The Jewish Federations of North America and Jewish Council for Public Affairs departed the Combat Antisemitism Movement’s sprawling coalition after the group released a video decrying progressive politics
 
'Israelism' keeps getting canceled — and uncanceled

Susan Sarandon apologizes for verbal attack on US Jews during protest
 
Analysis | Two Gaza Wars: Why the Gulf Between Israelis and Outsiders Is So Vast, and Jarring
 
Opinion | Jews Shouldn't Celebrate the Resignation of Harvard University's President Claudine Gay's decision to step down, despite her failure in that key Congressional hearing, is a win for McCarthyist right-wing culture wars, not for the battle against antisemitism on American campuses
 
CNN Discovers Israeli Settlers Are Ethnically Cleansing West Bank
 

 
 
Pope 'colluding with forces of evil' against Jews, South Africa's chief rabbi says Il ne serait pas du tout surprenant qu'on nous prépare un assassinat du "Pape gauchiste" par l'extrême-droite à cause de ses prises de positions antisionistes...


Jonathan Pollard says Israeli gov't illegitimate, defends settler murder suspect
BREAKING: 'TURN GAZA INTO AUSCHWITZ'; 10K KIDS KILLED
 
Israel should make Gaza look like Auschwitz - council head David Azoulai, head of the Metula Council, proposed sending all Gazans to refugee camps in Lebanon and flattening the whole Strip so it becomes an empty museum like Auschwitz.
 
"I AM FOR WAR CRIMES": ISRAELI JOURNALIST GOES MASK OFF; US THREATENS DIRECT YEMEN ATTACK
 
Israel Calls Palestinians "Animals", Orders “Complete Siege” Of Gaza | TMR
 
Israeli Official Says The Quiet Part Out Loud | TMR
 
Right-Wing Ghouls (Michele Bachmann) Literally Calling For Palestinian Genocide | TMR (Plus d'info sur Michele Bachmann)
 
Michelle Bachmann Calls For Full Genocide Of Palestinians

Exposing Israel’s Weapons Pipeline | Ari Tolany | TMR

Media Roots Radio : 99 Layers of Hasbara to Sell the Israeli Killing Machine

Media Roots Radio : Gaza Refugee on the Gaza Genocide: The World Gives Us Only Bodybags

Media Roots Radio : Israel's Shocking History of Murdering Activists & Journalists

Media Roots Radio : Israel Tries to Convince World that Hospitals are Military Targets Pt 1 of 2

Media Roots Radio : The Cartoonish Depravity of the Israeli Hasbara Machine Part 2 of 2

Israel’s Assassination Factory & Redefining Genocide - MediaRoots Radio

Norm Finkelstein GOES OFF: Israel, Hillary, Human Shields & Ben Shapiro

Teacher Describes Brutal Treatment At The Hands Of Israeli Forces

IDF Soldiers Merked Israeli Hostages Waiving White Flag

DEBATE: Norm Finkelstein Runs Circles Around Alan Dershowitz On Israel

Krystal Ball DOG WALKS Genocidal Psycho RFK Jr On Gaza

Netanyahu vs. Israeli Security Chiefs: Wikipedia Is New Front in Gaza War Blame Game

Conditioning U.S. Military Aid to Israel Triggers Fierce Debate Among Democrats

Don't Like Biden Backing Netanyahu's Israel? Trump's America Will Be Far Worse

Diaspora Jews Are Hostages (*HUMAN SHIELDS*) to Israel's Behavior Otages c'est la même chose que "boucliers humains", littéralement!

They Were Held Captive by Hamas, but Their Biggest Fear Was Israeli Airstrikes

IDF Report: Hostages Killed by Soldiers Waved White Flag, Yelled 'Help'

Graphic Videos and Incitement: How the IDF Is Misleading Israelis on Telegram

'What Happened on October 7 Humiliated Israeli Masculinity. The Response Is Violence'
Michael Collins Piper a souvent souligné le problème de l'Alt-Right (super droite réactionaire blanche suprémaciste viriliste) qui prend pour modèle Israël, en tant qu'il incarne la vigueur du mâle dominant à travers sa glorification de la violence et du racisme haineux, génocidaire, par opposition aux non-juifs qui seraient en comparaison comme des femmes faibles, soumises et ouvertes au monde. Ils prônent ainsi un ethno-état théocratique chrétien blanc, à l'image de l'État ethno-théocratique israélien.

Ben-Gvir stands behind Border Police officer suspected of attacking Palestinian photographer in East Jerusalem

Left-wing Israeli Activists Attacked While Protecting Settler-targeted West Bank Village

U.S. Imposes Visa Ban on Settlers Engaged in Violence Against Palestinians

German Steps Against Israel's Violent Settlers Will Be 'Important Signal' From Berlin

'There are 2 million Nazis' in West Bank, says far-right Finance Minister Smotrich

Jonathan Pollard calls for hostages' families to be silenced, arrested

Soon, Biden Will Call for the War to End. And Netanyahu Will Attack Him

Netanyahu: Pushing forward with Gaza war only way to free hostages

PM lobbying Likud MKs, saying only he can prevent a Palestinian state in Gaza, West Bank - report The Times of Israel Netanyahu reportedly also told the Likud lawmakers that the Biden administration did not want Israel to launch a ground incursion in Gaza and did not want the IDF to enter Gaza City’s Shifa Hospital where a Hamas command center is located underneath. Netanyahu reportedly boasted about having gone against the US wishes in both of those cases.

Israel Is at War, and Netanyahu Just Launched His Re-election Campaign
 
Netanyahu's Christmas message: Unite with Israel in battle against barbarism
 
Hillary Clinton to Hostages' Families: Netanyahu Busy With 'Politics, Personal Survival'
 
Analysis Analysis | Netanyahu Is Trying to Hold Both Israel and Biden Hostage
 
L’Europe se crispe contre les opérations militaires d’Israël dans la bande de Gaza
 
"This Is a Colonial War": Historian Rashid Khalidi on Israel, Gaza & the Future of Palestine
 
Britain follows the US into isolation over Israel's Gaza war
 
A Desperate Plea from Palestinians: Drop Your Nuclear Bomb on Gaza - and Exterminate Us — Global Issues
 
Caller In West Bank Updates MR Crew From Occupied Territories | TMR



Cour suprême US: BDS illégal pendant que les Sackler (Perdue) échappent à la justice. Les puissants juifs sionistes Sackler sont une cible de BDS...
Government: This Is One Type Of Protest (BDS) We're Gonna Punish You For  Ian Millhiser, senior correspondent at Vox, joins to discuss some of the biggest cases before the Supreme Court this term.  Wrapping up, they explore the upcoming case against Perdue Pharmaceuticals – as the Sacklers attempt to shirk their liabilities onto the business – and the First Amendment attacks on the BDS movement.




Israel's War Aspirations Go Regional | Trita Parsi | TMR En Israel on ne manque pas de ferveur guerrière nationaliste...
 
 
 
 
Des ministres israéliens (de droite) s'accusent maintenant eux-mêmes d'avoir erré en étant du côté des manifestants contre le coup d'État judiciaire de Bibi, et d'avoir ainsi fragilisé le pays, le rendant plus vulnérable à l'attaque du Hamas du 7 octobre...  Ex-Likud minister says she ‘sinned’ in tearing country apart ahead of Oct. 7 attack A former minister in the current government offered a rare public apology on Sunday for her role in contributing to the internal strife in Israel over the controversial judicial overhaul before the devastating October 7 attack by Hamas. “I was part of the group that caused the state to weaken, that harmed people,...
Avant le 7 octobre, il est clair que Bibi était en train d'être poussé hors du gouvernement avant l'attaque à cause de son coup d'État judiciaire et de sa corruption, revient en force grâce à l'effort de guerre, dans les médias qu'il contrôle (grâce à feu Sheldon Adelson) pour se mettre en vedette comme l'homme qui a rendu Israel plus fort et qui par conséquent ne doit certainement pas démissionner... Renversant ! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Coverage of Gaza War in the New York Times and Other Major Newspapers Heavily Favored Israel, Analysis Shows. A quantitative analysis shows major newspapers skewed their coverage toward Israeli narratives in the first six weeks of the assault on Gaza.

ANALYSIS: Shocking Pro-Israel Media Bias EXPOSED

'MORONIC MONSTERS': Norm Finkelstein OBLITERATES Bill Maher & Sam Harris

Israeli Media's Extreme Censorship Of Gaza Images

Genocide Charge at ICJ Gives Bibi Chance to Pull an Old Trick

Palestinian Kids Who Haven’t Slept For Weeks Are Dying From Heart Attacks Caused By Israeli Bombs

International Law Expert Predicts Result Of Israel War Crimes Case

Palestinian Genocide Scholar & South African Lawyer on ICJ Case

BREAKING: US CHARGED WITH AIDING GAZA GEN0CIDE; HEZBOLLAH TARGETS IDF HEADQUARTERS
 
BREAKING: ISRAEL KILLS IRANIAN COMMANDER; US BOMBS HEZBOLLAH; CHRISTMAS EVE MASSACRE IN GAZA
BREAKING: ISRAEL DECLARES ‘7 FRONT WAR’; SUPER FUNGUS HITS GAZA; IRAQ KICKS US OUT
BREAKING: US BOMBS SYRIA; ISRAEL TELLS US TO BOMB IRAN; ISRAEL CHARGED WITH WAR CRIMES Peut-être le début d'une plus grande guerre régionale... Comme toujours, Israël demande aux USA de frapper l'Iran et, comme toujours, les USA frappent en premier lieu la Syrie, avant de même penser à frapper l'Iran (des commandants iraniens s'y trouvent---un de plus a été tué en Syrie la semaine dernière).
 
BREAKING: MIDDLE EAST EXPLODES; IRAN BOMBS PAKISTAN; NETANYAHU DECLARES WAR 'UNTIL 2025'

BREAKING: 100k GAZANS KILLED, MISSING, WOUNDED 100 DAYS IN; 130 ATTACKS ON US BASES; LEBANON BOMBED

Thought Control In Israel And Palestine w/ Ryan Grim | US State Department spox Matthew Miller’s response to Grim’s recent questions on South Africa’s suit against Israel over their crimes of genocide in Gaza, and the likelihood of State Department officials becoming implicated, before they step back and walk through the greater basis for South Africa’s case, and where the US’ complicity comes into play.

'We're Playing With Israelis' Minds': Inside Telegram Group Helping Spread Disinformation

How Israeli Media Became a Wartime Government Propaganda Arm

War-time Expansion of Shin Bet's Power Threatens Israel's Free Press

Guerre entre le Hamas et Israël : qu'est-ce que le sionisme religieux, cette idéologie qui influence le gouvernement israélien ?

Israeli Army Accused Of Using Starvation As Weapon Of War In World Court

"An Unconscionable State Of Affairs"

Biden's Sleazy NSC Ghoul Spins US Support For Israel’s Crimes Against Palestinian Civilians

Israel Tells U.S. They ARE Ethnically Cleansing Gaza

Bernie Sanders: Netanyahu tells Biden ‘Screw you’ on Gaza de-escalation

'Unlawful, Unethical, Horrifying': IDF Ethics Expert on Controversial Hannibal Directive

Just Don't Be Surprised When Another West Bank Intifada Breaks Loose

Israel’s ICJ Hearings Begin | Ussama Makdisi


Top Ben-Gvir Ally and Adviser Convicted of Inciting Racism, Acquitted of Terror Charges

Israel's Army Drafted Thousands of Settlers. Accounts of Their Violence Pile Up
 
Why I Resigned: Tariq Habash Is First Biden Appointee to Quit over U.S.-Backed Israeli War on Gaza
 
AP Reports Gaza Death Toll Over 24,000
 
Israel’s President Claims War On Palestinians Is “Saving” Western Civilization
 
Jeremy Corbyn joins South African delegation to genocide trial against Israel at world court
 
"Gaslighting & Cherry-Picking": How Israel Is Defending Itself at World Court on Charges of Genocide
Trump Claims Peace Mantle As Biden Bombs Yemen

BREAKING: MIDDLE EAST EXPLODES; IRAN BOMBS PAKISTAN; NETANYAHU DECLARES WAR 'UNTIL 2025'

From Red Sea to Iran, Will Israel's Gaza Assault Spark Wider War? Democracy Now!

Biden a veteran friend of Israel, settlement critic, may be at odds over Iran

BREAKING: 100k GAZANS KILLED, MISSING, WOUNDED 100 DAYS IN; 130 ATTACKS ON US BASES; LEBANON BOMBED

Thought Control In Israel And Palestine w/ Ryan Grim | US State Department spox Matthew Miller’s response to Grim’s recent questions on South Africa’s suit against Israel over their crimes of genocide in Gaza, and the likelihood of State Department officials becoming implicated, before they step back and walk through the greater basis for South Africa’s case, and where the US’ complicity comes into play.

'We're Playing With Israelis' Minds': Inside Telegram Group Helping Spread Disinformation

How Israeli Media Became a Wartime Government Propaganda Arm

War-time Expansion of Shin Bet's Power Threatens Israel's Free Press

Guerre entre le Hamas et Israël : qu'est-ce que le sionisme religieux, cette idéologie qui influence le gouvernement israélien ?

Israeli Army Accused Of Using Starvation As Weapon Of War In World Court

"An Unconscionable State Of Affairs"

Biden's Sleazy NSC Ghoul Spins US Support For Israel’s Crimes Against Palestinian Civilians

Israel Tells U.S. They ARE Ethnically Cleansing Gaza

Bernie Sanders: Netanyahu tells Biden ‘Screw you’ on Gaza de-escalation

'Unlawful, Unethical, Horrifying': IDF Ethics Expert on Controversial Hannibal Directive

Just Don't Be Surprised When Another West Bank Intifada Breaks Loose

Israel’s ICJ Hearings Begin | Ussama Makdisi

Israël : Itamar Ben Gvir, un extrémiste des prétoires à la Knesset

Top Ben-Gvir Ally and Adviser Convicted of Inciting Racism, Acquitted of Terror Charges

Israel's Army Drafted Thousands of Settlers. Accounts of Their Violence Pile Up Israel's Army Drafted Thousands of Settlers. Accounts of Their Violence Are Piling Up

Far-right MK Questioned on Suspicion of Beating Detainees While Serving as Police Officer
DeSantis: ‘Israel may need to remove Palestinians from Gaza if it faces a ‘second Holocaust’

Biden's Strikes Ineffective A Middle East Conflict Spins Out Of Control | Osita Nwanevu | TMR

SHOCKING Obama-Era Report About Biden And Netanyahu | TMR

'Only Graveyards Will Be Named After Netanyahu' 'Only Graveyards Will Be Named After Netanyahu' | Thousands Protest Across Israel Against Netanyahu's Government

Des élus LFI exhument une vidéo dans laquelle Meyer Habib qualifie la population gazaouie de «cancer»

Israeli Spokesman Threatens Host During On-Air Meltdown | TMR

Why I Resigned: Tariq Habash Is First Biden Appointee to Quit over U.S.-Backed Israeli War on Gaza

IDF set to launch massive military operation to seize Gaza’s border with Egypt

Israel’s President Claims War On Palestinians Is “Saving” Western Civilization | TMR

Netanyahu–‘No one will stop Israel’s war on Gaza, not the ICJ, not anyone’

Rabbi Threatens International Court of Justice–‘Dire consequences will result from you ruling against Israel’

The Jewish Brain–Ahead of ICJ genocide case, Likud MK doubles down on call to burn Gaza to the ground

Jeremy Corbyn joins South African delegation to genocide trial against Israel at world court

"Gaslighting & Cherry-Picking": How Israel Is Defending Itself at World Court on Charges of Genocide

‘Kill Palestinians to get closer to God,’ says Chief Israeli Rabbi

The Israeli Assassination Special-Forces known as the ‘Mista’arvim’
 
'Just Like Russia': Could Israel Be Kicked Out of Eurovision Due to Actions in Gaza War?

BREAKING: US TROOPS ATTACKED IN IRAQ; ISRAEL DESECRATES 16 CEMETERIES; BIBI SAYS NEVER TO TWO STATES

First Biden, Now Qatar: Netanyahu Making Nemeses to Get His Mideast Forever War First Biden, Now Qatar: Netanyahu Is Creating Nemeses to Get His Mideast Forever War

New Film Examines American Jews’ Growing Rejection of Israel’s Occupation Democracy Now!

Refuse to Fight for Israel's Genocide in Gaza

BREAKING: IDF KILLS MAN WAVING WHITE FLAG; US BOMBS NEAR IRAQ CAPITAL; PEACE DEAL REVOKED

British Doctor on Witnessing Israel's Destruction of Gaza Hospitals, Horrific Injuries to Children

Half a Million Gazans Are Suffering From Acute Hunger. Let That Sink In

Israeli HQ ordered troops to shoot Israeli captives on 7 October

Republicans Are Looking at Netanyahu for How to Combat Biden's Post-war Gaza Plans

BREAKING: US ON BRINK OF IRAN WAR; 3 US TROOPS KILLED IN DRONE STRIKE

BREAKING: ISRAEL BOMBS UN BUILDING; US PROTECTS ISRAEL FROM ICJ GENOCIDE RULING

Not Just ICJ: Palestinians Sue Biden, Hoping to Bar Him From Backing Israel in Gaza War

The ICJ's Ruling On Israel: What's Next w/ Diana Buttu

For years, Israel has denied that the International Criminal Court has jurisdiction over the Jewish state. After the Hamas attack, that changed.

Knesset Hears Arguments for Expulsion of Left-wing MK Over Support for ICJ Case

Far From Gaza, Netanyahu Wages His Personal War on Press Asking Tough Questions

'The People of Israel Will Settle Gaza': Ministers Urge Palestinians' Expulsion

'Incendiary and irresponsible': U.S. and France condemn conference for establishment of Israeli settlements in Gaza

Ethnic Cleansing in God's Name: The Only Israelis With a Plan for the 'Day After' in GazaSome 5,000 settlers gathered in Jerusalem on Sunday to celebrate their efforts to resettle the Gaza Strip and bring the coming of the Messiah one step closer. The fact that they remain a minority in Israel was of scant concern to them

An Orgy of Jewish Supremacy and Antidemocratic Euphoria, Encouraged by Netanyahu U.S. President Joe Biden should remember the scenes from Sunday's far-right conference calling for resettlement of Gaza the next time he talks to Benjamin Netanyahu about a reconfigured Middle East

The Israeli Army Said Their Captive Son Was Killed by Hamas. Then a Pathologist Showed Up
 
DeSantis Says EXPEL & DEPORT Ilhan Omar

Chemical Weapons Used On Pro-Palestine Protesters

Pro-Palestine Protestors Are Being Targeted

Clearly The Israeli Govt Does Not Care About Hostages Held By Hamas

Biden Spokesperson GRILLED Over Israeli Hospital Raid

What’s Next After The ICJ Ruling

South Africa Levels New Allegations Against Israel
 
 


Israel's Peculiar And Dangerous Practice Of Courting Anti-Semites

How the Left Became a Politics of Hatred Against Jews - Opinion - If it wasn't clear before, the alignment of the global left with Hamas is the final evidence of its moral and intellectual bankruptcy. Now it's others who will have to advance Enlightenment values

Biden Had a Week to Forget, but There's Something Netanyahu Should Remember About Him:   The U.S. media ignores Donald Trump's gaffes and ignorance while fixating on Biden's age and mistakes. So when the U.S. president referred to Israel's military operation in Gaza as 'over the top,' many people were quick to label it as another blunder. But Biden said exactly what he was thinking

Opinion: Netanyahu’s plan for endless war must force a reckoning for American Jews

‘The war is the last straw’: Secular Israelis fed up with politics and prices think about leaving

Bibi Ghoulishly Claims Israel 'Saves Civilization’ By Destroying Gaza

BREAKING: ISRAEL UNLEASHES BOMBS DURING SUPERBOWL; DECLARES WOMEN & KIDS TERRORISTS
Israel-Gaza: Is Biden Culpable?

Argentina's Javier Milei, in Israel, vows to move embassy to Jerusalem

Accusations contre le psychanalyste Gérard Miller, pro-LFI et critique de la droitisation extrême des juifs de France: (...) la metteure en scène Muriel Cousin (c'est elle, l'autrice des confidences à Soral) qui par ailleurs n'a pas de mots assez durs pour dire sa ""haine"" des insoumis en général, et de Mélenchon en particulier -rappelons que Miller est proche de LFI, même s'il a pris ses distances avec Jean-Luc Mélenchon personnellement, notamment...en raison de l'affaire Quatennens.

Why ICJ Didn't Say "Ceasefire"

'Swimming Against the Tide': Far-right Argentine President Milei Begins Israel Visit

Jewish Megadonors Back Haley as Long-shot GOP Candidate Faces Crunch Time Against Trump

First Settlers, Now Cyber: U.S. Threatens to Cancel Entry Visas for Spyware Makers

BREAKING: MAJOR ISRAEL LIE EXPOSED | The Kyle Kulinski Show

Bernie Sanders : No More Money for Netanyahu's War Machine

Bernie Sanders : If you criticize Netanyahu, you will be targeted.

Bernie Sanders : We Cannot Ignore the killing of 27,000 Palestinians

Bernie Sanders: Netanyahu's Government is Starving the Palestinian People

Host FED UP With Israeli Spokesperson's Lying

BREAKING: SENATOR CALLS ISRAEL 'WAR CRIMINALS', FUNDS THEM ANYWAY; FLOUR SHIPMENT TO GAZA BLOCKED

New York governor apologizes, implied Israel destroys Gaza justifiably

ICJ Debates Legality of Israeli Occupation; Netanyahu: Hearing Harms Right to Self-defense

US Rep. Tlaib accuses IDF of sexual violence against Palestinian children

US could target Israel's Ben-Gvir, Smotrich in latest sanctions

Israeli Ambassador: ‘I have zero empathy’

Israeli Settler Tells NYT She's Fascist, Reporter Calls It "Lack Of Political Correctness"

Knesset Narrowly Votes Against Expelling MK for His Support of ICJ Case Against Israel

'Lights, Camera, Genocide': Anti-Israel Protest at Berlin Film Festival

MIT suspends group critical of Israel for skirting campus rules
Brazil's Lula Likens Israel’s Assault On Gaza Civilians To The Holocaust
 
Ben Shapiro FUMES At Republicans For Blocking Israel Money
 
Does Bernie Sanders Think Israel is Guilty of Genocide?
 
Bernie REFUSES To Say Israel Committing Genocide
 
This Bernie Clip Is Hard To Watch...
 
Why Bernie Sanders, AOC Won't Accuse Israel of Genocide in Gaza
 
Hillary SMEARS Pro-Palestine Protesters
 
NY Gov. Says It’s ‘Israel's Right' To Destroy Gaza
 
Israel responds to Prince William’s call to end fighting in Gaza
 
BREAKING: HEZBOLLAH ATTACKS ISRAEL; LULA COMPARES ISRAEL TO NAZ*S; US VETOES CEASEFIRE AGAIN
 
BREAKING: "KILL THEM ALL"; ISRAEL BOMBS DOCTORS WITHOUT BORDERS AFTER US VETOES CEASEFIRE
 
Putin, Netanyahu and Trump: A Lying, Dangerous Trio
 
'Israelis Reject Netanyahu. That Doesn't Mean They're Embracing Left-wing Views'
 
Harvard pro-Palestinian Faculty Group Apologizes for Sharing Post With Antisemitic Image
 

Nancy Pelosi MELTS Defending Israel

Norm Finkelstein Calmly DISMANTLES Rabbi Shmuley

Israeli Minister Celebrates Gaza Genocide During Knesset Hearing

BREAKING: US SOLDIER SELF IMMOLATES TO PROTEST GAZA GENOCIDE; 5 YEAR OLD GAZANS 'PREFER TO DIE'

U.S. Terrorism Laws Are "Anti-Palestinian at the Core," Chill First Amendment

Euro-Med Monitor sur X : "Gaza: Israel systematically uses quadcopters to kill Palestinians from a close distance https://t.co/DhOiLwt5n2" / X

Never Seen Anything Worse: Disturbing Footage Emerges Of Israelis Blocking Humanitarian Aid

By honoring Jared Kushner, ADL suggests Trump is now kosher — and betrays its founding values A second Trump term would be disastrous for American Jews. It couldn't be a worse time for the ADL to celebrate his son-in-law

Trump FINALLY Comments On Gaza & It's Bad "FINISH THE JOB" Trump prône la solution finale au problème palestinien, il va encore plus loin que Biden dans la débilité et la psychopathie, mais personne n'en parle et même les conspis trumpiens continuent à lui trouver des excuses pour ses propos ultra-violents et ouvertement génocidaires...

CNN’s Amanpour FED UP With Netanyahu Advisor’s Flour Massacre Lies

CNN Host DISGUSTED By Network's Pro-Israel Bias

Knesset Member On Netanyahu: "He's A Chicken****"

'Netanyahu Wants the World to Accuse Israel of Genocide and Ethnic Cleansing' 'Netanyahu Wants the World to Accuse Israel of Genocide, Apartheid and Ethnic Cleansing'

It is time to say NO to Netanyahu’s war machine. -Senator Bernie Sanders

U.S. Sends Clear Message to Netanyahu With Gantz Invite – Whether Biden Admits It or Not

The U.S. Finally Realized: Netanyahu Broke an Unbreakable Alliance

‘ABSURD!': Bernie & MSNBC BREAK With Biden On Israel

'HAPLESS & IMMORAL!': CNN Host Eviscerates Biden's Subservience To Netanyahu

Aymeric Caron : "Nouvel épisode de cette émission hebdomadaire de @RadioJFrance animée par l’ancien journaliste @frhaz et dont le concept est le suivant : recevoir une personnalité et l’obliger à déclarer que @JLMelenchon est antisémite. Si l’invité(e) refuse de se soumettre à la volonté de…"

IDF Hits Hezbollah Sites Used to Fire Rockets, Anti-tank Missiles at Israel

BREAKING: SETTLERS INVADE GAZA; IDF TANKS RUN OVER PALESTINIANS; KIDS STARVE TO DEATH

How Messianic Radicals Came to Control Israel – and Netanyahu

Israeli Politician: "There Is Obviously An Apartheid System..."
 

'He dumped Israel': Donald Trump accuses Biden of abandoning support.C'est exactement la désinfo de Bibi, ce que Bibi essaie de faire c'est pousser Biden à abandonner Israel, mais Biden est trop intelligent pour tomber dans le piège. "Biden abandonne Israel" : Trump réussit encore une fois à être encore plus débile que Biden, ce qui est tout un exploit. Si Trump était pas là, on parlerait plus de la débilité de Biden, mais à côté de Trump même Biden a l'air normal. Au fond Biden profite d'être comparé à Trump, il en sort toujours gagnant et l'air moins débile.

Netanyahu to CNN: Schumer is opposing the Israeli people by bashing me

Schumer Clears Path for Democrats to Disavow Netanyahu. Will Biden Follow?

Biden's Red Line: Why U.S. Could Be Days Away From Suspending Arms Sales to Israel
 
En réplique au discours de Chuck Schumer dénonçant le gouvernement de Bibi mais réitérant son appui à Israël, Tucker Carlson dénonce l’ingérence étrangère dans les élections d’un autre pays. Tout d'abord, Israël est un État voyou (qui ne respecte pas le droit international) et une force occupante (qui en tant que tel n'a pas le "droit de se défendre"). Le sioniste Schumer n'intervient pas dans une élection, il souligne le fait que le gouvernement de Bibi n'a cessé, longtemps avant la "guerre", de faire avancer son coup d'État contre les institutions démocratiques du pays, poussant la majorité de la population israélienne à exiger sa destitution et à lancer de nouvelles élections. Schumer dénonce les excès criminels du gouvernement de Bibi Netanyahou en soulignant que le soutien des USA à Israël n'a en rien changé, évitant ainsi de jouer le jeu de la propagande de Bibi et Trump qui voudraient faire croire que Biden abandonne salement Israël. Qui plus est, Bibi devrait déjà être en prison pour corruption, donc inéligible.

Très ironique d'entendre Tucker Carlson critiquer ici une "intervention dans les élections d'un autre pays qui serait devenue acceptable", puisque durant son règne à FOX news, il n'a jamais vu un changement de régime qu'il n'aimait pas : ce soi-disant "opposant aux guerres sans fin" n'a cessé de promouvoir des guerres de changement de régime contre Cuba, le Vénézuela, l'Iran, la Corée du Nord, la Chine... et même le Nicaragua, où il se trouvait justement dans sa jeunesse alors que la CIA y menait ses opérations de changement de régime contre les Sandinistas ! Carlson est également un appui important de Viktor Orban ; son père à la tête de la branche média de la CIA était même lobbyiste pour Orban. Or, Orban est un allié important d'Israël et spécialement du clan de Bibi Netanyahou, soit dit en passant...

Dans sa récente critique sur l'appui financier et militaire à Israël de la part des États-Unis, Carlson n'a même pas dévié un tant soit peu de la ligne de "A Clean Break: A New Strategy for Securing the Realm", un document écrit par les pires néocons juifs sionistes comme Richard Perle et Douglas Feith pour le gouvernement Netanyahou de l'époque, en 1996. Ce document appelait à ce qu'Israël s'émancipe de l'aide financière, de la tutelle morale et du contrôle américain qui l'empêchent de se déployer pleinement, c'est-à-dire de conquérir du territoire, par des guerres et des changements de régime, pour qu'Israël puisse enfin devenir un véritable empire, une superpuissance.

Tucker semblait aussi récemment critiquer les errements de la politique étrangère américaine des dernières décennies qui a détruit la Syrie, la Libye et l'Irak, mais il le fait sans jamais faire le lien avec Israël qui est pourtant au centre de ces guerres, utilisant la force militaire état-unienne comme proxy, comme police mondiale.

À la question à savoir si Bush fils (son ami personnel de longue date, tout comme Dick Cheney !) est à blâmer pour quelque mensonge que ce soit en lien avec la guerre en Irak; il répond plutôt en retournant la question: "pourquoi aurait-il menti?"

Fox News Helps Netanyahu Spread Lies About US Polling In Support Of Israel’s Devastation Of Gaza

Smotrich's Plan to Subjugate the Palestinians Goes Ahead

"Towers of Ivory and Steel": Jewish Scholar Says Israeli Universities Deny Palestinian Freedom

Opinion: Israel’s war is making American Jews unsafe. So why are so many still supporting it?
 
Democrats Pivot To Blaming Netanyahu As Scapegoat For Gaza Disaster

Trump Spews UNHINGED Antisemitic Claims About Jewish Democrats

Trump Accuses American Jews of Disloyalty

Baker: Trump’s attacks on Jewish voters are ‘remarkable but not surprising’ given previous rhetoric

Trump claims Jews voting for Democrats hate 'their religion,' 'should be ashamed'

'THEY SHOULD BE ASHAMED': Trump RAILS Against Jewish Dems

'VERY BAD FOR ISRAEL': Trump Says Biden ABANDONED Israel

Israeli FM Slams Canadian Counterpart's Decision to Stop Sending Arms to Israel

Canada to stop arms sale to Israel, FM Joly says

EXPOSED: WHAT THE TIKTOK BAN IS REALLY ABOUT (young vs old re: Palestine!)

Ben Shapiro RAGES At Biden For Disagreeing With Israel

Netanyahu FUMES At CNN Host In Unhinged Lie-Fest

Debunking One Of Netanyahu's Grossest Lies

Jared Kushner: Gaza Seaside Land 'Very Valuable,' Israel Must 'Move People Out, Clean Up'

U.S. 'Deeply' Worried Over Gaza Famine Report

'SHUT UP!': Rabbi Shmuley Goes UNHINGED On Cenk In Verbal Brawl

‘That sounds like ethnic cleansing’: CNN questions lead figure in Israel’s settler movement
 
‘It’s every level of corruption’: Jared Kushner continues the Trump family grift overseas

Kushner Wants Palestinians Out Of Gaza So He Can Develop Its "Valuable Waterfront"

Jared Kushner Sees Israel “Cleaning” Gaza And Developing Its Beachfront Property

Debunking One Of Netanyahu's Grossest Lies On apprend au début de l'entrevue que les Britanniques, à l'initiative du renseignement britannique, ont formé les fondateurs de l'armée israélienne aux méthodes éprouvées de contre-insurrection. On oublie trop souvent le rôle central des Britanniques.

Is Benjamin Netanyahu Secretly American?! (CIA)

Karine Jean-Pierre's DEMENTED Gaza Statement Exposes Normie Society's Sickness

PCC Candidate Pierre Poilievre: « La caricature dégoûtante publiée dans La Presse ce matin est un acte ignoble et délibéré de haine contre les Juifs. (...) À une époque où l’antisémitisme, une forme de haine parmis [sic] les plus terribles et durables au monde, refait surface, ce torchon doit être condamné clairement et sans équivoque par tout le monde. »  Des millions de Canadiens rendus débiles par la pandémie et le complotisme droitiste (antivax) vont voter pour ce con de l'opposition uniquement parce qu'il a pris la posture "héroïque" (ou négationniste) libertarienne durant la pandémie.  On vote par rapport à une seule thématique, une seule polémique... Rien de sérieux comme analyse. L'opposition a la part belle de jouer aux preux chevaliers puisqu'ils ne sont pas au pouvoir, on ne peut pas les critiquer, alors ils en profitent pour produire un maximum de désinfo et pour nous retourner en leur faveur, en remodelant nos perceptions à leur avantage.

WATCH: Netanyahu Accidentally Calls HIMSELF The "T" Word!

Here's Why Israel's Burying Evidence From Oct 7th!

U.N. Report on Hamas ADMITS Info Comes From Israeli Gov't!

State Dept. Spox WRECKED By Simple Question! "Israel is allowed to torture UN staff"

SHOCK: Israel Reported To Have Tortured U.N. Staff

Jordan Peterson DESTROYED Over Support For Israel's Crimes!
Netanyahu Is Damaging the Israel - U.S. Partnership

“A Mockery” - Bernie Sanders SLAMS State Dept's Claim Israel Has Not Restricted Gaza Aid

Israel is 'anti-human,' Iranian FM tells Palestinian Islamic Jihad chief

Things Get Heated As Google Exec Gets Interrupted By Anti-Apartheid Activists

AOC LASHES 'Genocidal' Israel On CNN

‘Unfolding Genocide’ - AOC Calls Out Israel’s Gaza Slaughter During House Floor Speech

GAZA CEASEFIRE PASSES UN!!! ISRAEL ANNOUNCES ILLEGAL LAND GRAB; HAMAS SUPPORT SKYROCKETS

US SAYS ISRAEL NOT COMMITING CRIMES; GAZANS DROWN TRYING TO GET FOOD

Netanyahu Cancels DC Trip After US Refuses Veto On UN Resolution Against Israel

CNN Host Dana Bash Grills Netanyahu Over New Elections in Israel

Israel-Palestine A Religious War? Nope.

Lewd cartoon depicting Jewish federation CEO as pro-Israel dominatrix reveals tensions in Rochester, New York

Lindbergh was a vicious antisemite. Why does St. Louis publicly honor him? It's time for the midwestern city to reckon with the legendary airman's antisemitism
Palestine Expert REACTS To Trump's Israel Comments

Israel’s Horrific Annihilation Of Gaza Cannot Be Blamed On Netanyahu Alone

U.S. informs Israel that sanctioned West Bank settlers can still access their Israeli bank accounts for basic sustenance purposes

I Could Not Stay Silent: Annelle Sheline Resigns from State Dept. over U.S. Gaza Policy

'TURN GAZA INTO HIROSHIMA': US Congressman Goes FULL Genocidal
 
GOP Psychopath Calls For Nuclear Annihilation Of Palestinians

'Get It Over Quick' GOP Lawmaker Suggests NUKING Gaza
 
Anti-Apartheid Joe Biden Vs Zionist Joe Biden - YouTube

Israel Slaughters Celebrity Chef’s Aid Workers In Gaza

'ANTI-SEMITISM': Lindsey Graham's INSANE 'Blood Libel' Defense Of Israel

Trump STUNS Israelis By Criticizing Their Gaza Genocide's Optics

ISRAEL BOMBS CELEBRITY CHEF AID WORKERS, IRANIAN EMBASSY

Israel Executed Medical Staff During ‘Al Shifa Hospital Attack, Says Doctors Without Borders

UN Expert SHUTS DOWN Reporter’s Cover For Israel’s Gaza Genocide

Israel Silencing Hostage Families: 'Your Hostage Could Be Moved To A Lower Place On The List'
ISRAEL CREATED 'KILL ZONES' IN GAZA; 13 KIDS EXECUTED NEAR SHIFA HOSPITAL; UN CAR BOMBED
 
 
 
Ex-State Dept. Official Worried US Heading Towards War
State Dept Official Resigns Over Gaza : Annelle Sheline

Sen. Elizabeth Warren on ICJ case against Israel: 'I believe that they’ll find that it is genocide'

Sen. Roger Wicker slams Biden's threat of conditioning aid to Israel

POLL: Voters FED UP With Israel's US-Backed Genocide Against Palestinians

Bernie Sanders FED UP With Israel's BS

Celebrity Chef TORCHES Israel Through Tears After Workers Killed

Banning Al Jazeera moves Israel one step closer to dictatorship

BREAKING: PALESTINIANS HAVE LEGS AMPUTATED FROM BEING ZIPTIED FOR MONTHS; ISRAEL'S AI ASSASSINATIONS
Sam Harris Says Nazis 'Benign' Compared To Hamas

Ben Shapiro Says Joe Biden Is Hamas
 
BREAKING: ISRAEL ATTACKS 7 JOURNALISTS, REFUGEE CAMP

Pelosi’s Condescension Of Palestine Supporters Is Embarrassing

'EVIL!': Fox Host RAGES In Pro-Genocide Meltdown

Yanis Varoufakis Banned from Germany as Berlin Police Raid & Shut Down Palestinian Conference

Google arrests, suspends anti-Israel workers occupying offices for hours

EHUD BARAK "Il y a ces ministres qui demandent à Bibi de déclencher une escalade pour accélérer la venue du Messie, et ce n’est pas une manière saine de générer une stratégie saine pour un État comme Israël dans une environnement hostile et complexe !"
 
ICC Prosecutor: Work 'Undermined' as Netanyahu, Army Brass Face Arrest Warrants

Lawyer behind push for Netanyahu’s arrest defended Hamas’s October 7 attacks - JC

America Has Finally Found Effective Leverage on Israel – and Netanyahu

BIDEN'S VIETNAM?

Krystal EXPOSES Saagar’s Fake Populism While Unpacking His Obvious Fascism

No, a Shadowy Figure Is Not Buying Tents for Columbia Student Protesters Conspiracies about outside forces funding and orchestrating the university protests at Columbia and NYU have taken hold online, primarily on X.

Antisemitic progressive Left: Worse than Charlottesville neo-Nazis (!!!!!??? IL Y A EU DES MORTS à Charlottesville!)

"Outside Agitator" Narrative Is A Right-Wing Specialty Ils prétendent que les manifestants viennent d'ailleurs, ne sont pas étudiants, et seraient financés par Soros (faux).

Les campements se multiplient à travers le monde

“People Could Have Died”: Police Raid UCLA Gaza Protest After Pro-Israel Mob Attacked Encampment

L'humoriste Guillaume Meurice suspendu par Radio France après avoir répété ses propos polémiques sur Netanyahu

Why Israel ‘Pinkwashes’ | Schyuler Mitchell | TMR - YouTube
Romney Offers Deranged Excuse For Israel's "PR Disaster"

Can Israel Still Claim To Be A Democracy?

Biden’s Wins ERASED As Focus Turns To His Deranged Support For Israel’s Gaza Destruction

Biden showing Netanyahu ‘he’s serious’ with weapons transfer ‘pause’: Analyst

Gaza: Biden prévient Israël qu’il ne fournira pas les armes pour attaquer Rafah, l’État hébreu déçu

Trump Says Biden Is Anti-Israel and Anti-Semitic

Israel Says Biden Is Hamas Now

Senate GOP Threatens International Criminal Court Over Netanyahu Arrest Warrant

Israel Kills Hostages-For-Ceasefire Deal, Begins Assault On Rafah

BREAKING: HAMAS ACCEPTS DEAL, ISRAEL REJECTS; IDF TORTURES DOCTOR TO DEATH; TURKEY BANS ISRAEL TRADE

Netanyahu Is Driving a Wedge Between Israel and the U.S.

Desperate Zionist Says Pro-Israel Christians Are Victims Of Antisemitism Too

LAWFARE: Pro-Palestine Protesters THREATENED With Bankruptcy & Homelessness

Should ‘From the river to the sea’ be allowed on Facebook and Instagram? Meta’s Oversight Board is considering the question.

Anti-Israel activists deface WWI and Civil War memorials, burn US flag (Satanés wokes : aucun respect pour nos objets de culte sectaire national.)

Students Are at the Forefront of Israeli McCarthyism Instead of taking on the role of resistance, rebellion, and challenging conventions – as students do in other countries – in Israel, the students are leading the censorship enterprise

Richard Dawkins FLIPS OUT At Basic Palestine Question

Why Did a Group of U.S. Journalism Professors Attack the New York Times' Story on Hamas Sexual Violence?
 
Netanyahu Boasts About Israel Standing Alone, Then Loses America

Israeli Official Calls for 'Doomsday' Nuclear Missile Option

Katie Britt Gasps For Air While Walking Anti-Semitism Tightrope

Israeli Politician Has Total Meltdown After Biden Announcement

Biden Says US Won't Supply Weapons for Israel to Attack Rafah, in Warning to Ally

'Bad, bad, bad,': Major Israeli-American Biden donor criticizes US threat to halt weapons

US Support For Israel’s Gaza Assault Weakens International ‘Rules Based’ Order

'U.S. Military Aid to Israel Is Endangered. More People Will Say It Should Be Cut'

Sen. Bernie Sanders says 'Israel has broken international law' and 'American law'

American Jews warn Biden: Arms embargo 'emboldens' Hamas, Iran

Analysis | For Netanyahu, It's Always 1938 and U.S. College Campuses Are Nazi Germany

Avigdor Liberman criticizes Netanyahu for 'prioritizing Palestinian state'

Sweeping support for full UN membership for Palestine

Isreal's Psychotic Display At The UN Is An Assault On Reality

IDF Goon GOES QUIET As Piers Morgan Checkmates Him

Duke Students Walk Out of Jerry Seinfeld Commencement Speech Over His pro-Israel Stance

Climate activist Greta Thunberg takes part in the Stop Israel demonstration against Israel's participation in the 68th edition of the Eurovision Song Contest (ESC) in Malmo, Sweden, May 9, 2024. Greta Thunberg joins pro-Palestinian protests ahead of second Eurovision semi-final

Pulitzer Winner Nathan Thrall on Israel's "System of Domination" and Biden Pausing Bomb Shipment

Relative of Meir Kahane Arrested for Trying to Ram pro-Palestinian Protesters in Manhattan
 
Republic Jewish Coalition Goes All in for Trump, Cites Biden-Israel Tensions, Antisemitism

Trump Ramps Up Campus Protests Over Israel as Key Campaign Issue Against Biden (Les fans de Trump devraient avoir honte)

AIPAC Worried About Biden

AIPAC's New Dark Money Scheme For Meddling In Democratic Party Politics

'HIROSHIMA & NAGASAKI!: NUKE Gaza Says ANOTHER Psycho US Politician

Sen. Graham says Israel should do ‘whatever’ it needs to do to survive; compares war in Gaza to WWII

Republican Spews Bloodthirsty Fantasy About Nuking Gaza

Biden Administration Goes Full Genocide Denial For Israel

In a first, Jewish Biden administration staffer resigns over war in Gaza

Rashida Tlaib calls on ICC to arrest Netanyahu; US Senators tell ICC to back down

Gaza war: Israel accuses South Africa of false claims at ICJ

Israel-Gaza: What did the ICJ ruling really say?

‘Liars!’, Israeli official heckled at ICJ genocide hearing

ICJ Hears Arguments from South Africa on Israel’s Rafah Offensive

Morning Joe HUMILIATED During Israel-Palestine Debate

Palestinian Concentration Camps - Democracy Now Top U.S. & World Headlines — May 13, 2024

IDF BOMBS AID WORKERS 8 TIMES, KILLS 250; US DOCTORS STUCK IN GAZA; BIDEN SENDS WEAPONS

CONCENTRATION CAMPS EXPOSED IN ISRAEL; TENTS BOMBED; NEW SETTLEMENTS ANNOUNCED

“Stop Weaponizing Antisemitism”: Police “Body-Slam” Jewish Dartmouth Prof. at Campus Gaza Protest

The Gaza War is neither a genocide nor a mission — it’s Revisionist Zionism in action

U.S. House Passes Bill Forcing Biden to Deliver Paused Bomb Shipment to Israel

Canada sanctions four Israelis over West Bank violence

As a student journalist at Tufts, Jonathan Greenblatt, Class of 1992 and future CEO of the Anti Defamation League, stood up for free speech while fighting against antisemitism. ADL chief backs campus crackdowns. As a student, he stood up for free speech — even by antisemites. At Tufts in 1992, Jonathan Greenblatt urged students to engage with a Black nationalist who called Jews 'bloodsuckers' (Greenblatt a décrété que Elon Musk n'est pas antisémite parce qu'il est pro-israel et malgré son appui à la théorie du complot juif du "grand remplacement".)

Canary Mission ramps up attacks on anti-Israel student protesters

CNN’s Deceptive Campus Protest Coverage EXPOSED By Their Own Reporter
 
Jimmy Carter’s Unflinching Criticism Of Israel’s Apartheid State (Les médias ne l'invitent jamais alors qu'il a écrit un livre sur le sujet, il connaît bien tout ça, mais son livre a été jugé "négationniste" par certains car il ne parle pas de Lolocoste.)

AIPAC Meltdown Underway As Power Slips From Their Grasp

BREAKING: ARREST WARRANT ISSUED FOR NETANYAHU! BIBI GOVT COLLAPSING; ISRAEL THREATENS SOUTH LEBANON

BREAKING: NETANYAHU THREATENS ICC OVER WAR CRIMES CHARGES

ICC Chief Threatened By Senior Officials: "This Court Is Built For Africa And Thugs Like Putin"

Opinion: Trying to arrest Netanyahu could actually make him more powerful

Thanks to Netanyahu, the ICC's Equivalence Between Israel and Hamas Will Go Global

Germany says it will arrest Netanyahu as Israeli envoy appeals to Berlin to defy ICC

Jewish, pro-Israel groups: Spain, Ireland Norway rewarding Hamas

BREAKING: IDF SOLDIER ADMITS TO KILLING AMERICAN; US OFFERS IDF FREE HEALTHCARE; ISRAEL BANS AP NEWS

Kyle LOSES IT On Jordan Peterson VS anti-Israel student protests

SHOCK: MSNBC Host TURNS On His Own Network Over Palestine

Student Protest Outside Agitators Revealed To Be Corrupt Billionaires

Business titans privately urged NYC mayor to use police on Columbia protesters, chats show - The Washington Post

NYC Tycoons Pushed Mayor To Sic NYPD on Columbia Student Protesters

NYC deputy mayor charges Washington Post after story on pro-Israel Jewish entrepreneurs. Thursday’s article describes a “group of billionaires and business titans working to shape US public opinion of the war in Gaza.”
 
Meet Lily Greenberg Call, First Jewish Biden Appointee to Publicly Resign over Gaza

“A Watershed Event”: ICC Charges Against Netanyahu First Time Court Has Gone After Western Leader

Israel awaits ICJ decision, IDF claims Netanyahu recieved prior warning to Oct. 7

YES, IT IS A GENOCIDE

Could Oct. 7 have been prevented? IDF reveals Netanyahu received prior warnings

Le chef de la diplomatie européenne, Josep Borrell, accuse Israël d'avoir financé le Hamas

Young Americans to attend anti-Israel, anti-US ‘hatefest’ - The organizers: Anti-American and terror-supporting groups with ties to China

Israel's Fascist Thugs Are 'Checking Papers' Now

Some Israelis Are Standing Up To IDF And Fascist Thugs Attacking Aid For Gaza
 
Trump’s backroom vow to crush pro-Palestinian protesters is a warning. Trump told donors he'd crush pro-Palestinian protests if elected and vowed to set the pro-Palestinian movement back nearly 30 years.

Ex-US President Donald Trump vows to ‘crush’ pro-Palestine protests if re-elected  Les fans de Trump devraient avoir honte...

'Depraved Sociopath' Nikki Haley Faces BACKLASH For Signing Israeli Bomb

Why ICJ's Gaza Ruling Is Actually Good for Israel (And Bad for Netanyahu) The ICJ demonstrated last Friday that it does not deny Israel's right to defend itself, but demands that combat in Gaza observe international law. Just like the PM and his partners wish to shatter the public's confidence in Israel's legal system – they now want to undermine confidence in international legal institutions

How Israel Nixed Haaretz's Report Into Alleged Mossad Extortion of Hague Prosecutor

U.S. Held Captive By It's Own Client States

WATCH: Ilhan Omar DECIMATES Violent Zionist Counter-Protest Defender

'YOU ARE AN ENABLER': Rashida Tlaib's SCATHING Rebuke Of Biden's Israel Cuckholdry

Did the Abraham Accords cause October 7? AOC says 'absolutely'

Press Is FED UP With Biden Team’s BS About Israel “Red Line”

Netanyahu has 'gone off the rails,' taking country down, says former IDF official By 104.5FM

Jewish Voice For Peace Grows In North Carolina

BREAKING: IDF MASSACRES RAFAH REFUGEE CAMP AFTER ICJ BANS IT; BIDEN CENSORS PRO-PALESTINE CONTENT

Israeli TV Exposé Uncovers Alleged Deep Corruption of Key Netanyahu Minister

Irish Lawmaker: Recognizing Palestine as a State Is Rooted in Our History of Colonization & Famine

Rape underreported: Seven NYT articles mention Israel's viewpoint vs. 1,398 Gaza's (Logique complotiste fantasmatique israélienne typique. Comme Pallywood. Peut-être pas sous-rapportés mais simplement moins fréquents)

Netanyahu Welcomes Spanish anti-Islam Party Leader in Israel as Spain Recognized Palestine

Seven Israeli Cops Expected to Be Tried for Stamping Star of David on Palestinian's Face
Rashida Tlaib Condemns Biden’s Support For Israel’s Genocide Elle fait partie de The Squad", les plus radicaux Démocrates antiguerre mais surtout anti-sionistes. Ceux que le mouvement Trump identifie comme les pires de tous les globalistes "the radical Left, communists, marxists, fascists, antifa".

US must sanction ICC over Israel, or we’re next, Lindsey Graham warns Les USA parlent à Israel comme un parrain mafieux rusé et subtil parle à d'autres mafieux aux méthodes qui manquent de subtilité et qui vont beaucoup trop loin, mettant en danger toutes leurs opérations criminelles.

Nothing Is Off the Table in Netanyahu's Mafia State of Israel - The picture of Israel that emerged from an investigation published this week by the British newspaper the Guardian and the Israeli website +972 Magazine and its sister site Local Call is akin to the Cosa Nostra.

Manifestation contre l’interview de Nétanyahou sur LCI : «C’est une honte, ils invitent le responsable de tout ça»

Israeli BLACKMAIL Op EXPOSED By Norm Finkelstein

FINALLY: Harvard Promises To STOP Making Political Statements Une victoire pour les ennemis de la liberté d'expression. Les antiwokes seront contents de cette culture de l'annulation. Les seuls à conserver leur liberté d'expression seront les administrateurs des universités, les Recteurs qui reçoivent l'argent des milliardaires et se plient à chacune de leurs quatre volontés.

Bernie: The Podcast | Episode 8: Naomi Klein

Israel's Cause for Detention: ████ ██ █████ - Administrative detention is based on secret suspicions, secret evidence and no charges being brought. To conceal its inherent absurdity, hearings are held in-camera and away from the public eye.

Israel Zip-Ties And Blindfolds Citizen For ‘Liking’ Pro-Palestine Social Media Post - YouTube

Lords of the Land: Rising Settler Violence Against Palestinians in the West Bank
 
Two More Biden Officials Resign In Protest Over Gaza

Biden: 'Every Reason' to Think Netanyahu Is Prolonging War in Gaza for Political Gain

BIDEN FINALLY SNAPS AT ISRAEL? 42 IDF TORTURE METHODS EXPOSED; AID WORKERS BOMBED AGAIN

Israel's Secret Undermining of the ICC to Derail War Crimes Charges

'BURN IN HELL NETANYAHU!': Irish Politician Delivers DEVASTATING Speech
 
Biden says Netanyahu could be prolonging Gaza war for political aims

Israel BUSTED Using Bots & Trolls To Influence U.S. Politicians

Jewish US Army Major Resigns Over Biden's Gaza Policy

"Propaganda Machine": NY Congressmember Jamaal Bowman on AIPAC's $25 Million Campaign to Unseat Him

RFK Jr Defends Israel BOMBING Hospitals

"Apocalyptic": 40 Killed in Israeli Airstrike on U.N. School Sheltering Palestinians in Gaza

Israel's Widespread Use of White Phosphorus in Lebanon, Gaza Violates Int'l Law: Human Rights Watch

ISRAEL ATTACKS LEBANON; UN BLACKLISTS ISRAEL; NETANYAHU TO SPEAK IN US

IDF DROPS 75K TONS OF BOMBS ON GAZA; CONGRESS SANCTIONS ICC; ISRAEL ANNEXING WEST BANK?
 
They Live on a Far-off Planet. But Unfortunately for Israel, They're in Charge
State Dept Whistleblower TELLS ALL On Gaza Genocide

State Dept Official RESIGNS Over Gaza, "Banality of Evil"

U.S. Jewish Army Intel Officer Quits over Gaza, Says "Impossible" Not to See Echoes of Holocaust

155 percent increase in violations against children in Israel and Palestine: UN (War on Children)

Pro-Palestine Guest SCHOOLS CNN Host To Her Face

Why Israel Is Losing

Trinity College in Dublin is divesting from Israel after a student protest there. European students are calling on their colleges to divest from Israel. In many cases, they’re winning.

Israel Expects Far-right Gains in European Parliament Will Rebuff Criticism of Gaza War

Israel’s Internment Camp Horrors Faced By Palestinian Detainees Exposed By US Media

Israel's Deadly Hostage Operation

ISRAELI GOVERNMENT IMPLODES, CENTRIST RESIGNS; IDF KILLS 274 GAZANS TO SAVE 4 HOSTAGES

IDF SUMMARY EXECUTIONS CAUGHT ON VIDEO; ISRAEL SAYS "THERE ARE NO INNOCENT CIVILIANS"

Forget Being anti-Zionists. Let's Be anti-Kahanists
Trump Says Biden 'Materially Supporting TERRORISM' De Santis a dit la même chose pour justifier de bannir BDS, sous prétexte qu'ils apportent un "soutien matériel au Hamas", ce qui est faux puisque la Constitution et le Bill of Rights défendent même le droit d'être pro-Hamas et antisémite dans ses propos et ses positions politiques.

Netanyahu Attacks Biden: 'Inconceivable' to Hold Back Arms Shipments to Israel

NETANYAHU ATTACKS BIDEN, DEMANDS MORE WEAPONS; IDF MURDERS GAZAN DOCTOR

Israel’s Secret Undermining Of The ICC Le mossad et l'Unité 8200 espionnent et tentent de faire chanter et menacer les gens de l'ICC.

Israeli authorities responsible for war crimes in Gaza, UN inquiry finds

Israel's Messianic Right Wing Targets New Territory: Lebanon 'Lebanon, Part of the Promised Land' Before you dismiss the religious messianists who held a small online conference on Monday with their eyes set on reclaiming 'God's Promised Land,' remember that their plans for West Bank settlement seemed equally outlandish 50 years ago

Israeli “Hebrew Gaza” Panel Likes Hitler’s Plans

ISRAELI POLITICIAN CITES HITLER AS INSPIRATION; IDF SNIPERS KILL CIVILIANS IN WEST BANK

SHOCK: MSNBC Host Exposes Zionist LIES

A Historic Day in the Destruction of Israel's Free Press

Israel Knew 3 Weeks Before Oct 7 Of Hamas Plan To Take 200 Hostages L'Unité 8200 était au courant et le gouvernement de Bibi Netanyahou l'était aussi et ils n'ont rien fait.

'White Supremacist Zionist': Home of Jewish Director of Brooklyn Museum Vandalized

UC Berkeley's Gaza Strike Standoff

Targeting Radiohead: Why the Boycotters Won't Silence Me Il ya longtemps qu'on sait que Radiohead refuse d'embarquer dans le boycott (BDS) et se fait pointer du doigt par Roger Waters. Radiohead a quand même un bon point quand ils disent qu'on devrait aussi boycotter les USA si on veut faire un boycott motivé par leur non-respect des droits de l'homme et du droit international...

Tucker Pretends To Just Now Learn This About Israel

Rappel: "Propaganda Machine": NY Congressmember Jamaal Bowman on AIPAC's $25 Million Campaign to Unseat Him

Rappel: Jamaal Bowman vs. AIPAC: How the New York Democrat became the lobby group's top target in 2024

'My Opponent Supports Genocide!': Jamaal Bowman Blasts AIPAC, Slams U.S. Support For Israel

Trump Donors Are FLOODING Jamaal Bowman's Opponent With Cash (Comme l'AIPAC, le lobby israélo-américain, qui finance lui aussi les opposants politiques de Bowman!)

AIPAC vs. Jamaal Bowman: Rep. Ayanna Pressley on Pro-Israel Lobby Challenge to "The Squad"

Mehdi Hasan's Beautiful Destruction Of AIPAC

Democrat FREEZES As Mehdi Unmasks His Palestine Hate

U.S. Official: Not Going to Keep Responding to Netanyahu's Political Statements

How Much More Proof Does Biden Need That Netanyahu Is Not a U.S. Ally?

IDF ADMIT THEY CAN'T BEAT HAMAS; DOG RAPE TORTURE EXPOSED; ISRAELI PLAN TO ANNEX WEST BANK

Haredim warn of ‘religious war’ after Israel Supreme Court orders yeshiva draftAn Orthodox man was detained by police in Bnei Brak last week protesting the proposed draft of yeshiva students into the military. Israel's Supreme Court ordered the draft Tuesday.
 
Trump used the debate to court a major Israeli-American donor. Palestinians will pay the pric The former president wants Miriam Adelson to make good on a promised donation — and he made sure the whole country knows
 
Jamaal Bowman DEFEATED By AIPAC Money Cannon
 
BOMBSHELL: MASSIVE ISRAELI DISINFORMATION CAMPAIGN EXPOSED
 
Hasbarists Invert Reality, Israel Knew About Oct 7 - MediaRootsRadio
 
Netanyahu's Coalition Is a Failed Experiment in Right-wing, ultra-Orthodox Government
 
Fact or Fiction: Is Israel Unfairly Singled Out for Global Condemnation? 'Biased, predetermined, hypocritical': This is how Israel's supporters characterize the attitude of the international community in terms of human rights and international law. In fact, until the Gaza war, what's striking is the long, free ride Israel has enjoyed
Amos Harel: 'Netanyahu's Using the Trump Shooting to Vilify Israel's Protesters'

Ben Shapiro CONFRONTED For Genocide Support

Andrew Cuomo: Why weren’t Columbia protesters brought to justice?

Meta to remove posts targeting 'Zionists' when aiming at Jews, Israelis

Report: Staggering Number Of Palestinians Have Been Killed By Israel Since Oct. 7th (plus de 186 000 selon The Lancet)
 
Israel Launches Murderous Attacks On Palestinian School

“I’m Bored, So I Shoot”: How Israeli Troops Are Authorized to Shoot Palestinians Virtually at Will

Israel nixes Norwegian FM visit over Oslo's Palestinian statehood policy
 
Biden Has Let the Israel-sanctions Genie Out of the Bottle

Rashida Tlaib's Sign To Netanyahu Says It All

Leading Democrats BLAST Letting A War Criminal Speak To Congress

Trump Accused Of Violating Federal Law With Social Media Post (Sa rencontre prochaine à MarALago avec Bibi Netanyahou violera sûremernt cette loi fédérale, s'ils discutent de politique étrangère. Ça veut dire la prison pour Trump, encore. Il est déjà un condamné - convicted felon.)

Netanyahu:" Donnez-nous les outils plus rapidement et nous finirons le travail plus rapidement ".

Netanyahu Didn't Go to Washington to End Gaza War. He Went to Get the Means to Prolong It

Protester Sends Vance's Daddy Peter Thiel Into A Rage (Ça concerne Israel: sa compagnie Palantir est un leader dans la vente de technologie d'intelligence artificielle militaire à Israël. Voir Lavender, l'article ci-dessous.)

‘Lavender’: The AI machine directing Israel’s bombing spree in Gaza The Israeli army has marked tens of thousands of Gazans as suspects for assassination, using an AI targeting system with little human oversight and a permissive policy for casualties

Senior Negotiator Says Netanyahu Knowingly Creating Crisis in Cease-fire Talks

The ICJ Just Demolished One of Israel's Key Defenses of the Occupation The International Court of Justice in The Hague did not leave any stone unturned in finding that Israel's annexationist policies, dispossessing Palestinians, violate key principles of international law.

Netanyahu lays out vision for 'Abraham Alliance' against Iran, says Israel and US will always stand together

Canada revoking JNF Canada charitable status, JNF says motive antisemitic
Antisemitism on U.S. Campuses: Former Cornell Student Sentenced; Court Rules Against UCLA
 
Columbia University president resigns amid criticism of Gaza protests policy, antisemitism
 
Netanyahu's Messianic Government Is Also Leading Israel to Economic Ruin (Ça aide à leur faire avaler la pilule du Grand Israel obligatoire: c'est la seule alternative, autrement Israel disparaît tout simplement. Quantité de sionistes accepteront le Grand Israel que s'ils ne voient aucune autre issue pour la survie d'Israel)

When the Minister Overseeing the Israel Police Is a Kahanist Crook, Who Do You Turn To?

Former Top Mossad Operative Sues Israel for Alleged Torture During Interrogations

US lays into Ben Gvir's 'unacceptable' violation of Temple Mount status quo

Resident of West Bank village attacked by settlers: The IDF let them do whatever they wanted

Canada Revokes JNF's Tax-exempt Status Amid Complaints About Its West Bank Activities
Hillary Clinton Slams Netanyahu for Taking Zero Blame for Oct. 7 in New Book
 
Trump says Israel won't exist without him; those who agree with his policy disagree on this message

Turkey's Erdogan calls for Islamic countries to ally against 'growing threat of expansionism' from Israel

Un gouvernement mondial multipolaire après la guerre?

2024 Election 2024 Election | U.S. Jews Overwhelmingly Prefer Kamala Harris to Donald Trump, New Poll Finds (Cela participe du plan de Bibi A Clean Break qui consiste à séparer la juiverie israéienne de la juiverie américaine démocratique et socialo-égalitaire attachée à l'héritage humaniste des Lumières sur lequel est fondé les USA. Trump est instrumental dans ce projet qui consiste à pousser les juifs américains à se détourner d'Israël et vice versa les juifs israéliens à embrasser le nationalisme et à se détourner de la démocratie européenne des USA.)

Jewish House Democrats Unite to Denounce Tucker Carlson, J.D. Vance and Elon Musk Over Antisemitism

'Genocide in Gaza': Anti-Israel protests, boycott calls at Toronto, Venice film festivals

Jewish Far-right Extremists Show Up at pro-Palestinian Events in Toronto

Israel Drops 2000-Pound Bombs On Tents In Gaza "Safe Zone"
BREAKING: Bibi KÍLLED Hezbollah Leader To Block Ceasefire Deal

BOMBSHELL: ISRAEĻ USES DEPLETED URANÍUM IN LEBANOŅ; IÐF OCCUPIES SOUTH LEBANOŅ

Meet The Guy Behind Biden's Horrific Israel Policy

France's Macron says sales of arms used in Gaza should be halted
 
The group behind Project 2025 has a new plan to fight antisemitism The Heritage Foundation’s ‘Project Esther’ was drafted by a coalition made up largely of evangelical Christian organizations. The Heritage Foundation, a conservative think tank, developed both Project 2025 and Project Esther, which is meant to address antisemitism in the United States by cracking down on a so-called "Hamas Support Network" of anti-Zionist organizations and liberal foundations. The Heritage Foundation, a conservative think tank, developed both Project 2025 and Project Esther, which is meant to address antisemitism in the United States by cracking down on a so-called “Hamas Support Network” of anti-Zionist organizations and liberal foundations.

Trump Promises To PROSECUTE Pro-Palestine Protesters

Trump Lies About Visiting Gaza While Salivating Over Its Real Estate

Les pays du Golfe se mobilisent contre une attaque israélienne sur les pétroliers iraniens

Le reset de l'humanité (...)Pour faire basculer l'ordre mondial, pour "façonner le nouvel ordre mondial" (multipolaire), l'affrontement qui oppose la Russie et les pays occidentaux en Ukraine EST LE THÉÂTRE DE LA GUERRE PROGRAMMÉE pour renverser, une fois pour toute, l'hégémonie américaine/occidentale. Et ceci est non seulement un programme géopolitique, mais une prophétie qui est à la veille de se réaliser, mais après de terribles souffrances pour toute l'humanité. La guerre en Ukraine et au Moyen-Orient sert à justifier le basculement de l'ordre mondial dans le but d'installer une gouvernance mondiale multipolaire, telle qu'annoncée en 2016 par le Forum économique mondial. De cette reconfiguration du monde viendra une nouvelle ère de paix, de sécurité et de prospérité, les bases qui doivent précéder ou accompagner le [faux] rédempteur de l'humanité et la construction du Temple de Jérusalem, la "capitale religieuse et morale du nouvel ordre mondial".(...)

US threatens Israel: Resolve humanitarian crisis in Gaza or face arms embargo

BOMBSHELL: US Doctor Describes IDF MASS MURDER Of Toddlers

IDF ATTACKS UN PEACEKEEPERS & BOMBS HOSPITAL TENTS AS US COMMITS TO WAR FOR ISRAEĻ

Israel & Palestine: One Year Into The War On Gaza

Leaked Hamas Documents, Aimed at Aiding Netanyahu, Reveal His Oct. 7 Responsibility

Opinion | Israel Will Collapse Within a Year if the War Against Hamas and Hezbollah Continues
 
In new poll, US Jews say Trump more supportive of Israelis but Harris better on Gaza war

Kamala Harris appears to say Israel is committing genocide in Gaza "Listen, what he’s talking about, it’s real. It’s real. That’s not the subject that I came to discuss today, but it’s real, and I respect his voice."

U.S. Serves Israel With Final Gaza Humanitarian Aid Warning – but Why Only Now?

CNN Host Goes Quiet As Reporter CALLS OUT Israeli Genocide

MASSIVE Pro-Israel US Media Bias EXPOSED (by undeniable STATISTICS)

EXPOSED: Israel ARRESTS US Journalist For TELLING THE TRUTH

'He Dragged America Deeper Into the Mideast Quagmire': Learning From Reagan's Mistakes

U.K. Exploring Sanctions Against Far-right Ministers Ben-Gvir and Smotrich, PM Says

France bans Israeli firms from trade show amid growing dispute, sources

L'ONU accuse la France d'avoir « durement » réprimé les manifestations propalestiniennes
 
Israelism: The awakening of young American Jews

Nikki Haley: U.S. has long known UNRWA spreads anti-Israel, antisemitic hate; Biden-Harris funded it

Netflix Faces Calls for Boycott After Removing Palestinian Film Collection

Why Israel Just Banned UNRWA and What Could That Mean for Palestinians in Gaza

Int’l ire at Israel for outlawing UNRWA in Jerusalem, Gaza, West Bank

How Jewish Supremacy Tore Israeli Society Apart

Israel’s Pager Bombings a Prelude to Lebanon Invasion || Media Roots Radio
 
Meet the Christian Zionists Determined to Elect Trump On a blisteringly sunny October day in Washington, DC, tens of thousands of Christians gathered on the National Mall for a day of intense prayer. A self-proclaimed prophet from Colorado named Lou Engle had summoned them for an event he called the “Esther Call on the Mall” because, he said, he had a dream in which the nation’s capital was filled with “a million Esthers,” a reference to the Old Testament queen who stood up for her people against the wicked king Haman.

"L'Iran doit faire face à une « menace nucléaire crédible »": Netanyahu

What Will Israel's UNRWA Ban Look Like? Experts Warn of 'A Massive Ripple Effect'

Israel Cracks Down On Top News Organization

Iran Tells Region ‘Strong and Complex’ Attack Coming on Israel

Bernie Sanders: Trump 'in bed' with Netanyahu, GOP 'far worse' for Gaza

How Netanyahu Leveraged Leaked and False 'Hamas Documents' as Hostage Protests Surged

Furious About the Gaza War? Trump Is Still Far Worse for the Palestinians

Where Are Jared and Ivanka, and What's So Alarming About a Second Trump Term? Glasser discussed the potential impact of the election on the Middle East and global politics, how a second Trump term would differ radically from a Harris presidency as far as U.S.-Israel relations are concerned, the influence of big Trump donors like Miriam Adelson and Elon Musk on the race, and her experience covering Trump's massive Madison Square Garden rally, the climactic pre-election event for Trump and the MAGA movement.

BibiLeaks: Everything You Need to Know About Netanyahu's Latest Scandal Did Netanyahu have a hand in the leaking of the documents? What interest does the Prime Minister have in leaking sensitive intelligence? What are the possible consequences for Netanyahu?





 
 

Pour finir, des nouvelles un peu plus vieilles, mais utiles pour se rappeler l'une des raisons principales de la guerre à Gaza: détourner l'attention du coup d'état judiciaire d'inspiration kahaniste mené par le criminel Bibi Netanyahou, qui était sur le point d'être emprisonné pour corruption...
 

 
Judicial Coup Judicial Coup | Netanyahu Minister Says Reservist Protesters Are 'Rebels' That Must Be 'Dealt With'  Quoi de mieux, en effet, pour remettre à leur place les militaires opposés à son coup d'État, que de les envoyer se sacrifier dans une guerre? 
 
Israeli Intel Sees a Possible War in the Coming Year. Will Netanyahu Remain Cautious?

 
Meet the Right-wing Haredi Minister Winning Over Secular Israelis

Israeli embassy slams German scholar for calling occupation 'apartheid'

ADL CEO: Green Party looks like next antisemitic hub in British politics

Alex Soros Among 160 Jewish Leaders Urging Biden to ‘Send Clear Message’ to Netanyahu

For Biden, Bibi Is Now an Accomplice to Extremism and a Threat to U.S.-Israel Relations

Biden Calls Out 'Most Extreme' Israeli Government for Fueling Tensions With Palestinians

This is one of the most extreme Israeli gov'ts I've seen Biden also said that normalization between Israel and Saudi Arabia is still a long way off.

Wall Street Journal Editorial Slams Biden's Israel Policy

'Wall Street Journal' slams Biden for treating Israel worse than Iran “Why does President Biden go out of his way to snub, criticize and give marching orders to the government of Israel?” the WSJ asked.

'Once an Economist Says Israel Is Becoming a Dictatorship, Everything Would Break Down'

AIPAC Is the pro-Netanyahu, anti-Israel Lobby

GOP Megadonor Is Funding Far-Right Israeli Think Tank — and Democrats

'Israel is turning into a racist, Kahanist state'

Ex-Mossad Chief Compares Israeli Right to the KKK

Ex-Mossad chief: 'Israeli gov't has let in KKK mentality'

The Kahanist Economics of Israel's Fanatical Finance Minister

Meet the Megadonor Who Connects Bibi’s Judicial Coup and the GOP

'Your Messianism Is Not Judaism:' Israelis Protest Coup Outside Extremist Rabbi's Yeshiva

Ben-Gvir Adds Restrictions on Palestinian Prisoners Despite Security Orgs' Alarm; Netanyahu: 'Fake News'

Analysis | Ben-Gvir Ignited the Apartheid Debate, and Caused a PR Disaster for Israel

Ben-Gvir bans Israel Police, firefighters from Harvard Wexner fellowship

Ben-Gvir pushes police to give Jonathan Pollard a gun

Ben-Gvir's Kahanist Spirit Has Trickled Down to the Israeli Police

Ben-Gvir halts programs between police, Wexner Foundation

When Sinead O'Connor Told Ben-Gvir He 'Succeeded in Nothing, but Your Soul's Failure'

For Ben-Gvir, Getting Into Israel's Knesset Was Only the Beginning

Smotrich Keeps Kicking Israel’s Arabs When They’re Down

Smotrich Says He Plans to Allow Israel to Demolish Palestinian Construction in West Bank

How Netanyahu Rescued Smotrich From His Extremist Plan to Freeze Arab Funding

‘Shared Values’: Netanyahu’s Israel Cements Another Grim Alliance With Europe’s Far Right

Netanyahu's Judicial Coup Turns Into a Multifront War

Racism Towards Arab Israelis Starts With Netanyahu

In Netanyahu's Israel, All Dissent Is 'Terrorism'

Bolsheviks, Khomeinists and Now Bibi: How Israelis Can Stop Netanyahu's Messianic Dictatorship

Civil Society Orgs Urge Blinken to Override GOP Block on Food Aid to Palestinians

After Years Inside the Most Radical Circles of Israel's Far-right, He's Ready to Tell All

Wall Street billionaire ends funding for think tank behind Netanyahu’s judicial overhaul plan

How Netanyahu Lies to and Manipulates the U.S. Media

Despite anti-Israel rumblings, US Democrats signal business as usual

A progressive Jewish group is pressuring Democrats to reject AIPAC endorsements

Israeli Advertisers Flee Right-wing TV Channel After On-air Call to Free Rabin's Assassin

Netanyahu Can Only Be Envious of Erdogan

In a Perfect Storm of Deceit and Denial, Netanyahu’s Lies Start to Collide

Israel’s ‘Too Bad Your Rapist Wasn’t an Arab’ Law

Israel's Government Has Declared a War on Women

Israeli Ambassadors, You Can’t Market Netanyahu’s Coup to the World

Netanyahu and His Autocracy Project Face a Train Wreck

U.S. Ambassador Under Trump Calls for Judicial Coup Legislation to Be Paused

Don't Buy the Act: Netanyahu Was the Driving Force Behind Israel's Darkest Day

Netanyahu's Brother Recants Questioning Biden's Mental State for Knocking Judicial Coup

U.S. Jewish Orgs 'Profoundly Disappointed' in Netanyahu Gov't Advancing Judicial Coup

Fundamentalist Orthodox Judaism Is Dealing a Death Blow to Israel's Democracy

Netanyahu Is the Leader of Jewish Supremacy

Likud activist: 6 million more Ashkenazim should die

Netanyahu violating conflict of interest over reform again

Can Judaism Survive a Messianic Dictatorship in Israel?

Netanyahu Has Declared War on His Own Country. He Will Lose It

Behind Netanyahu’s judicial overhaul, the secretive Kohelet Policy Forum
 
 
 
  
 
 
  
  
Netanyahu 'a criminal' trying to reform Israel's courts - Lapid